Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A gerincet a majom baxta el, mikor felállt két lábra 😅 Az összes 4 lábú emlősnek kb. vízszintes a gerince, a fele testsúly a hátsó lábra esik, a többi az elsőre, a gerinc csak összeköti a két felet.
Erre a hüjje majom elkezdett 2 lábon járni, függőleges gerinccel, és a csigolyákra így nyomóerő hat, amire nem lett tervezve 🤣 na jó, időközben azért fejlődött kicsit, de ezt már alapjában baszhattyuk 🤣 Macska, kutya, elefánt, ló - a gerinc betegség szinte ismeretlen náluk...
A regi 1200 nekem sosem kellett,egy hegyomlas meretu balna,rossz koncepcio megprbalni megverni a gs-t ugyanabban a kivitelben.
A multi pont ezert mas,erre jottek ra hinkley-ben is,es kukaztak,majd jott az uj kisebb,konnyebb,meregeros tiger 1200.
Bar ha mennek vilagjaronak a 900 lenne a tutibb,a legujabb mar tobb kraftot is ad,100 feletti loval.
De igazabol a kis szurke a best off.
Meg a tt660 sport,ha abba a 675 ketyegne 100 lo korul.Jobb lenne mint a tracer 900,de hat a 700 fole pozicionaltak 82 loval.
Talan par ev mulva.
Engem ne vegyel bele, én csak szubjektív véleményt alkotok, nekem nem kéne, sok okból. De attól még másnak beválthatja az elképzeléseit és ez igy van jol. Ezt csak Zoli nem tudja, mert ha rajta mulna csoffadt triumphokat árulnának csak és azt is szürke szinben🤣
Akkor te egy, Kawa70 a másik. Eddig kettő a... a... sok tízen-százezerből, aki vette.
Hát... nekem se kéne, de ha mindig és messze mennék és kispénzből üzembiztosan akarnám ezt megoldani, akkor elgondolkodnék egy percig a lehetőségen.
geci lusta vagyok messzire menni
de bassza kutya legyen 100km körön belül legálisan vásárolható lőfegyver
szóval nem légpuska meg hasonló vackok
amúgy van helyben is vadászbolt ahol árulnak puskát..
A triumph? Az igaz. A nagy tigert nézegettem menni még nem mentem vele mert hát egy uj motort nem szivesen vesz a lába köze az ember még ha kinálják se de eddig a sulyon rugóztál, na ez se könnyebb ráadásul tulaja szerint baszott magasan van a sulypontja....
Igen, oké. Hányszor van ilyen? Pláne, hogy az a halmaz, aki ilyent vesz, meg az a halmaz, aki meri is így használni, annak a két halmaznak a közös elemeinek száma szerintem elég csekély.
Ezek amiket leirtál egy sem jellemző. Kizárólag az olcsitás, jelenleg az összes konkurencia ebből él kivéve a triimphot igy nincs vásárló huzás sem. A langyosvizben el lomolnak, kis befektetéssel fenntartható gyártás. Na meg a fasz eu normák.....
Ezek után ebben biztos voltam.
Kenytelen elforgatni mert azt a döglött hal életérzést normalis ember nem szeretheti a 8-9e ig bennevan. 😆
Meg jo hogy a lom hoddat csak viccnek vettem,a vilag legjobb motorkerekparja melle. 😆
Bar viccnek is szar volt. 😆
Ezzel nem is tudok vitatkozni.
Én most is azt mondom, amit eddig is, egy 50-80 éves gyár a
- tapasztalatukból
- a piac befolyásolásának képességéből*
- az eladási statisztikájukból (ami szintén tapasztalat, csak nem gyártási)
- x
tök jól tudja, hogy mit érdemes fejleszteni. És most nem csak a technikai megoldásokra gondolok, hanem a társadalom változásit is jól lekövetik. Értem, hogy van vannak olyanok, akik a mindenelektronikától mentes gőzgépeket szeretnék, de ezek száma - és csökken - már nem indokolja, hogy egy komplett ösvényt vágjanak nekik a kínálat őserdejében.

Ja, a Kawa egyébként nem cél volt, a sok szerelést elunva egy alig futottat kerestem. Ha történetesen egy Honda jött volna szembe ennyiért, akár négyhengeres, az állna most a garagéban.
Nem fertem el a kispokban,a hycomat trabcsek vicces volt a valtojval,de azt nem tudtam megszokni,maradt a warti miigcki nem nyirtuk egy ev alatt,aztan D kadett,tipo,punto,omega,fastra,gastra,hastra. 😆
Na, itt jön ki, hogy ki mire és mi módon élvezi a motorozást.
Aki sornégyet preferálja, az bizony elforgatja 10 fölé is és (feltételezem) élvezi azt, hogy a fordulattal lineárisan nő az a G erő, ami tolja előre.
A sorkettő teljesen kiváló közlekedni, előzni, sőt, városi és elővárosi megáll-elindul közlekedésben még praktikusabb is, hogy hamarabb jön meg a nyomaték, de ha a sportosságot keresed, akkor nem ott fogod megtalálni.

Többek között a rendszeresen és gyakran szigorodó emissziós normák, a motorozással foglalkozók demográfiájában bekövetkezett változások és az új gyártók miatti árverseny mind arra készteti a nagy darabszámban gyártó cégeket, hogy a sorkettő felé mozduljanak. Ez nyilván vagy találkozik valakinek az igényeivel, vagy nem.
Ezek után nem csodálom hogy nonplusultra lett a szürke szamár 🤣
Rossz kezdés után erős visszesés😀
Ez igaz. Volt olyanom is. Nem mondom hogy szerettem, de előnye volt hogy a vezető űlésből kőrbe töröltem az összes ablakot belül. Ja hátrabasztam az ülést kényelmes volt elől rengeteg hellyel a lábnál. Hátránya hogy 120 felett elhagyott minden alkatrészt amit rágyártottak, egyszer autópályán a kipuffot dobta el. Fasza hangja volt hazáig.
Nyitáskként egy sv650 volt.
De meg mindig nincs tapasztalatod a street-el.
Igy meg hat nem relevans a vélemény.
"mi a baj a fentiekkel, de írhattam volna a Deauville-t is, az van egy ismerősnek"
Na,én leírtam mi a baj vele.
Nebassz,a dővil egy nyuggeroller.
Nem tudom, de az, hogy ini bevallja, az már mindenképpen az. Sokan azt mondják, hogy ők még nem, de ha a faszi már beismeri, akkor szerintem ezen kár is vitázni.
Kispókban nyerő vót. 😆
Ki forgatja le 12ezerig?Akinek alkalomadtán szüksége van arra a +23lóerőre,neki az ott van,neked nincs.
Most miről beszéltünk eddig? A teljesítményről?
Igazabol a kezelhetosegre ugyelt,mindig a leggyengebb,legkevesbe sport volt a negy nagy kozul.