Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amúgy kezdek rájönni hogy én is szeretek szopni.
Erősen ebbe az irányba hajlok:
https://www.motocity.hu/shad-e...
Kicsit jobban kitaláltnak tűnik mint a Motech. És bár konzol nincs a motoromra, de veszek egy párral a legolcsóbból levágom a rögzítő füleket és hegesztek rá sajátot.

Amúgy nem is értem én ezeket a buzikat. Az én Hoddámon vanak rendes felfogatási pontok direkt a csomagtartóhoz. A későbbieken már nincs. Burkolatot kell vágni hogy hozzá lehessen csavarozni a vázhoz. Ehhez képest ezekhez meg vannak tartók.
Más motor, más megoldás: nálam a táska a lábtartó fölött van, jó 5-6 centire tőle. Ugye, hogy csak a baj van azzal a barkassal? 🤣
És ilyen szart akartál rámsózni? 🤣
Azt már tudjuk hogy te szeretsz szopni. Most hogy kész, már nem érdekes, ezért kell egy Triumph rom hogy arra még többett költhess 🤣
Kezdesz olyan lenni mint a nagyapám. Az is azzal jött hogy bezzeg ő a hadifogságba. De a kertkapuig nem tudott már kimenni, de a szája még nagy volt 🤣
Nemmondod........
. 🤣
Attol meg beleert a vege.
Szignifikansan tobbet koltottem a lom hoddara. 😆
20km után kezdene zsibbadni a kezed, 30-nál a segged is, 50 után pedig megfordulnál és mennél haza 🤣
Megállás nélkül!!!! 🤣
Legalább van egy rendes motorod is, inkább az angol betegtől szabadulj meg arra úgy is csak költeni lehet 🤣
Az említett SW Motech Blaze táskának (és a fotón is látszik) vannak merev tartók felszerelve a lábtartóra, így biztosan nem gond.
Ezt csak a fanatikusok csinálják, felnőttek nem.
6 óra
leghosszabb menetem 750km volt, ebből legalább 200 földút, de néhol kidőlt fák alatt huzgáltuk át a motorokat
5-kor indultam és 2 felé értem haza de inkább utána
szóval minimum 21 órás menet volt, jelentősebb pihenők nélkül, tankolás meg pár keksz elropogtatása volt benne, meg a vizes hátizsák töltögetése
de 600+ többször is volt több motorral mind 16+óra motorozásokkal, és nem csak billegni az aszfalton hanem sokszor motor tologatás, egymásról motor leszedés stbstb
én viccesnek találom amikor szenvednek az aszfalt motorosok hogy húúúú elmentünk 4-500 km és nagyon elfáradtam, persze ha heti 7 napból 7 napot megy akkor az tényleg fárasztó lehet
a 3 napos túráink is ilyen 1200-1500km voltak, ennek minimumm a fele földesút de inkább több, amiből minden napra jutott nem kevés megerőltető is, plusz sáror és földön alvás 3 centis matracon
de nekem a 3 napos menet után a régi lom ténérével kicsit se volt megeröltető, már másnap mentem volna egy újabb 3 naposra, egyedül a rendes fürdés ami hiányzott, mert ha szárazság volt és nem volt a patakban víz akkor pet palackos fürdés volt csak, ami azért nem az igazi
Az olasz pályán nekünk is volt most kisebb gondunk, de a vége az lett, hogy csak egy motorra kellett kifizetni a díjat... az automatán vagy 4 nyílás, semmi rendesen jelölve, 33,70 € pályadíjat kp- ban csak érmékkel lehetett volna fizetni, kártyát végső próbaként betoltam ugyanoda, ahová a pályajegyet is és láss csodát, ott elfogadta, golott volt rendes kártyanyílás is, ott nem fogadta el... végül kifizettübk egy jegyet, felnyílt a sorompó, átment rajta a fiam, de nem záródott le... vártam egy kicsit, (mögöttem már dudáltak 😅), aztán átmentem én is, majd lezárt a sorompó... Kíváncsi leszek, hogy erről jön- e majd valami büntetés...
A bundesz attol jobb hogy nem faradsz el a gemberedett egy pozban gubbasztastol.
Elhiszem, azért írtam, hogy "min" mielőtt valamelyik fotelmotoros beleköt 😁 Tudom, hogy ekkora úton a 80-as átlag már elég jó, megállások, kényszerű lassú szakaszok miatt nem jön ki több. Mikor mi osztrákban vagy olaszban csavargunk, a szerpentinekkel, városi átvezetőkkel, tankolásokkal, nézelődésekkel volt, hogy 50-es átlag se jött ki...
Kufsteintol is ugyanaz az agyhalál 100 as korlat volt,raadasul szinte forgalommentes palyaszakadzon,aszittem öngyi leszek,de belefertem 50 euros. 😆
Ba a vita a digo autopalyarendszerrel vitt idot.
Aztan bolongna-ig szakado eso is visszafogta a tempot.
De ja,kb 8 ra otthon voltam,reggel 7-tol.
Aki ezt gyerekjateknak nezi,az nem csinalt ilyet.
Az a 6 óra inkább 9, ha nem akarod az életedet is büntetésekre költeni. 2018-ban egy gyorshajtás a kompról leszállva, a Livorno- Firenze vonalon (végig 90-es táblák) 110-zel 155 eurba fájt. Brennertől Kufsteinig végig 100-as tábla (IG-L, valami környezetvédelmi faszság, amire még jobban harapnak a labancok). Brenner előtt 8km-es dugó, amin motorral ugyan áthalad az ember 30-50 km/h sebességgel. Plusz az eső, a tankolások, néha enni, pisálni is kell. Szóval ez tegnap összesen szinte pontosan 10 óra lett. De... ez az ára az egy hetes örömmotorozásnak a kanyarok földjén.
Az min. 6 óra... nem gyerkzsúr, inkább kínpad, ráadásul dögunalom.
Van, aki szereti halmozni az élvezeteket. 😅
A goldwingnek is van rajongotabora,egy indian pursuit 415 kilojaval is be lehet tepni kanyarba.
A serules meg olyan volt hogy teleszkop nem serult,kicsit rezsut kapta el.A gombat.
Volt gond rendesen.Bar tetézte hogy hulye otlet volt celebszerelőnőhöz vinni.
Frontsérülésre minden motor érzékeny. A súlya meg... nem szoktam vele fekvenyomni 😅 Egyébként pedig a fiam gépe 180kg, azt sem teszem könnyebben a kanyarba. Sokat számít egy jó vázgeometria is, szerintem kifejezetten agilis, kanyargásra alkalmas gép. Nekem sosem volt gondom azzal, hogy milyen nehéz.
Ja,es bukogombat ne.
Front serules ne erje,elkepesztoen kis csattra van gond.Picit nehez.
Ez konkretan nem igaz.De te tudod.