Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azok a balfaszok azert borulnak fel mert szuken fordulnak felfele jobbra,es befosik a szembejovotol,elcsujja a gazt,es lefullad.Utanacmegszokasbol jobbra donti le,es nincs talaj alatta.
Azert szelesebb a fordito minden kanyarban hogy ki tudd szelesiteni a fordulast,es jo lenne mar felfele sasolva csekkolni mi maszik le mert ugy konnyebb a szelesites,hogy ha tudod turistabusz jon vagy motoros.Nem szegyen ha meg az egyenesben megallsz es kivarod hogy lejojjon a szeles kocsi.
Lehetőséget keresni kell a bátorság meg jőn magától a magabiztossággal.
Pont mint ezt, mert olyan helyre eljutni, ahol ez a teljesítmény tényleg kevés, elég kis lehetőségem van. Vagy bátorságom.
Nekem nincs angyalom a büdzse meg elég korlátos.....aztán ha van alkalmi akkor probálom megfogni mert ide se jutotzam volna el önszántamból. Svájcot akartam de az nem megengedhető iden ugyhogy ez kapora jött.
Na, ezt most nem is tudom elképzelni.
A vege a 11,szereti,mar a tulaj.Amugy a teljesitmenx csucs olyan 9-10e kozt van valahol,es hat neha tulszalaf.Ez van.
Kurvajo a hangelmeny.Nem visitos.
Az nem a sulypont miatt borult fel. Hanem mert nem ért le a lába......és belassitott tulzottan.
Na ezaz, minek 11 ezerig forgatni? 6 ezer felé ritkán és még váltogatni se kell sürün. Nem szeretem a visitó motort😀
Na jó, de az hülye volt, ő jól akart mutatni a felvételen. Persze azért csupaszon egyszerűbb, de a felekadásossal szemben én eddig többet láttam a Stelvion a videókban, hogy a magas topcase súlypont miatt a buzi felborult a magas súlypont miatt.
Az egyiknek ez a baja, a másiknak meg az.
Huhh,csak 675,es kb 11ezerig,foleg 3-ban,meg kettoben felfele.Mer ugy erzi jol magat.Az a menő.Nem a nezgelodes. 😆
Lefele neha 4 esx kevesebb fordulat,ott felosebb vagyok. 😆
Vannak monoton tájak, de azt meg megunom. Hogy végigmenni a szigeten nem mondom, tetszene, de valószínűleg ha egy angyal a jó cselekedeteimért azt mondaná, hogy mehetek bárhová ő állja a cechet, akkor nem az lenne az.
Hogy hova? Hát... gondolkodom.
Ha nem ujat akarsz azért van választek alatta is. De mint emlitettük páran kerdés mire használnád mert hazai keretek közőtt sok igényt kielégit ez is.
Na igen. 52 fokos V2, 76 fokra elfokolva. Egy ilyen vázban, ilyen célra használva ilyen halk kipufogóval azért elmegy.
Az a szerencsetlen aki besett a hajoba az fjr-el,az is ezt a nacceru elvet kovette.
A gyakorlat meg az hogy tuti fennakadsz mert bele se mesz.
En meg siman atferek.
A vicc. Hogy a ket oldalszatyorral IS.
Nekem a hangja nem a legtetszőbb, de kisigényű vagyok, kiengedem a kuplungot és szinte bárhová elvisz.
Mintha 2T lenne vagy négyhengeres. Akár még ha dízel is. Persze ha megint itt állnék és a zsebemben lenne csak motorra mondjuk 6-7-8 millió, azért nem az ER-6-ot választanám.
Egykutya, sorkettőben is van temérdek variácio az elszögelésre.
A nézelődés nincs kizárva. De amit lehet ugyis megnézel az egyen szikla meg ugyis olyan mint tegnap
A sorkettőről beszélek, szerintem eddig azt emlegették.
Kétféle méretben van - az alapméretes doboza nem szélesebb, mint a kormány. (az olyan 17-18 liter cirka)
A fedél cserélhető, létezik belőle szélesített változat, amibe oldalanként cirka 8-10 literrel több cucc fér.
Megint a nagyarcú duma megy, hogy a hegyi szerpentineken szükség van a 150 LE-re? 🤣 tele vagyunk itten jorgelorenzókkal 😂
Megnézném azt, aki a Dolomitokban kiforgat egy 1000-es sor4-et 🤣
...de tudom, azért kell a 1400 ccm meg a 180 LE, mert az elbírja 6odikban az 50-et 🤣
A kormányon tul egy gyári doboz se log tul a gs én meg pláne mert kibaszott széles ellenben a kormányt tudod mozditani a dobozkkal széles hátulját meg nem. Autók közt baszakodva inkább koffer nélkül ha lehet választani
Amikor réges-régen a vidéki településekre jártam a közművelődés lehetőségeit felmérni, akkor amíg a többiek a helyi erőkkel már csak a szövegeléses nem kötelező részt bonyolították, akkor én ha nem esett, mindig bejártam az összes környékbeli utcát és benéztem a kerítés felett a portákra. Még ma sem bánom, hogy így tettem.
Nyilván én vagyok a kivétel, aki egész nap nézelődne a szigeten, de nekem ez a fajta kétkeréken haladás a bejövős. A lapon fordulással ellentétben (még ha tudnék is olyant).
Azért ha a két oldaldoboz nem nyúlik ki jobban, mint a két tükör, akkor az már majdnem jó. Én is elmegyek az autók között, dobozokkal jobban figyelek, de akkor is, ha két tükör elfér, akkor a doboz is.
Mondjuk láttam olyant, hogy valami nemtudommin a kipufogó miatt úgy oldalra nyúlt, hogy csak lestem, miért is jó ez.
Motor legyen 100 lo felett.Egeszseges 120-30 korul.A felett csak megalomán ződeknek kell. 😆