Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy városinak nincs joga saját járművel közlekedni? Inkább annak kell megtiltani aki minél messzebb lakik nagyvárostól mert ő környezetszennyező módon túlzottan használja a járműveit és ezzel kárt is okoz a nemzetgazdaságnak mert igényt tart az infrastruktúrára is amit el kell vinni neki a kieső mordorba is orkok gyűrűjébe. 😁
Úgy látom, mostanában te nem sok új BMW SUV-ot vettél.... 😁 Az ugyanolyan teljesítményű és méretű benzines ugyanannyiba vagy inkább többe kerül...
Az öt évvel ezelőtt 15-be került highline szuper extrás passat is 7-8-ba kerül most.
Ez valami perverzió, hogy csak francia autót veszel? 😃
De nem villannyal megy, ugyhogy nem jo
Ezen felkacagtam. Akkor én is mindjárt újítok egy Harley Sportstert, mert az már Euro 4 és 4 alatt eszik.
Szigorúan a zöldülés jegyében, veretésről szó sincs.
Addig meg se tartottam egyiket se
Kb két azonos kategóriáju, de legyen csak másfél áru benzines ára
Nekem csak az van. Ezeket nem várom meg. Lehet a villanyos is birná és még ki se égne de azalatt az 5_7 év alatt amig nálam.van az az árkülönbőzet bőven belefér a tankolásba fenntartásra és nem kell a z autóhoz egy másodpercig se alkalmazkodnom pláne akkor hugyozni mikor ő szeretne. Továbbá az ősszes ingyenáramom elviszi a hőszivatyú, tehát még szarabb a mérleg.
Viszont mindenféle talaszatlat nélkül unalmadban neten felturt hülyeségekre alapozva lróbálod bizonygatni már pedig ez jó miközben sose volt olyanod és várhatóan nem is lesz
Ja,ha nincs gazdája.
Legyen csak 200 ezer.
Ha az autónak van gazdája,akkor ez mind olyan probléma ami 300ezer alatt nem jelentkezik.
Ezek - bár nem értek hozzá - valós problémák, de aki normálisan használja az autóját, párszor megkerülik a Földet, amíg előjönnek.

Nem, nem érdekel a Mariska szomszédja, akinek az X autója 37 ezernél megdöglött, biztosan van ilyen is.
Szamurájkard, oké.

http://youtu.be/kQKrmDLvijo
Munkahelyem most vesz egy jóemberkedő (megmentjük a bébifókákat) BMW iX3-at, ahogy hallottam 28 miller lesz kb., 22+fa.
hát igen, mostanában a csoda egr szelepek tök olcsóak, a dpf is szinte ingyen van, persze a kettős tömegű lendkerék se több mint 2 inggomb, turbó javítást is megcsinálják 2 pácikás jégkém áráért, a nagynyomású befecskendező rendszerek felkűjítása is szimó karbi felújítás árban mennek
meg ami most hirtelen nem jut eszembe
szóval én nem tenném fel a golyóim arra hogy a villanyos üzemeltetése kerül többe egy 10-15 éves ingervallum alatt
de tuti lehetne ellenpéldát is találni
én már évek óta írogatom hogy aki ingázik megéri elgondolkozni a villanyoson ha tudja otthon tölteni
de ha gondolod keresgélj olyat ami megcáfolja
akkor a hegyvidék is kihal a városokkal együtt 😂
én leszarom, mert kút is van meg napelem is meg fasza víz szűrőm ami nagyjából minden szart kisszűr a vízből
szamurájkard is van szóval nem adom át könnyen, lesz szolga a túlvilágon egy csomó ha úgy adódik
Villany se jobb. Ráadásul amennyivel többe kerül abból kb 6@-8 évig tankolok szervizelek. És ne adj isten hogy valami elromoljon mert sokszorosa mint egy benzinesé
Folyamat valtoztatod a velemenyed.
mert a benzines/dízel nem a felét éri 5-6 évesen? 10 évesen meg kb negyedét
aki csóró az vegyen 5 évest, aztán a következő 10 évben már nem bukik sokat
Meg az alfoldon is a regi hazaknal is nehezen hinnem, uj beepitesnel nem, a Mecsekben meg plane nem.
azt kifelejted hogy én nem a spórolás miatt vettem kocsit, heti 30-50km megy a kocsi hetente(2x10-12 hétig), nagyjából teljesen mindegy mennyi a fogyasztása, ha villanyos lenne akkor se maradna több a zsebbe
de kár is erről beszélni mert nincs olyan villanyos amiben elfér a matracom és van 40 centis hasmagasság és 4x4
hajtás
szóval erről kár is beszélni miért nem veszek azért mert nincs ilyen
de
amíg a 2x50 km ingázva belemegy évente 25 ezer a kocsiba meg 5 ezer az egyéb menetekre elfogyasztasz 6 literrel számolva egy millát
addig a villany egy nagyon bőséges 20kwh számolva az otthoni 70 forinttal töltve kb 400 ezer
10 év alatt 6 milla nyereség, ha 6 millával drágább kocsit veszel a rönótól már megvan a kívánt hatótáv még 10 évesen is, és ha elmegy a fele is érték csökkenésként akkor is 3 milla plusz van
nem azt mondom hogy ez az évszázad üzlete de nem gazdaságtalan
persze napi 2x 20 km távnál ez már nem lesz gazdaságos, de 2x 70 km távnál meg már közel 10 milla lesz a zsebben 10 év alatt
és akkor nincs szervíz, pedig már egy olajcsere is alsó hangon 20 ezer, 10 év alatt összejön legalább 20 vagy akár 30 is ami ismét megvan akár fél milla is
de ezeket én nem számolnám mert 10 jós se tudja hogy ezekkel a "mai autókkal" mennyi a gond lesz akár villanyos akár benzines/dízel hajtással
szóval azért évente 30 ezer futástól már érdemes elgondolkozni, persze csak akkor ha nem sopronban élsz és a nyíregyházi nagymamát látogatod meg heti 4x
te már kapisgálod legalább.....
nem jó a számolásod