Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Keveset, készülök a nagy útra.
az ecet savas, ugyanaz a citrom is meg a vízkőoldó, egyik se csinált vele semmit sem
igaz az ecetet nem próbáltam de nem is fogom mert undorodom a szagától
de már a citromlé is savasabb kémhatású mint az ecet
Motoroztatok?
Neked is írtam akkor, hogy ecet.
A munkahelyen van egy faszi, aki a gépkocsimosó, ő mondta, hogy ő bioecetet használ, mert az nem olyan büdös, de akkor is ecet.
Na de írta, hogy fúrt kút amúgy.
máskor töröld azonnal szárazra, szerintem nekem is ez van a szélvédőn meg mindenhol
nekem semmivel se jön le legalábbis a szélvédő mindig foltos, nem látszik de ha töröl akkor foltokban mattos amíg nem szárad fel
jó cuccok csak drágák
https://smkshop.hu/tegeplan-po...
literesben ezek már 5-6 ezrek
1:3-1:5 higításban olajat jobban oldja mint a brigéciol
A csapvíztől mindig ilyen lesz. Elég macerás ezért otthon mosni a kocsit. Vödör vízbe kell rakni öblítőszert és azzal öblíteni.

De az a legegyszerűbb ha elviszem autómosóba, legolcsóbb programmal letakartítom és utána jöhet wax meg törölgetés.
Autómosóba ugye lágy vízzel dolgoznak azért nem lesz nyoma.

Ha nagyon nem akar eltűnni, akkor cillit bang. Az faszán kifényesíti a fürdőszobában is a krómot. Csak előbb próbáld ki motortérben, nehogy megmarja a fényezést, de az tuti leszedi a vízkövet.
Hát ez szívás, boltban kapható autómosó cuccokkal nem biztos, hogy sikerül talán a karcherével, naponta járok kamionmosóba és ott vannak hasonlóan szennyezett gépek, de az ottani szerrel lejön, amúgy a mosók árulják is 5-10-20l-es kiszerelésben. Gondolom van a környéken kézi mosó és lehetne venni onnan vagy lemosatni velük, gondolom polírt nem akarsz, azt én sem forszírozom mert féltem a lakkot.
Ecet.
Itt akkora tudás összpontosul, hátha...
Lemostam az asszony autóját, fúrt kút vízzel, ami kicsit vasas, meg valszeg nitrátos. A kurva fekete autó tele lett fehér pöttyekkel, ami dörzsikével jött csak le az üvegről - de a fényezést nem akartam dörzsizni. Ronggyal JAAR-al próbáltam, elhalványul, de nem jött le. Mijafax oldja, vagy mivel nyomassam? Ilyen:
Vagyis tele van kis keresztmetszettel az erősítő, pontosabban csak abból áll, nyák, a tranzisztorok lábai, sőt, a tokozáson belüli keresztmetszetek, mégis a baszom vastag kábelek a megfelelőek.
A feszültségesés már-már megfelelő válasz, de szerintem pár méterekről beszélünk egy átlag rendszernél.
A videoton nem vokt rossz, bár most is az van a garázsba, de nekem az orion lágyabb hangzása jobban bejött. Az meg az irodaszobába szorult ki a hozzátartozó 30 éves de nagyon jó technikával. Nappaliban dali van plusz jamo háttér.
Azért nem olyan kis felületen érintkezik a relé pogácsája, illetve az tényleg jó vezető anyagból van és nagyon kis szakaszt érint. Ennyi erövel a nyák vezető részét is lehetne számba venni, hisz az is kis keresztmetszet de hasonlóan nagyon rövid szakasz. Itt nem az áramerősség nagy illetve indokolja a keresztmetszetet hanem egyrészt a szkin hatás másrészt hosszabb szakaszon nézve a feszültségesés.
én annyit értek hozzá hogy az átlagostól finnyásabb volt a fülem, emiatt csomó hangfalat hallgattam meg a videotontól indultam, ami nem volt rossz, de azért mégsem volt az igazi
a yamo amúgy annakidején egy egész jó kompromisszum volt ár/érték arányban, de az sem volt az igazi
végül véletlen meghallottam egy jbl lx600ast aztán eldöntöttem olyan kell nekem, hozzátenném hogy 96-ban majd 3 havi munkabérem volt a 2 hanfal meg a kábel
haver mondta mindig hogy ezeken még a szar zenét is szereti hallgatni mert olyan szépen szólnak
sajnos az erősítő már nem szól olyan szépen mint 30 éve, új kondikat kellene beletenni mert kicsit megnőt az alapzaj, de azért egy átlagos házimozi szettől még mindig jobb
Villamos jelnél igazad van, állítólag a vezető kristályszerkezete is befolyásolhatja, de ettől függetlenül érdekes volt annak idején a HFM-ben olvasni a hangfalkábelek tesztjét úgy, hogy a relé problémájáról egy szó sem esett.
Igaz, én valószínűsítem azt, hogy az erősítő dobozán a csatlakozótól nézve hasonlítják, vagy veszik alapnak (ami már eleve problémás a relé miatt) és csak azt nézik, hogy a "rossz" mennyivel romlik tovább. Persze azért kitárgyalták a doboz felső felépítését, kialakítását, hogy külön tápos meg a tököm tudja még mi, szóval azért nem árt, ha az ember fenntartásokkal fogadja az olvasmányait. vagy legalábbis egy egészséges kétkedéssel és nem baj, ha egy minimálisat ért ahhoz, amit olvas.
Ez így is van a keresztmetszet kapcsán, de van egy pont a rendszerben, az említett relé, ahol egészen kicsi az a felület, ahol a jel áthalad.
Ha lett volna nekem a polcon, valszleg én sem vettem volna.
Mondjuk, ha egészen precízen fogalmazok, akkor a garázsból kikerült a féltető alá, ahol néha a kerti parti is van, oda azért nem raknék bármit.
Nem, mert frekvencia függvényében szorul ki a vezeték külső felületére a vezetésre használt terület, és az nem.mindegy mekkora
Ettől függetlenül a méterenkenti veszteség nagyon nem mindegy. Egy méter dróttal jo 0.75 is
már elfelejtettem de haver magyarázta hogy van ez, csak annyi maradt meg hogy a vastagon valamiért nem veszik el a mély annyira mint a vékonyon, de a vezetékkel is lehet módosítani a hangon ha valami nem tetszik
zsiguliban volt aztán mikor ment a zsiguli a háztól kivettem mert drágább volt a 2 hangszóró mint a zsiguli
amúgy vízálló membrán pont ideális a garázsban ahol minden is érheti
Keresztmetszet?
Ha-ha, és az erősítőkben a hangfalvédelem relé érintkező keresztmetszete, pláne az érintkezők végén a kis félgömb kiképzés?
Hát, az autóba való hangszóró nem hangfalba való, kétségtelenül szól. A mögötte lévő levegő rugóállandója teljesen más egy autó csomagterében (ajtókárpit), és egy zárt (nevezzük a reflexnyílásost is zártnak MOST) hangdobozban.
D nem baj ez, csak elmélkedem.
Persze hogy nem. A keresztmetszetet hamarabb. Nyilván fontos a vezetőképesség és a minél kisebb impedancia de ahhoz már technika és akkusztikai helyiség kell hogy látványosan érezhető legyen a különbség