Na, tegyük rendbe ezt akkor, hátha tanulok valamit:
Most hazabeszélek, de hát ezt ismerem:
er-6n: 72 ló, 64Nm/8500 fordulat
cbr650: 95 ló, 63 Nm/12000 fordulat.
Na, csak kérdezem, és maradjunk az átlag júzernél átlag használatnál, ki forgatja le 12000-ig az akármilyen motorját? Tehát a többlet teljesítmény egy olyan tartományban használható, ami legis-legszélsőségesebb esetben szokás.
Tehát ha a gyártók nem a szélsőségeknek akarnak motort gyártani, mert abból azért nem adnak el annyit, mint a szarházi átlagból, akkor mi is logikus út? Mondjuk egy cbr650 sem a szélsőségeknek való, ezért nekem pluszban érthetetlen, de majd most megírjátok, miért is gondolom rosszul.
Ezzel persze nem a szélsőségesen motorozókat, pontosabban motort használókat nem minősítve.
Az új kéthengeresekre mondja Kawa. Az Afrca Twin sorkettő, a közepes CB-k sorkettők, a Transalp sorkettő, a Rebel-ek sorkettők. Három sorkettes blokk adja a termékpalettájuk zömét. Nagyon leadtak a kreativitásukból, meg kell hagyni.
A Deauville pont olyan fegyver a Honda kezében, mint a te motorod blokkja a Kawasakinál: 20 éve reszelik/ték és feljesztették mindig jobbá és jobbá.
...éppen ezért nincs is kőbe vésve.
Ha a doki elé áll egy 100 kilós tintanyaló meg egy 100 kilós bányász, szerinted az orvos tényleg olyan hülye, hogy egyformán bassza le őket?
Én nem vitatom, mert nem értek hozzá. De amikor nézegetem az eladó motorokat, vagy olvasok beszámolókat a használat közbenről, akkor egy nagyon felszínes vélemény csak megfogalmazódik bennem, ezért nem vágom, hogy a kéthengereseknél mi a baj a fentiekkel, de írhattam volna a Deauville-t is, az van egy ismerősnek.
xx? 160 vagy ilyesmi lóerő. 200 ezret blokk bontás nélkül képes volt elmenni ha volt gazdája. De a 1200 vfr mindkét verziója is tudta ezt. A nagyköbcentiseket nem kellett szénné forgatni meg amire most pampognak volt bennük precizen kimunkált anyag, bár ezáltal nehezebbek is voltak. De ezt se értem mert a franc se akarja emelgetni ha meg megy ugyse érezni ha jo a sulypontja
Ja,értem én,de ki mondja hogy az az ideális?Gondolom te úgy érzed hogy a tiéd az,ideális.Miközben egy két hetes kórházi kezelés után egy zörgő csontú gebe lennél,mert annyi tartalékod sincs.
Fegyvert is lehet kapni, meg gyerekmunkával készített akármit. Az, hogy van, az még nem jó.
A többit meg már ezerszer megbeszéltük. Én rettenet szegényesnek gondolom azokat, akik csak tudatmódosítóval tudnak kikapcsolódni.
Gondolom az őt érdeklő szegmensről nyilatkozott.
Osztom a véleményének azt a részét, hogy a Honda mindig valahogy (bár jellemzően műszakilag a legfaramucibb volt a négy japán közül) kicsit civilizáltabb és minőségibb volt a versenytársainál és törekedett a tartósságra.
fene se tudja
ha a cigi meg a pia akkora gáz lenne akkor nem lehetne kapni millió helyen, a nagyon okos dokik se tüntetnek hogy ne forgalamazzanak se piát se cigit, mert az rossz dolog
gondolj bele mi a fasznak éljen az ember kurva sokáig ha nem csinálhat semmit sem ami "jó" a te sótlan életedet rákényszerítenénk az emberiségre szerintem fele felkötné magát 2 hónapon belül
meg az a hosszú élet is egy faszság, az első 50 még elmegy, utána meg úgy is csak egyre szarabb lesz
akkor inkább nyúvadjak ki 60 évesen mint 80 évesen pelenkázzanak valami nyugger otthonban
mivel még nem bizonyosodott be hogy igaz amit a papok igérgetnek, így kurvára mindegy hogy 30 vagy 130 évesen hal meg az ember mert utána vége van teljesen, nem lehet emléket vinni egyet sem.....
Amúgy a térkép szerint Kecskemét 52,2 km, az már elérhetetlen a számodra, CSAK az 50km-es határ az elfogadható?
Most hazabeszélek, de hát ezt ismerem:
er-6n: 72 ló, 64Nm/8500 fordulat
cbr650: 95 ló, 63 Nm/12000 fordulat.
Na, csak kérdezem, és maradjunk az átlag júzernél átlag használatnál, ki forgatja le 12000-ig az akármilyen motorját? Tehát a többlet teljesítmény egy olyan tartományban használható, ami legis-legszélsőségesebb esetben szokás.
Tehát ha a gyártók nem a szélsőségeknek akarnak motort gyártani, mert abból azért nem adnak el annyit, mint a szarházi átlagból, akkor mi is logikus út? Mondjuk egy cbr650 sem a szélsőségeknek való, ezért nekem pluszban érthetetlen, de majd most megírjátok, miért is gondolom rosszul.
Ezzel persze nem a szélsőségesen motorozókat, pontosabban motort használókat nem minősítve.
A Deauville pont olyan fegyver a Honda kezében, mint a te motorod blokkja a Kawasakinál: 20 éve reszelik/ték és feljesztették mindig jobbá és jobbá.
Ha a doki elé áll egy 100 kilós tintanyaló meg egy 100 kilós bányász, szerinted az orvos tényleg olyan hülye, hogy egyformán bassza le őket?
hol?
mutass csak 3 helyet kiskőrös 50km körzetében ahol kapok fegyvert
a te tudatod már annyira módosult hogy fel sem fogod hogy a begyepesedett léteden kívül is létezik élet
A többit meg már ezerszer megbeszéltük. Én rettenet szegényesnek gondolom azokat, akik csak tudatmódosítóval tudnak kikapcsolódni.
aztán kurvára nem néznek mást, se izom tömeg se zsírtartalom se semmi egyebet
Osztom a véleményének azt a részét, hogy a Honda mindig valahogy (bár jellemzően műszakilag a legfaramucibb volt a négy japán közül) kicsit civilizáltabb és minőségibb volt a versenytársainál és törekedett a tartósságra.
ha a cigi meg a pia akkora gáz lenne akkor nem lehetne kapni millió helyen, a nagyon okos dokik se tüntetnek hogy ne forgalamazzanak se piát se cigit, mert az rossz dolog
gondolj bele mi a fasznak éljen az ember kurva sokáig ha nem csinálhat semmit sem ami "jó" a te sótlan életedet rákényszerítenénk az emberiségre szerintem fele felkötné magát 2 hónapon belül
meg az a hosszú élet is egy faszság, az első 50 még elmegy, utána meg úgy is csak egyre szarabb lesz
akkor inkább nyúvadjak ki 60 évesen mint 80 évesen pelenkázzanak valami nyugger otthonban
mivel még nem bizonyosodott be hogy igaz amit a papok igérgetnek, így kurvára mindegy hogy 30 vagy 130 évesen hal meg az ember mert utána vége van teljesen, nem lehet emléket vinni egyet sem.....
Nem, nem érdekel, hogy a tűzoltók általában súlyosabbak a hivatali patkányokhoz képest.