Nem. Balfaszt vagy nem balfaszt látni. Még mindig nem érted, a doboz sulya pláne ha sikerül kőzel egyformán pakolni pont semmit nem jelent. Megy a motorral. Lassan 8 éve mászkálok nem keveset dobozokkal és semmilyen különbseget nem érezni ha fent van. Sehol. Csak autók közt araszolva.
Jó, akkor a doboz miatt......csak mondd már meg máshol mér nem borul fel vele? Talän mert jo a kanyarsebesség nem bizonytalanodik el és tartja az elképzelt ivet. Ha utast visz még magasabbra kerül a sulypont. Én mér nem borultam fel a telepakolt vfrrel se pedig azon kurva nagy kredencek voltak plusz még az asszonyt is vittem és ő se könnyű. De a zzr is felment oldaldobozokkal pedig azon a givi kurvasokat szélesit, véletlen sincs közel a motor hossztengelyéhez.
Amit írtam: szerintem egyszerűen a napi rutinjába (-hoz) nem számolta bele a megváltozott súlypontot.
Egyszerű: meg kell nézni, hogy dobozos- vagy doboz nélkülit lehet látni felborulni.
Tudom, látom én is, hogy a jobbra felfelé van a baj, látom, hogy szarul veszi az ívet. De akkor is, oldaldoboz videót én egyen kívül akkor sem láttam, én ebből azért - lehet helytelenül - azért levonok egyet s mást.
Tavaly voltam Stelvion - meg másol - egy kicsit féltem, de viszont semmi gáz nem volt, nem is értem azt, amit néha a videókon látok. Igaz, nekem leért a lábam, az meg mindegy is volt, mert soha nem kellett letennem.
Azt nem értem ezeknél az embereknél, hogy nem kell folyamatosan előre bámulni, ha megy a motor az útján, fel lehet pillantani jobbra kisit fel, hogy jön-e valami nagy, mert abban az esetben úgy mérem az ívet. Nagyon-nagyon olyan kevés kanyarra emlékezem - és nem is ott - ahol ne tudnék felnézni az előttem álló szakaszra. Akik motorosok lefelé jönnek, azok úgy is az ívkülsőre húzódnak, a busz meg a lakókocsi lehet ami foglalja az utat.
Mindenki néz felfelé aki már többször járt ilyen helyen. Nekem is mondták mikor először mengem en is mondom akin látom bizonytalan. Másképp elég rizikos mert bármi jöhet szembe bár a legeselyesebb a busz nézelődőkkel ha rosszat akar az ember magának.
Ezt értem, a hangot nem tudom elképzelni.
Azt észre lehetett talán venni, hogy nem értek a motorokhoz. Amit kell kicserélek, de szelephézagnak meg ilyennek, neki sem állnék. Mondjuk az egyiken a golyóscsapágyat átcseréltem kúpgörgősre saját tervezésű csapágyházzal, de ez a maximum nálam. Amihez spéci tudás, vagy szerszám kell, annak sem.
Szerencsere kifogtam hogy semmi nagy nem jott,de nezni kell vadul,mert mindig latom mi gyün le,mikor meg felfele huzom neki egyenesben.
Nekem ez a tapasztalat.
Horvatban atnezek szembe, es tudom mi er le mikor en is.
Célszerű is mondjuk egy buszt megvárni az egyenesben. Kollega vagy két éve ugy kerűlte meg hogy épp sikerűlt a másik oldalán elmennie. Volt hogy nem fért le elsőre a lakóbusz és tolatott egyet mire elfordult.
Szerintem meg is-is. Valószínűleg doboz nélkül megfogta volna, hiszen azt a motort nem a szalonból vitte oda. Amit írsz, az mindenképpen, hiszen látom én is. Úgy gondolom, eddig a határon volt a motor megtartásával, de magasabb súlypont miatt pont átlendült.
De a lényeg a lényeg: oldaldobozzal autónak közlekedőről levesebb a videó, így én azt szűröm le, mindegyik dobozolás rejt magában veszélyeket.
A sportidomos motoron a copcase látványa meg egyenesen borzasztó a számomra, az oldaldoboz csak hülyén mutat. Ebből következik: nekem oldaldoboz van, de a hengertáskát tök faszán lehet lehet a két-doboz-ülés hármasra rögzíteni.
Kicsi az esely hogy nalad hokibb az ipse.Ha igen akkor csak kiszurod. 😆
Hát... jobb, mint a sorkettő.
Egyszerű: meg kell nézni, hogy dobozos- vagy doboz nélkülit lehet látni felborulni.
Tavaly voltam Stelvion - meg másol - egy kicsit féltem, de viszont semmi gáz nem volt, nem is értem azt, amit néha a videókon látok. Igaz, nekem leért a lábam, az meg mindegy is volt, mert soha nem kellett letennem.
Azt nem értem ezeknél az embereknél, hogy nem kell folyamatosan előre bámulni, ha megy a motor az útján, fel lehet pillantani jobbra kisit fel, hogy jön-e valami nagy, mert abban az esetben úgy mérem az ívet. Nagyon-nagyon olyan kevés kanyarra emlékezem - és nem is ott - ahol ne tudnék felnézni az előttem álló szakaszra. Akik motorosok lefelé jönnek, azok úgy is az ívkülsőre húzódnak, a busz meg a lakókocsi lehet ami foglalja az utat.
Azt észre lehetett talán venni, hogy nem értek a motorokhoz. Amit kell kicserélek, de szelephézagnak meg ilyennek, neki sem állnék. Mondjuk az egyiken a golyóscsapágyat átcseréltem kúpgörgősre saját tervezésű csapágyházzal, de ez a maximum nálam. Amihez spéci tudás, vagy szerszám kell, annak sem.
Nekem ez a tapasztalat.
Horvatban atnezek szembe, es tudom mi er le mikor en is.
Mondjuk Szicíliáig szívesen.
De a lényeg a lényeg: oldaldobozzal autónak közlekedőről levesebb a videó, így én azt szűröm le, mindegyik dobozolás rejt magában veszélyeket.
A sportidomos motoron a copcase látványa meg egyenesen borzasztó a számomra, az oldaldoboz csak hülyén mutat. Ebből következik: nekem oldaldoboz van, de a hengertáskát tök faszán lehet lehet a két-doboz-ülés hármasra rögzíteni.
Csak ki kellett menni érte a spajzba😄