Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor azzal vigasztalom magam, hogy aki csak olvas itt, ettől azért több.
Villanyutálat? Még a borotvám is villany 😆...........épp erről írunk hónapok ha nem évek óta.......nekem még nagyon nem éri meg ha sikerülne is összeszednem rá a pénzt akkor sem, a büdös életben nem hozza be az árát főleg a bizonytalanság miatt, az, hogy jelen pillanatban napi 90km-t megyek autóval/burgmannal nem jelenti azt, hogy holnap is így lesz, ez előtt 5km-re dolgoztam pár hónapig és lehet, hogy holnaptól megint 5km-re fogok, te miért tolod a villanyt mindenkire miközben te sem használod? Csak nem nem éri meg? 😆 Esetleg nem telik rá? Akkor hitel és majd visszahozza az árát vagy ez nem igaz? Gondolod nem számoljuk folyamatosan az egészet ráadásul úgy, hogy minimálban még talán futná is rá hitel nélkül, de akkor sem jön ki a matek. Épp akkor lenne napelemtelep meg több villanyjárgány ha rámszakadna a lottó, gondolod akár itt a fórumon is, de főleg az egész országban mindenki hülye és matekból bukott volt és nem tudja kiszámolni, hogy neki mi éri meg? Van az utcában egy család akiknek minden van, 2 tesla meg napelem.........na meg kint van a kerítésükön, hogy mennyi széchenyi és eu-s támogatást kaptak vállalkozásfejlesztésre (kötelező kitenni), nekik nyilván kijött a matek.
Aha, persze, Majd amikor a katonazenekari találkozón a paraszt odabasz egyet menetzenekari nagydobra*, hogy a beled megmozdul a helyén, majd akkor szóljál, ha ez otthon is megy.

*itt jellemzően NINCS hangosítás
Ez igy ebben a a formában nem igaz, de azt jól mondod más az élményfaktor. Egy komolyzenét pl képtelenség vagy legalábbis nagyon nehéz felvételről bármilyen technikával vissazadni. A tuctuc más kategória
Hát nagyjából😃
Kár, hogy ennyi jött le abból, amit rád szánva időt leírtam.
élőzene
annak varázsa van nem hangminősége, nekem az itthoni hangcucc bármelyik rendezvény hangosítástól szebben szól
voltam már tankcsapdától rúzsa magdiig mindenféle konceerteken szóval van összehasonlítási alapom
Nem egyszerű nem is ezt írtam. Arra céloztam, hogy egyszerűbb mint a mögöttes hálózattal egy elektromos járművekre átállás.

Olaj? Finomító? Atomerőmű? Vízierőmű? Többszáz km2 napelem? Kiégett fűtőelem tárolás cirka 20 ezer évig?
Keresés nélkül is tudom, hogy ott mi a helyzet, már amennyit eddig olvastam róluk. De nem hiszem, hogy ennyire buta lennél, hogy nem érted meg azt, hogy van egy adott helyzet ITT, és van egy adott helyzet OTT. Az, hogy OTT miért (mikor?) úgy alakult és ITT miért így, és hogy vétkesség található abban, hogy ITT miért nem olyan mint OTT, de a helyzet már készen ITT van.
És az OTT működő megoldás nem működik ITT.

