Amúgy kezdek rájönni hogy én is szeretek szopni.
Erősen ebbe az irányba hajlok: https://www.motocity.hu/shad-e...
Kicsit jobban kitaláltnak tűnik mint a Motech. És bár konzol nincs a motoromra, de veszek egy párral a legolcsóbból levágom a rögzítő füleket és hegesztek rá sajátot.
Amúgy nem is értem én ezeket a buzikat. Az én Hoddámon vanak rendes felfogatási pontok direkt a csomagtartóhoz. A későbbieken már nincs. Burkolatot kell vágni hogy hozzá lehessen csavarozni a vázhoz. Ehhez képest ezekhez meg vannak tartók.
6 óra
leghosszabb menetem 750km volt, ebből legalább 200 földút, de néhol kidőlt fák alatt huzgáltuk át a motorokat
5-kor indultam és 2 felé értem haza de inkább utána
szóval minimum 21 órás menet volt, jelentősebb pihenők nélkül, tankolás meg pár keksz elropogtatása volt benne, meg a vizes hátizsák töltögetése
de 600+ többször is volt több motorral mind 16+óra motorozásokkal, és nem csak billegni az aszfalton hanem sokszor motor tologatás, egymásról motor leszedés stbstb
én viccesnek találom amikor szenvednek az aszfalt motorosok hogy húúúú elmentünk 4-500 km és nagyon elfáradtam, persze ha heti 7 napból 7 napot megy akkor az tényleg fárasztó lehet
a 3 napos túráink is ilyen 1200-1500km voltak, ennek minimumm a fele földesút de inkább több, amiből minden napra jutott nem kevés megerőltető is, plusz sáror és földön alvás 3 centis matracon
de nekem a 3 napos menet után a régi lom ténérével kicsit se volt megeröltető, már másnap mentem volna egy újabb 3 naposra, egyedül a rendes fürdés ami hiányzott, mert ha szárazság volt és nem volt a patakban víz akkor pet palackos fürdés volt csak, ami azért nem az igazi
Az olasz pályán nekünk is volt most kisebb gondunk, de a vége az lett, hogy csak egy motorra kellett kifizetni a díjat... az automatán vagy 4 nyílás, semmi rendesen jelölve, 33,70 € pályadíjat kp- ban csak érmékkel lehetett volna fizetni, kártyát végső próbaként betoltam ugyanoda, ahová a pályajegyet is és láss csodát, ott elfogadta, golott volt rendes kártyanyílás is, ott nem fogadta el... végül kifizettübk egy jegyet, felnyílt a sorompó, átment rajta a fiam, de nem záródott le... vártam egy kicsit, (mögöttem már dudáltak 😅), aztán átmentem én is, majd lezárt a sorompó... Kíváncsi leszek, hogy erről jön- e majd valami büntetés...
Elhiszem, azért írtam, hogy "min" mielőtt valamelyik fotelmotoros beleköt 😁 Tudom, hogy ekkora úton a 80-as átlag már elég jó, megállások, kényszerű lassú szakaszok miatt nem jön ki több. Mikor mi osztrákban vagy olaszban csavargunk, a szerpentinekkel, városi átvezetőkkel, tankolásokkal, nézelődésekkel volt, hogy 50-es átlag se jött ki...
Kufsteintol is ugyanaz az agyhalál 100 as korlat volt,raadasul szinte forgalommentes palyaszakadzon,aszittem öngyi leszek,de belefertem 50 euros. 😆
Ba a vita a digo autopalyarendszerrel vitt idot.
Aztan bolongna-ig szakado eso is visszafogta a tempot.
De ja,kb 8 ra otthon voltam,reggel 7-tol.
Aki ezt gyerekjateknak nezi,az nem csinalt ilyet.
Az a 6 óra inkább 9, ha nem akarod az életedet is büntetésekre költeni. 2018-ban egy gyorshajtás a kompról leszállva, a Livorno- Firenze vonalon (végig 90-es táblák) 110-zel 155 eurba fájt. Brennertől Kufsteinig végig 100-as tábla (IG-L, valami környezetvédelmi faszság, amire még jobban harapnak a labancok). Brenner előtt 8km-es dugó, amin motorral ugyan áthalad az ember 30-50 km/h sebességgel. Plusz az eső, a tankolások, néha enni, pisálni is kell. Szóval ez tegnap összesen szinte pontosan 10 óra lett. De... ez az ára az egy hetes örömmotorozásnak a kanyarok földjén.
A goldwingnek is van rajongotabora,egy indian pursuit 415 kilojaval is be lehet tepni kanyarba.
A serules meg olyan volt hogy teleszkop nem serult,kicsit rezsut kapta el.A gombat.
Volt gond rendesen.Bar tetézte hogy hulye otlet volt celebszerelőnőhöz vinni.
Frontsérülésre minden motor érzékeny. A súlya meg... nem szoktam vele fekvenyomni 😅 Egyébként pedig a fiam gépe 180kg, azt sem teszem könnyebben a kanyarba. Sokat számít egy jó vázgeometria is, szerintem kifejezetten agilis, kanyargásra alkalmas gép. Nekem sosem volt gondom azzal, hogy milyen nehéz.
Erősen ebbe az irányba hajlok:
https://www.motocity.hu/shad-e...
Kicsit jobban kitaláltnak tűnik mint a Motech. És bár konzol nincs a motoromra, de veszek egy párral a legolcsóbból levágom a rögzítő füleket és hegesztek rá sajátot.
Amúgy nem is értem én ezeket a buzikat. Az én Hoddámon vanak rendes felfogatási pontok direkt a csomagtartóhoz. A későbbieken már nincs. Burkolatot kell vágni hogy hozzá lehessen csavarozni a vázhoz. Ehhez képest ezekhez meg vannak tartók.