Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezért írtam feltételes módban, szerintem már nem élem meg, hogy nekem megérje, de ti még talán. 😆
Nyilván,ez jól látszik minden terméken ami kínai és nálunk kapható.
Pedig csak egy kis fém műanyag meg bőr.Ezen nincs mit fejleszteni.
Kurvadraga.
Ez kb azt jelenti hogy egyszerre adjak ki sok penzt ami sose jon vissza teljesen,vagy aprankent.
Vennénk.
Is-is.
Gyártotok, vagy fejlesztetek? Ez még nem derült ki számomra
Nagy autószerelő mester, láttál már szétbontott teslát? Rettentő primitív szerkezet, és mégis sikeres és jól működik. A bidé minden szempontból kidolgozottabb, csak a szoftverben vannak hátrébb - mint mindenki.
Nem csak a tapasztalata egysíkú 😁
Hülyeséget beszélsz megint
Ja,szemmel jol lathato is a fejlodes,ha europaban akarnak egereszni,akkor olyat rendel a kinai a kinaitol.
Ahogy neztem a teszteket nem sokban ternek el mar most sem.
Te mivel nemigen nezed oket egysiku a tapasztalatod.
Valamit megint nem veszel figyelembe,az csak egy dolog hogy kína gyártja,de olyan minőségben gyártja ahogy azt a megrendelő kéri.
Jól mondod,és ezeknek kell tartósnak lenniük ezeknek kell a biztonságot nyújtaniuk,ezeknek kell a megbízhatóságot nyújtaniuk.jó is lenne ha csak annyi lenne,végy egy hajtást,rakd körbe fémmel műanyaggal meg egy kis bőrrel aztán kész a tuti autó.Te elakadtál a lovaskicsinál,ott a hajtás számít csak,mert valamit utána aggattak aztán mehet.
A mas az fem,muanyag,némi bőr ha szerencsed van,semmi olyan ami nincs benne a globalis lancokban regota.
Lenyegesen kevesbb alkatresz,ami tartossagban reszt vehet.
Kabelek,csatlakozok,tft panelek,gombcsuklok,mindet kinaiak gyartjak mar a passatba is.
Nezek egy ipset,acelipar,specialis,atomreaktorok,bioreaktorok stb gyartasa,ontese,hegesztese.
Kell egy nemetnek egy bioreaktor.Amerikaban,japanban,kinaban gyartanak,nemetben mar nincs ilyen gyartas.
Japan 5-10 evre elore betablazva,amcsik szinten.Marad kina.Le kell tenni a teljes dokumentaciot,meresekkel,tesztekkel mindennel.Legyartjak.Ugy ahogy kered.De utana megjelenik mashol ugyanaz,csak nem a nemetnek lesz haszon.
Tehát van a hajtás,minden más teljesen mindegy hogy kiféle miféle?Érdekes szemlélet,én nem így gondolom.
Mert az a fontosabb.
Eleve az oszes belteri dolog globalis.Barmikor megveheto.
Igen,és pont ehhez kell tapasztalat,mert míg te annyit látsz hogy egy lapos 4kerek guruló padló,addig azt azért meg kell úgy csinálni hogy az úton is maradjon,a másik a tartósság,egy európai gyártónál kehet tudni hogy melyik modell mennyure tartós,ezeknél nem,biztos nem vennék az elsők között,de szerintem egyébként sem a tartósság jegyében készülnek,az európaihoz viszonyítva sem.
De miért csak a hajtást nézed?Egy autó nem csak hajtásból áll,nagyon nem.A byd formatervezője konkrétan volt a vw kötelékében is.Mamlas autóját az tervezte aki kirábban audit is tervezett.
Ja,es a mostani ujitas pont az hogy megfordult,nem az autohoz terveznek meghajtast,hanem forditva.Adott egy meghajtas platform,amire mar egyszerubb ratenni egy autot.
A villany egy lapos 4 kereku gurulo padlo.
Se kardanalagut se adott motor az elejibe konyebb minden.
Az a baj hogy ez az uj hajtasmod pont nullazza a technologiai elonyt.Sot,mivel ratenyereltek a teljes ellatasi lancra a hajtasban pont ok szallitjak europanak a komponenseket.
Ezen felul az eroltetett atallassal az europai tapasztalat siman atvandorol a kinai oldalra.
Mivel hagyomanyos hajtasok fejlesztesevel azok a gyartok akik europara koncentralnak mar felhagynak.
Itt fejlesztokre se lesz szukseg,ami atmegy kinaba.
Pl a byd formatervezoje europai,de rengeteg belterrel,kasznival,futomuvel foglalkozo fejlesztot csabitanak at akik viszik a know howt is.Meg nincsenek ugyanott,de gyorsabban zarul az ollo mint a koreai autogyartasnal.
Mivel kurvanagy piac,rengeteg a vevo.
Az auditol a renaultig minden autónak van múltja,tapasztalata főleg az európai piacra és az európai igényekre.A bidének ez 0.Az európai gyártóknak van egy jó alapja,maga az autó,ehhez kell faragni egy jó meghajtást,nincs itt akkora baj mint hiszitek.Az ár ami miatt hisztiznek az emberek.
Az auditol a renaultig minden autónak van múltja,tapasztalata főleg az európai piacnak.A bidének ez 0.Az európai gyártóknak van egy jó alapja,maga az autó,ehhez kell faragni egy jó meghajtást,nincs itt akkora baj mint hiszitek.Az ár ami miatt hisztiznek az emberek.
Csak szolok,az auditol a renaultig minden europai villany jarmu bizonytalan,ebben a szegmensben pont a kinai es a tesla a legbiztosabb.
Pont ezert dobjak meg a kinait nagy vammal,mert latjak a versenyelonyt,nagyon bealudt az europai autoipar,banatukra a politika meg csak erre tett fel mindent.Europan kivul meg mindenki enged minden hajtast,aztan gyozzon a piaci verseny.
Ami mas izles szerint keszul az a futomu hangolas,meg talan az info rendszer.
Dolgozni kéne és akkor lenne.Akkor nem kéne a bizonytalant megvenni mert csak arra van pénz.Szar lehet ez a megfelelési kényszer,venni kell újat,mert hát mit szólnak a szomszédok meg a "barátok",de hát a jóra nincs pénzem,így veszek egy bizonytalant igaz hogy ismeretlen is és így legalább valamennyire mégiscsak fel lehet vele vágni .