Hiaba,normalis isteni felsotestem van,nem ilyen elbaszott gnom meret hogy felulve konyokoljek tankon.
Ecceruen borzasztoan meno vagyok na,csak ugy jonnek a sziporkák. 😆
Pedig tők jó. Egy időben tanktáskáztam de rájöttem idegesit igy csak ritkán teszek fel. A hátsó doboz meg mindent elnyel ami kellhet akár egy egynapos guruláson.
Azt kell mondjam igaz......aki aktivan motorozik, turázgat már mind lelépett. De ez nem a te dicsőséged, a forum szinvonala ilyen😅 vakok közt félszemű a király🤣
Ezzel soha nem vitatkozom. En csak azt mondom, ha mar megvan a baj es borul a motoros, akkor a magasabban levo doboz csak tetezi a bajt, egyes esetekben lehetsegesen pont az miatt mar nem tudja megtartani.
Egy kell, a nyomatékvesztés. Az meg a gáz vissza engedésből adódik. Nem szokványos az a mértékű emelkedő se, nem gondolja hogy egy pillanat alatt szinte állóra lassul a motor, nem tudják használni a hátsóféket és azzal szűkiteni az ivet, esetleg csusztatni a kuplungot, nem oda néz ahová menni akar illetve már bemenetelnél rosszul kezdi az ivet többnyire. Ha sik uton ivmenetben megállsz akkor is felborulsz - lásd veztech tréningeken (ami egyesek szerint szintén felesleges mert semmit nem ad. Hoppá! Pont most jött volna jól?) ahol szintén sürün felborulnak pedig doboz sincs meg emelkedő se.
Az tök jo, hogy mlas mindig olyanokról nyilatkozik lehülyézve bárkit amiről fogalma nincs. Ilyen a motorozás, évente egyszer elengedik egy faterok a motoron jellegű turára de jobban tud mindent, kispókja se volt sztem sose de ahhoz is ért. Ami nekem volt óraszerint 125 körül volt a vége az is tőbb km padlógáz után és óra szerint. Nem lévén akkoriban gps fogalmam nincs mennyit csalt, nyilván a valós kevesebb volt. Viszont autópályán a kurva lassu haladása miatt végig padlógáz volt aztán ment amit birt. Ha harmincat csalt akkor csak 95 volt de nem volt mivel bekalibrálni igy nem is érdekelt.
Hagyd már a dobozt, nem amiatt fog felborulni. Amelyik eldől doboz nélkül is eldőlne. Huzogathatsz vektorokat is akkor is vezetői hiba lesz. Amelyik meg mégis az 1 N miatt dőlne el ne rakjon fel dobozt, de foghatja ennyi erővel a láncra vagy a kardánra is mert az is plusz egy N gravitáció, szedje le azt is.
Az utolsó szériák már elérték óra szerint, de az elején 90 körül volt a végük, nekem volt vagy 4 ezekből a csodákból és országjártunk a családdal hétvégente velük. 🙄 😆
Egy ütemről későbbről beszélünk. A menet már el van baszarintva. Nyomaték nulla, láb letesz, szemgolyó kancsal, csak az egyiknek 500N-t kell tartania, a másiknak 520-at.
(Ugyanaz a motor, ugyanaz az ember a vita kedvéért.)
Az utolsó mondatodban tér el a véleményünk. Lesz olyan, aki összeszarva magát még megfogja, lesz, aki pont a doboz miatt már nem. És aki megfogja, lesz videó? Nem, mert minek? És akinek a combizmának a teljesítőképességét meghaladja 1 N-al a dobozt húzó gravitáció? Hát az fenn lesz a youtuben és én este megnézem.
Ecceruen borzasztoan meno vagyok na,csak ugy jonnek a sziporkák. 😆
Ha onnan is leleptek en bennevagyok,nem szeretem a tomeget. 🤣
Szegeny inibe akaratom ellener belerugtam, nem volt szandekos.
Jo ejt.
(Ugyanaz a motor, ugyanaz az ember a vita kedvéért.)