Pedig... a tőlem idegen beállítottságú embert - én legalábbis - nem követem semmilyen módon. Gondolok itt a számomra túlzó rizikót vállalóra, ami amúgy lehet, hogy még belefér, csak nekem nem. Ez is szubjektív, mint a sorkettő hangja. Azt viszont gondolom a látottak alapján, hogy az átlagtól azért jobban belemegyek a problémás dolgokba, még akkor is, ha a legkirályabbtól még fényévekre is vagyok.
Én világéletemben beszari voltam, vagyis egy határon túl, mert annyira sohasem vonzott, hogy milyen magasra tudok fára mászni, mennyivel gyorsabban tudom bevenni a kanyart mint a Pista.
Mondjuk a hintát döcire hajtottam.
De. Mert nem tudod kielemezni mit higyan csinál. És a rutintalanok megszokásbol egyformán rosszul cselekszenek. Gáz elcsuk mert meglepödik netán ráis fékez és máris beesik doboztol függetlenül. Egyensulyábol kibillenve a motor sulyát se tudja megfogni ba üres lennw se
Az, hogy 180 fokos sorketto. Amikor a bal dugo felso holtponton van, a jobbso also holtponton.
Bumm, 180 fok szunet, bumm, 540 fok csend.
Az MT07 eseten a ket forgattyuscsap egymashoz kepest 90 fokra van, mintha "L" hengerszogu V2 lenne. (mint az SV)
Bumm, 270 fok csend, bumm, 450 fok csend.
Én szeretek a saját ritmusom szerint haladni, ez egy, a másik meg az, hogy pláne a fiatalok meg megvannak bolondulva, egymást viszik bele a bajba.
56-12 éve ülök kétkerekűn, eddig azt tanultam meg, hogy hogyan jussak el épségben A-ból B-be, néha kicsit gyorsabban, mint a forgalom, ezen már nem kívánok változtatni. Mondjuk robogóval a városban az jól megy, habár az "új" 50 4T nem segít a rutin fenntartásában.
Ja és a leges legfonotsabb amit egy videoban se fogsz látni: hova néz a vezető, hova nézel egy ilyen szituban és hogy kezeled a gázt, hátsóféket és hanyadikba vagy. Ezeket fontosabb lenne mint hogy mi van a motoron.
A különbseg hogy én tudom miről beszélek és a doboz sose akart semerre vinni te meg videokat elemzel és elméleteket gyártasz.
De kérdezz erről olyanokat akik járnak ilyen helyeken dobozolva.
Pedig ott tanulnál a legtöbbet.
Azt elsőnek hogy ne akarj a gyorsabb után menni. A balfasztól meg legalább annyit lehet tanulni mint a jobbtól. Ha nyitott vagy rá......
Ettől jobb példa. Tavaly szardiniára a cimbi ugy feltornyozta a gst hogy a topcase feletti lom az asszony fejéig ért majdnem, kigyorsitáskor elemelte az elejét. Mégis a hajtűkben feltudott menni gond nélkül.
A csapatban motorozásban is látok veszélyt. Ha az előtted lévő sokkal jobban, akkor megpróbálod követni és az nem jó, ha szarabbul megy, akkor meg csak idegesít.
Az SV közös forgattyúscsapos, 90 fokos V2. Ducati-hoz hasonló a hangja. Vagy egy 270 fokra elékelt sorkettőhöz, pl. Yamaha MT07.
Az elékelt Hondák teljesen máshogy szólnak.
Deaz nem gond hogy a nyomatékot lerontja ami vinné felfelé😀
Mondjuk a hintát döcire hajtottam.
Bumm, 180 fok szunet, bumm, 540 fok csend.
Az MT07 eseten a ket forgattyuscsap egymashoz kepest 90 fokra van, mintha "L" hengerszogu V2 lenne. (mint az SV)
Bumm, 270 fok csend, bumm, 450 fok csend.
56-12 éve ülök kétkerekűn, eddig azt tanultam meg, hogy hogyan jussak el épségben A-ból B-be, néha kicsit gyorsabban, mint a forgalom, ezen már nem kívánok változtatni. Mondjuk robogóval a városban az jól megy, habár az "új" 50 4T nem segít a rutin fenntartásában.
Nekem akkor mi van, hogy ilyen nem szépen szól?
De kérdezz erről olyanokat akik járnak ilyen helyeken dobozolva.
Azt elsőnek hogy ne akarj a gyorsabb után menni. A balfasztól meg legalább annyit lehet tanulni mint a jobbtól. Ha nyitott vagy rá......
De hangsúlyozom: ez az én véleményem. A rutin meg nemhogy sokat számít, AZ dönt el mindent is. Borulsz vagy sem.
Az elékelt Hondák teljesen máshogy szólnak.