A bútoros is véleményezte......szóval eddig háromból három.Na na,a sok tízen-százezerből pl egyet ismerek,ő fél év után eladta mert egy gyenge.....fos-t nem akarok írni,de más nem jut eszembe.
Azé nem értem mert a van jobb mint a volna......nem kell mindet használni és marad a gumi meg minden. De ha csak digitálisan gondolkodsz maradj a 675nél😀
Mint mondtam a megvezetett begyepesedett emerkek nehezen valtoznak,ezert is kene probalni.Anno szamoltam egy nap vagy 30 jott szembe,a csucs egy benzinkuton ketto allt szembe,ferj-feleseg mindketto best off. 🤣
Itthon is jut minden motorkazasra ketto.
Mordor az mordor motorvalasztasban.IS. 🤣
Mondjuk sok valahogy nem jőn szembe se meg egyirányba se a dolomitokban vagy az alpokban, de még a mátrába se😅 kicsit több munkát fektess a marketingbe🤣
A fapatkanyhoz azert kell a +30 lo mert a szuk felfele forditoban faszabban lű ki mint a 82 lo,a sokkal tobb nyugosebb mert a gumit jobban eszi,es tul sok.
Nyilván én sem akarom oda kanyarintani, de valahol ez egy szubjektív műfaj. Aztán ha akarjuk, ha nem, itt valahol mégiscsak ott van a kutya elásva, hogy HOGYAN megy az a bicikli - mert Zoltán példáját felhozva a kistigris 86 lóval nem kellene neki, pedig tuti elvinné az is a fapatkányhoz vagy a Stelviora. Kawának pl. elég az előző motorja lendülete, csak a futómű és a fék alatta, amivel nem elégedett.
Jó eséllyel sem te, sem én nem fogjuk tudni igazán megérteni, hogy egyiküknek miért fáj az a mínusz 15-20 ló a másikuknak meg pl. a kormányról állítható villa húzófokozati beállítás vagy mittudomén. Ez van.
Ugyanakkor amíg te megtalálod a neked megfelelő motort X gyártónál, más meg esetleg Y-nál, addig olyan nagy baj talán nincs.
Most hogy 246 vagy 264 ebben a kategóriában tökmindegy. Az viszont nem hogy az a 246 kilo hol csucsosodik ki. A zzrnek kurvára lent van, nem is okoz gondot. A jónép meg a választott használathoz ideális járművet akar aki meg piperkőc az a szalonba olyat választ amit tultolnak és elhitetik vele hogy az az igazi a többi bizgere🤣pont mint ahogy mondod csak egy gs sel szemben a te állitásod pont semmit nem jelent. Holott látom hogy divatmotort csináltak belőle viszont aki tudja használni is ott azért komoly fegyver. A többinek meg ott a sok támogató és segitő elektronika amit sikerült beleépíteni
246 kilo feltoltve,fogyott vagy 30-at.20 kiloval konnyebb a zzr-nel.
Hogy dromedar magas lótüdőket akar a jonep mer kenyelmes piperkőcok,az nem az en bajom. 🤣
A szigorodó normák és az emberiség elkorcsosulása - a motorozásról beszélek most - ebben az esetben egymástól függetlenül is az egyszerűbben motorozható járgányok felé hajtják a gyártókat, ez tény.
A másikban elméletileg igazat is adok, a gyakorlat, és nemcsak a sajátom, hanem a közelemben lévő más motorosakat is nézve az, hogy mivel nagyjából az én szerény 72 lóerőmből látom, hogy mikor kellhet az a plusz huszonvalahány.
Ha a falusi disco előtt akarnám a lányokról lecsúsztatni a textilt, akkor mindenképpen. Aztán közlekedésem során látom, hogy hányan olyan van, aki tiltásig forgatja az akármijét. Mondjuk soha*.
*ez azt jelenti, hogy olyan kicsi arányban, hogy a soha kifejezéssel nem nagyon hazudok.
Tehát a vita rossz irányba kanyarodását megelőzendő, én NEM a 70+ lóerő fölötti teljesítményre mint feleslegességre gondolok.
Itthon is jut minden motorkazasra ketto.
Mordor az mordor motorvalasztasban.IS. 🤣
Jó eséllyel sem te, sem én nem fogjuk tudni igazán megérteni, hogy egyiküknek miért fáj az a mínusz 15-20 ló a másikuknak meg pl. a kormányról állítható villa húzófokozati beállítás vagy mittudomén. Ez van.
Ugyanakkor amíg te megtalálod a neked megfelelő motort X gyártónál, más meg esetleg Y-nál, addig olyan nagy baj talán nincs.
Vagyis eddig.
Hogy dromedar magas lótüdőket akar a jonep mer kenyelmes piperkőcok,az nem az en bajom. 🤣
A másikban elméletileg igazat is adok, a gyakorlat, és nemcsak a sajátom, hanem a közelemben lévő más motorosakat is nézve az, hogy mivel nagyjából az én szerény 72 lóerőmből látom, hogy mikor kellhet az a plusz huszonvalahány.
Ha a falusi disco előtt akarnám a lányokról lecsúsztatni a textilt, akkor mindenképpen. Aztán közlekedésem során látom, hogy hányan olyan van, aki tiltásig forgatja az akármijét. Mondjuk soha*.
*ez azt jelenti, hogy olyan kicsi arányban, hogy a soha kifejezéssel nem nagyon hazudok.
Tehát a vita rossz irányba kanyarodását megelőzendő, én NEM a 70+ lóerő fölötti teljesítményre mint feleslegességre gondolok.