Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ettől nemigen lehetett olcsóbban mert koreából jött a cucc hozzá
max a tankot lehetett volna spórolni de szét kellett volna vágni a mosáshoz
Meg sose csereltem lampat kő miatt.
Lehetett volna 5 milla is a javítás ha Ekecsé lett volna, de azért ennél olcsóbb is tud lenni. 😁
Tizenezer forint a lámpához egy "üveg"......
amúgy szerintem amitől igazán lehet parázni azok a lámpák
egy kő és csúnya sok pénz ugrik a levesbe
és amilyen foshalom útjaink vannak nem nekéz követ találni rajta
Tessék,hasonlítsd az árakat!
Na,ini,azért elég rendesen torzítod a képet.A teslánál berakod az egyestől,itt meg legörgetsz 50ig.Mutasd azt is az egyestől,garantálom hogy egy százassal olcsóbban fog kezdődni mint a tesla üveg.
és itt egy passat szélvédő árlista ami gyári
persze aki csóró tud venni bele 50 ért is valami kacatot
Nem kell villanyautónak sem lennie.
Manapság egy extrás gyári üveg simán ennyi vagy több.
A családi 18 éves C-Max első szélvédő (csak az üveg) 500K.
Fűthető, szenzoros, IR....
A kettestől már jó.
Ne az utángyártott üveget nézd.
Tesla - ba - is- gyári kell (javasolt)
Egyrészt majom-banán, másrészt a kamerarendszer miatt az üveg minősége elég fontos.
Sok nem gyári üveg torzíthat.
azért nem feltétlen....
plusz ez nem a kocsi hibája.....
Hogy el lehhessen kérni +200ezret,valójában csak kimosták a régit,ha kimosták egyáltalán.
teli van fém reszelékkel és lehetetlen kimosni teljesen tisztára
Minek az uj tank?
ha nem éri meg az azért van mert keveset használod
de ha csak gszdasági oldalról nézzük egyik kocsid cseréje se érte meg mert nem hozza vissza az árát
van pár ismerősnek villanyos kocsi érdekes nekik megéri....
aki tőlünk kecskemétre jár vele annak már pozitív a mérlege
lehet ők nem szorozták be az összeget az ellenérzésükkel
A villanyautóba egy szélvédő ennyi vagy egy sérült lökháritó csere és bontóba nincs
nem annyik? egyik ismerősnek 700 ezer felett volt a crdi javítás
új magasnyomású új porlasztók és egy új tank
szervizben millán túli összeget mondtak rá
270 ezer felé állt meg a dög
állítólag prémium dízellel egy százassal később állt volna meg
szomszédnak a pajero is millán túli javítást igényelt volna ugyancsak meghalt az üzemanyag rendszer de inkább eladta
Na látod,ezért veszek 5éves autót.Itt csupán csak az a kérdés hogy egy ingyen járok vele sosem kell rá költeni autónak miért zuhan ekkorát az ára
Most már az, mikor elkezdtünk újakat venni csak suzuki mert az volt időtálló a legolcsóbban és huszonévig valóban nem volt szervizben egyik sem még kötelezőre se vittem viszont most már nem tervezem 20 évig használni egyiket sem így már vehetek olyat is ami tetszik. 😅
A vicc, hogy pont a páréves fiatal benzinmotorok döglenek meg 50-60000km-nél hülye tervezési hibák miatt, az öreg dieselek meg a világból kimennek.
Amiket írsz azok már rég nem annyik mint tizenéve, ezek 1-200000-es tételek 3-400000km futás környékén. A villanyé ugyanennyi futásnál annyival olcsóbb ami kompenzálja ezeket sőt nyereségessé teszi? Mert ha nem akkor megint csak az van, hogy NEM éri meg. 😅
Épp gondolkodunk és toljuk az érveket miért NEM éri meg, maga az autó is túlárazott és a napelem cuccos is ami nélkül végképp nincs értelme, mennyi is így együtt? Ezt számoljuk itt vagy 3 éve tehát csak lapozz vissza a cáfolatokért. 🙃
Nagyon gagyin és életszerűtlenül számolsz, miért is traktorozol? És még vállalkozó sem voltál. Már nem ezerszer hanem milliószor levezettük a miérteket és továbbra ia másra hárítod az öreg füstölgő dieseled környezetszennyezésének a hatását, pont neked lenne elég egy leaf utánfutóval amiben elférsz a csatornára ehelyett a halakat és vadakat ölöd a szmoggal. 😆
Na ezt olvasva a hatóság már ugrik is a be nem jelentettekre, jól lebuktattad a népet. 🧐