Azt te nem tudhatod. Abba a tarsdalmi szeletben, ahol mindenki a sajatjat helyezi elotrbe vagy a mas karara, vagy a sajat korabbi kijelenteseivel ellentetesen, vagy ahol mindenki a z aktualis elonye szrint valtoztatja a szempontrendszeet, ott biztosan nehezen talalom a helyemet.
Akkor jó, viszont ha legközelebb bármely kolléga nem köti be magát addig kerülök míg nem találok unatkozó rendőrt és mindenképp intézkedés alá vonatom magunkat. 😅
A múlt héten két kolléga pontozódott ki, mindkettő szgk-val és mindent elvettek, az egyik közelben lakik és telepi melót csinálhat a másik a fene tudja mit fog tenni míg visszakapja.
Kicsivel olcsóbban olyan helyen melózó havertől aki hozzáfér megkapod az eredetit a szerviz, bolt meg kap egy gagyit szép zöld dobozban. De amúgy csak poénkodtam eredetileg mert ez a 10-20 éve még élő vad dolgok voltak ma már nem tudom, hogy egyáltalán csinálja-e bárki illetve a szervizeknél igen, ha más nem akkor a szerelők viszik haza a hordóból a jót és jó esetben visszatesznek helyette valamit rosszabb és általánosabb esetben le sem cserélik az olajat csak kiszámlázzák, na erről viszont rengeteg friss videó is van szerviz megnevezésekkel is.
Rengeteget már ha észreveszed, de észre fogod illetve ha igazi valvoline akkor nem sokat, aki kicseréli az olajat az nem csak egy párszáz ft-al olcsóbbra hanem inkább a prémium olajat egy tescosra (tudom az már nincs, de volt kollégám benzinkúton melózva még arra cserélte) vagy a motul 7100-et a legolcsóbb 20-50-re, de azt is csak a jellegzetes szaga miatt nem olcsóbbra tehát jóhiszeműen megveszem a jónak tartpttat és megkapom a legrosszabbat ami még véletlenül sem tudja azokat a specifikációkat amik a flakonon szerepelnek és ez teszi tönkre a motort. Mikor még szerelgettem volt saját tapasztalat is, vette, 3-4 kartont és adtam másnak, de használtam magam is és a 3. csere után a sajátom elkezdett zörögni és halkan kopogni, kamionoknál a már általam sokszor leírt mérési lehetőségek miatt sokkal hamarabb észrevenni ha rossz az olaj, gyengül a nyomás, jobban melegszik és hangosabb a motor, a lejjebb írt mannolt mikor bejött sokan vettük mert olcsó volt utána meg lassan elhagytuk mert melegedett és úgy folyósabb volt mint a többi és a nyomás nagyon alacsony lett.
Most már tudom, hogy feleslegesen, mert ha valami nem fér bele a világképedbe, akkor a saját szemednek sem hiszel. Az a baj, hogy egyszer a millióból valami történik, abból próbálsz meg általánosítani. Mondjuk van itt olyan, aki ezt hozzád képest professzori szinten űzi, sőt, de én akkor is úgy gondolom, hogy ilyen esetben a sofőrnek akkor is van felelőssége. A mértékéről vitatkozhatunk, de tudom, nemcsak én, de van még olyan kapcsolatom, aki szintén nem indulna el, amíg nem kötöm be magam.
Aztán az, hogy félt-e engem vagy csak idegesíti a csipogás, azt nem tudom.
Rögtön utána?Kérdezek valamit,belemész a trafiba,ugye rendszám nem látszik,látod hogy 300méteren ott állnak a kiszedők,te 100méter után megfordulsz és elcsorogsz arra amerről jöttél.Akkor téged körözni fognak a sisak és a motor alapján,vagy az összes kék motor tulajnak küldenek büntit?
Volt egy eset, a volt kollégám lánya télen az árokba csúszott, az utas egyik ujja eltörött, amúgy az autónak szinte semmi baja nem lett olyan kicsi balhé volt, de mivel személyi sérülés volt és az utas sem volt bekötve, így habár nem lehetett megmondani, hogy ha be le volna kötve, akkor is tört volna-e az ujj, de a lényeg, hogy a sofőr lényegesen szigorúbb elbánásban részesült.
Hát nekem mindig ez az eset van a szemem előtt, amikor ilyenről esik szó.
De ez az esetek töredékrészére lehet igaz.
Aztán az, hogy félt-e engem vagy csak idegesíti a csipogás, azt nem tudom.
Hát nekem mindig ez az eset van a szemem előtt, amikor ilyenről esik szó.