Ezt kéne már FELFOGNOD.
Az erőmű építés kevés az egyenlet másik oldalára.
Értem....tehát mindenki hülye, és járjon suzukival mint te😅
Hát nem, próbáltam a másik oldalt is és az jobb....valahogy a tapasztalás sokat segít, egyszer próbáld ki....
De persze akinek minden egyformán szar annak nyilván a legolcsóbb szart érdemes venni.
Ja, és koncertekre is járok, bár annyit nem mint te.
egy benzinkút lehet 2 tartály leásása, de azért ez sem ilyen egyszerű
először is fel kell hozni néha többezer méterről az olajat, finomítani és majd lehet autóba tölteni, persze bazi sok szállítás után
ha így nézzük nagyjából ott vagyunk mint egy erőmű építés
mert ha sok a kút akkor sok olaj kell ami sok fúrótorony és sok finomítót igényel
csak ezeket mivel nem látjuk hajlamosak vagyunk elfelejteni
Tukmálni tukmálhatod, azzal nekem tényleg nincs bajom. Ha fontos részleteket kihagyva akarsz meggyőzni az már problémás. Ha pék lennék vagy a saját, 81 éves anyám, akkor lehet, be is szopnám.
A saját tapasztalatodba végképpen nem fogok belekötni, de én eddig úgy gondoltam, hogy a problémákról általánosságban beszélünk, nem saját tapasztalatokról. Nem mintha tilos lenne, csak most is mint ezerszer, a saját tapasztalatokból levont következtetések szinte soha nem alkalmazhatóak egy ország szintjén.
...belső oldalát úgy, hogy a kanyar sugarától szögben kifelé mutat a "kanyarfényszóró" tengelye. Pontosabban mondjuk, hogy derékszögben, de a kanyar ívétől kifelé. Az végletes, hogy már "szokol" az, ami nem feláras minőség? Mondva ezt egy fémdoboz bal első sarkában ülve, és a zenehallgatás minőségét elvárva, aka az eredetire, a nem elektronikus zenét hallgatóknál pláne?
Az elmúlt húsz-huszonöt évben hány koncerten voltál, élőzenét hallgattál? Mert nekem volt olyan húsz évem, ahol ha nem is naponta, de hetente átlagban egy biztos megvolt, így azért én ha nem is értek a zenéhez, a különbséget még az otthoni cuccos és az élőzene közt is hallom, nemhogy egy fémkászli sarkában ülve.

Tehát nem elvitatva az igényedet - szemben veled - csak éppen nem meggyőzőek számomra azok valódi hasznossága.
De ha már Google. Keress rá hogy Norviégia elektromos autók.
Aztán magyarázkodj, hogy ott miégis hogy a fenébe tud működni az ami Magyarországon lehetetlen szerinted.
Nekem van egy magyarázatom. Pl. hogy az elektromos művekben ilyen beképzelt posztkomcsi dilettánsok ülnek mint te, akik megmagyarázzák hogy mindenki más téved, akinek sikerült megoldani valamint, és nem ők a tehetségtelenek, azért mert ők elképzelni sem tudják, nemhogy megoldani.
Ha tukmálom az a baj, ha rádhagyom az is, de azért te jobban tudod nekem mi a jó, mert a saját tapasztalatom az csak kamu lehet hiszen a libsi bolsi Google azt mondta neked . 🤣
Na....a kanyarfényszóró biztonsági berendezésbés jó dolog, mert a kanyar belsőoldaalát megvilágitja, ami őz, nyúl biciklis esetén nem hátrány. Tudom, mert már régóta van az autóimban. A visszagurulásgátló szintén jó dolog, kényelmesebb a lejtőn elindulás. Tudom, az ügyes sofőr megoldja. Én is megoldottam, de mégis kényelmesebb. Ez is van. A kétszínű fényezés egyszerüen szép, ez nincs de metálok voltak vannak. Azbautó szine azért fontos dolog, bár kompromisszumképes vagyok benne. Sok pénzt nem áldozok erre az opcióra. A bőr eddig nem volt, most van. Hűthetö füthető, egyszerűen szép és tartós.márkajeles kilépő fény van, lehetne sima fény is de gyárilag ezt rakták bele, és jol néz ki. A fény meg nem hátrány hogyha látod hova lépsz ki. Utastér hangulatvilágitás esti vezetésnél keväsbé fárasztja a szemet, mazdába nincs fordba volt, hiányzik is. Bose eddig azt mondtam tényleg minek is, most hohy van a mazdába, ég és föld, ki nem hagynám legközelebb. Ehhez nyilván kell egyfajta zene hallgatási igény ami minőséget feltételez. Nekem fontos a hangzás bármiből is szóljon a zene, épp ezért az otthoni hifire is áldozok egy kicsit, ne szokol rádio szoljon mert abba semmi élvezet nincs, pont mint némely alap autó hangzásában.
A szelfikamerát nem tudom értelmezni.
Szóval vagy van igénye ilyeneke az embernek vagy szarik mindenbe, jó a mostalan ruha is meg a szakadt gatya mert pont annyira jo az is.
Vagy épp még ezeket nem.próbálta a felhasználó äs fogalma nincs róla miért jó
Látod, hogy nem érted. Amíg egy benzinkutat szélsőségesen nézve két tartály leásásával megoldok, mert nem feltétlenül kell táncházas shop-os üvegpalotát köríteni mellé, és AZ kiszolgál a tartály kapacitásáig bármennyi autót, addig elektromos töltőállomást már nem annyira, gondolok itt a mögöttes hálózatra.
A neten néztem, van olyan verzió, ahol lehetséges, de konkrétan pont az én autómat nem tudnom biztosan. Amíg havonta-kéthavonta megyek autópályán, addig egyelőre megmarad az igény szintjén.
az a vezetni tudó = vezetni tudó embernek*

