Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az, hogy lehet látni ilyen ellenőrzést is meg olyant is, mint ahogy írtam a legelején, hogy láttam a vitát kiváltó ellenőrzést és kb. 20 perc múlva egy hagyományos, út szélén leállított "sima" traffit is légvonalban 15,23 kilométerre, ezért azt gondolom, hogy olyan logika alapján jelölték ki a mérési helyeket, amiket mi nem ismerünk. A második hely - Patca - egy olyan 50-60 fős zsáktelepülés, nagy forgalom nem lehet, és mégis.
Tehát itt megdől az a minduntalan hangoztatott állítás, hogy pénzbeszedés lenne a cél.
Amúgy az első hely is a béka segge alatt van forgalomsűrűség szempontjából, a 61-es és a 67-es úton szerintem hússzor ekkora a forgalom, nem beszélve az autópályáról, esetleg a Balaton déli oldaláról.
Igaz, ezt hiába is mondom itt bárkinek, a saját szemüknek sem hisznek.
Nem ,kíváncsi vagyok mit észlelsz mondjuk egy castrol és valvoline között 3-4csere periódus alatt.
Kérdés, hogy mit.... mert azt se kérdezted meg, pedig kellett volna. én is láttam ilyet trafi odébb meg tucat rendőr. Akkor is gps szerint 62vel huztam el a trafi előtt......nem állitottak meg, meg már leirtam a sztorit errről a szabsértési megállitásról. Ami persze nem igaz szerinted, mert igazság szerint az már statáriális útszéli biróság és belelőnek az árokba plusz kapsz hat pontot.......
Engem egyszer kiszedtek autóval.Pedig ugyanezen a szakaszon már többször is mentem ugyanígy motorral,soha nem szedtek ki.
Értem, értem......olvastam is anno. De ha meg nem cserélem a gyárba beöntöttet mert csak hamisitvány van az se jobb.
A castrol pont amiatt lett kérdéses mert a ford azt használja, ergo én is azt tettem mindig bele. Nem tapasztaltam semmit, nem fogyott az olaj se csak a kiváncsiság miatt kérdeztem.
De a lényeget nem vagy hajlandó megérteni. Én nem írtam, hogy mindig, mindenhol, azt írtam, hogy egybe belefutottam, de eddig láttam ilyent mondjuk kéthavonta, most meg egy hónapban 1-2 alkalommal is.
Ennyi.
Az, hogy nem állítottak meg, de látom a ténykedésüket, a lényegen nem változtat semmit, hogy létezik, van, csinálják.
Neked biztos,mert olyan hülye vagy hogy bőszen bólogatsz.De ez legyen a te bajod.
Nem csak az csak azzal meg a shellel buktak konkrétan itthon igaz annak már majd 20 éve, de a gyanú. 😆
Galamb?......... 😒
Ilyen alapon semmilyen olajat nem lehetne venni mert mind hamisitvány. Mér pont mondjuk jelen esetben a castrolt hamasitvány. A többi mér nem, hisz nem is a legdrágább olaj.
Nyilván parancsra teszik amit tesznek, de gondolom ha nem csak egy járőr trafizik magában hanem egy csapatot küldenek megállítós mutatványra akkor más lesz a hozzáállás is.
😅 baszki ez már klinikai eset nálad😃
A te igazad a szubjektiv igazad, némi valóságtartalommal. Ettől még nem igy működik a világ😀 engem még a büdös életben nem állitottak meg gyorshajtás miatt, pedig minden nap megtehetnék mert ha trafiznak is az objektiv alá lassitok csak. De hát ilyen csodák csak veled esnek meg, bár téged se állitott meg a kutya se......
https://www.automotorblog.com/...

Hamisítják ezek a literest is.
Mivel informáltak félre? Azzal, amit a saját szememmel láttam, és mint leírtam, ezzel kezdtem, hogy egyre sűrűbben?
A mai haverkodásom a rendőrrel nem a saját magam meggyőzésére szolgált, mert én tudom az igazamat, ami a maga valójában is igaz, hanem csakis és kizárólag azért, hogy nyugodtan elmondhassam, hogy igenis, vettem a fáradtságot és megtettem, utánajártam.

Ja, és el ne felejtsem, ha megállít a gyorshajtást követően, akkor még feketepont is jár a mutatványért.
Ugye te az IDÉZŐJEL, valamint annak használatát, használatának okát sem ismered?
Mert ahogy látom, nem.
Én mióta megjavultam,azóta max 15ezrenként csere van.Anno B4 passatnál azért elég alaposan leteszteltem az 1.9tdi-t.
Szerinted a rendőrök csak úgy nekiállnak saját fejük után intézkedni, vagy mondjuk a területen illetékes kapitányságról küldik őket, a parancsnokuk által meghatározott feladatra?
Ergo ha az utóbbira jutsz, akkor elképzelhető-e, hogy a tevékenységüknek van oka és rendszerezettsége?
A gyárit eleve nem tartom mert egy olajbol se nézek ki 40 vagy 50 ezret. Ez az autógyártók hibája, hogy elhitetik.
Aztán mi?Mondjuk ne egy francia mocsokból induljunk ki!
nem találom az olajhamisítós videót lehet leszedték
mindenben is hamisítottak hordótól a kis flakonig mindent
hologrammos matricák dobozszámra
mindenféle márka volt a raktárban
gondolom ilyen tételben már nem a kis boltokba terítettek hanem egyből a nagykerekbe ment
Kb. 3-4 csere után nár érezhető főleg ha betartják a gyári intervallumot.
Mire az olaj és olaj közti különbségnek következménye lesz,addigra már rég eladtad a motort,autót.
Mi meg szállítottuk márkaszervizekbe, bmw, audi, merci meg a többi.......nem tudom most, hogy megy, de akkor az első amit az embereimnek megmutattak, hogy miképp kell a plombát/eredeti zárást levenni és visszarakni ajánlva az átvevőt, mikor ezt megtudtam hamar abbahagytuk.
Hát nem tom, elvileg fordék is az kapják nyilván hordósan, én meg literesben veszem vagy 4l ben. Sztem az összes jármúvemben amiben használtam közel félmillio km lehet, egy járműben ezekből 270 ezer és semmi bajt nem tapasztaltam. Kérdés, ki mikor cseréli. Én 15ezrenként, most épp kérdeztem a szervizben hogy szerintük mennyit megy el az olaj, mert 20 ezrenként amugyis szervizes, hogy felezzem meg vagy kibirja. Ott mondta a csávó castrol vonatkorásában hogy van valami videó és nézték képzésen hogy a castrol olaj 18 ezer körül kezd szétesni, tehát a gyári 40ezres ciklust tuti nem birja ki, a 20 ezer vállalható de az is akkor ha inkább hosszutávokat megy az autó.
Nincs rendes hely mert ő is csak egy nagykertől kapja aki szintén egy másiktól többször szállítva, keveregve. Bár a literessel csak kevesen bajlódnak de előfordul, inkább a hordós vagy nagyobb kannás kiszerelésekkel lehet gond a szervizekben úgy, hogy ők sem tudják, hogy kamláder olajat borítanak a gépekbe.