Azok a balfaszok azert borulnak fel mert szuken fordulnak felfele jobbra,es befosik a szembejovotol,elcsujja a gazt,es lefullad.Utanacmegszokasbol jobbra donti le,es nincs talaj alatta.
Azert szelesebb a fordito minden kanyarban hogy ki tudd szelesiteni a fordulast,es jo lenne mar felfele sasolva csekkolni mi maszik le mert ugy konnyebb a szelesites,hogy ha tudod turistabusz jon vagy motoros.Nem szegyen ha meg az egyenesben megallsz es kivarod hogy lejojjon a szeles kocsi.
Nekem nincs angyalom a büdzse meg elég korlátos.....aztán ha van alkalmi akkor probálom megfogni mert ide se jutotzam volna el önszántamból. Svájcot akartam de az nem megengedhető iden ugyhogy ez kapora jött.
A vege a 11,szereti,mar a tulaj.Amugy a teljesitmenx csucs olyan 9-10e kozt van valahol,es hat neha tulszalaf.Ez van.
Kurvajo a hangelmeny.Nem visitos.
Na jó, de az hülye volt, ő jól akart mutatni a felvételen. Persze azért csupaszon egyszerűbb, de a felekadásossal szemben én eddig többet láttam a Stelvion a videókban, hogy a magas topcase súlypont miatt a buzi felborult a magas súlypont miatt.
Az egyiknek ez a baja, a másiknak meg az.
Vannak monoton tájak, de azt meg megunom. Hogy végigmenni a szigeten nem mondom, tetszene, de valószínűleg ha egy angyal a jó cselekedeteimért azt mondaná, hogy mehetek bárhová ő állja a cechet, akkor nem az lenne az.
Hogy hova? Hát... gondolkodom.
Az a szerencsetlen aki besett a hajoba az fjr-el,az is ezt a nacceru elvet kovette.
A gyakorlat meg az hogy tuti fennakadsz mert bele se mesz.
En meg siman atferek.
A vicc. Hogy a ket oldalszatyorral IS.
Nekem a hangja nem a legtetszőbb, de kisigényű vagyok, kiengedem a kuplungot és szinte bárhová elvisz.
Mintha 2T lenne vagy négyhengeres. Akár még ha dízel is. Persze ha megint itt állnék és a zsebemben lenne csak motorra mondjuk 6-7-8 millió, azért nem az ER-6-ot választanám.
Kétféle méretben van - az alapméretes doboza nem szélesebb, mint a kormány. (az olyan 17-18 liter cirka)
A fedél cserélhető, létezik belőle szélesített változat, amibe oldalanként cirka 8-10 literrel több cucc fér.
Megint a nagyarcú duma megy, hogy a hegyi szerpentineken szükség van a 150 LE-re? 🤣 tele vagyunk itten jorgelorenzókkal 😂
Megnézném azt, aki a Dolomitokban kiforgat egy 1000-es sor4-et 🤣
...de tudom, azért kell a 1400 ccm meg a 180 LE, mert az elbírja 6odikban az 50-et 🤣
A kormányon tul egy gyári doboz se log tul a gs én meg pláne mert kibaszott széles ellenben a kormányt tudod mozditani a dobozkkal széles hátulját meg nem. Autók közt baszakodva inkább koffer nélkül ha lehet választani
Amikor réges-régen a vidéki településekre jártam a közművelődés lehetőségeit felmérni, akkor amíg a többiek a helyi erőkkel már csak a szövegeléses nem kötelező részt bonyolították, akkor én ha nem esett, mindig bejártam az összes környékbeli utcát és benéztem a kerítés felett a portákra. Még ma sem bánom, hogy így tettem.
Nyilván én vagyok a kivétel, aki egész nap nézelődne a szigeten, de nekem ez a fajta kétkeréken haladás a bejövős. A lapon fordulással ellentétben (még ha tudnék is olyant).
Azért ha a két oldaldoboz nem nyúlik ki jobban, mint a két tükör, akkor az már majdnem jó. Én is elmegyek az autók között, dobozokkal jobban figyelek, de akkor is, ha két tükör elfér, akkor a doboz is.
Mondjuk láttam olyant, hogy valami nemtudommin a kipufogó miatt úgy oldalra nyúlt, hogy csak lestem, miért is jó ez.
Azert szelesebb a fordito minden kanyarban hogy ki tudd szelesiteni a fordulast,es jo lenne mar felfele sasolva csekkolni mi maszik le mert ugy konnyebb a szelesites,hogy ha tudod turistabusz jon vagy motoros.Nem szegyen ha meg az egyenesben megallsz es kivarod hogy lejojjon a szeles kocsi.