*elvárt szinten
Általában a tempomat könnyen belerakható,mert az előkészítése megvan,már ha van belőle tempomatos kivitel.
a problémákat mindenki látja
de amíg valamiből nincs kereslet addig kínálat sem lesz
ha ennyire szereted a google haverod akkor kérdezd meg mennyi benzinkút volt pesen 1950-ben és mennyi van most
ahogy nőt a kocsik száma annál több lett
ez a villanynál is így lenne ha természetes ütemben nőne az állomány
Milyen kényelmet okoz egy autónál mondjuk a kanyarfényszóró, bőrülés, kétszínű fényezés, visszagurulásgátló, HK/Bose hangrendszer, fedélzeti szelfikamera, márkajeles kilépőfények, utastér hangulatvilágítás?

Ami nekem van most közlekedőedénynek (ez neked szól, hogy nyugodtan tudjál belekötni), az a vezetni tudó, és a vezetéshez szükséges berendezések 90%-t tartalmazza, egyedül a tempomatot nem, ami azért jó lenne néha.
Nagyon sajnálatos, hogy megint le kell írnom, de nincs villanyos ellenérzés. A tankolási rendszerrel szemben van fenntartásaink. Én pl. dolgoztam annyit a villamosenergia elosztásban annyit, hogy lássam a problémákat. Van itt olyan, aki ezt napelemmel gondolja megoldani részben egészben, mindössze csak azért (gondolja, hogy sikerül), mert a házán van egy rendszer és egy rendszer - egy autó viszonylatban részben működik, de csak amíg a szomszédos utcákban köröz az autóval.
Képtelenek vagytok a problémát globálisan nézni, nem megoldani és még én sem teszem, mert sehol nem vagyok hozzá, csak tudomásul veszem, amit láttam, meg tapasztaltam azokon a munkahelyeken.

Aztán az, hogy problémás kérdésekre trollozással meg kötekedés vádaskodással léptek túl, az legyen a ti szégyenetek a többi olvasó előtt.

De az, hogy aztán amikor az illetőnél elszakadt a cérna és kiesve a szerepéből már csak odáig jutott, hogy nem is érdekli, csak neki legyen jó, úgy gondolom, az összes vádaskodásra, pontosabban kötekedés vádjára abban a pillanatban pontot is tettünk, és az illetőt ebben a témában az értelmesen olvasni tudók az illetőt a helyén kezelik.

gÁZAUTÓ:

a GUGLI BARÁTOM ELSŐ TALÁLATA A "GÁZÜZEMŰ AUTÓK ARÁNYA" caps lock, keresésre:

https://autopro.hu/trend/a-gaz...

Németországban 48 millió az autók száma, erre írnak félmilliót, felette pár sorral azért egy másik számot. EGY cikken belül.

Erről az jut eszembe, amikor régebben a rohadt buzi köcsög lippppsi komcsi-bolsik a hülye olvasókat úgy próbáltak befolyásolni, hogy valaminek a változását százalékban fejezték ki, csak hát (példa jön!) nem mindegy, hogy amikor egy cigány helyett kettő végzi el az iskolát azt 100% emelkedésnek titulálták, míg mondjuk egy fehér embernél 100 ezerről a 150 ezerre ugrást "csak" 50%-nak írták le, tehát a 100% mégiscsak jobb...
Mer papiron laiukusként kurva jól ki lehet számolni papíron. Aztán a megvalósás teljesen más, de persze az is csak azért mert csomó hűlye nem érti meg. Aztán az is elég mulatságos hogy okj szinten azonnal értünk a kooperációs hálózathoz is. Akárcsak a német zöldek, aztán minden nyáron napi szinten faszául belengetik, mert a ződenergia akkor is ingyen van.