Engem nem lát,így érdemben segíteni sem tudok.Az lenne az első kérdés,hogy nincs-e tele a szélvédő sok kis apró tűhegynyi kavicsfelverődéssel,szokott olyan lenni hogy ebbe a sok kis apró lyukba benne marad a szélvédőmosó ,nem tudja az ablaktörlő letörölni,majd párolgáskor kicsapódik.Ha nem ez,akkor valami idegen anyag hagyott ott filmréteget,ami idővel lekopik vagy szélvédő polírral,gyapjúkoronggal átpolírozni.Van folyékony állagú,de szerintem jobb a cerium-dioxid otthon bekeverve.És egy ablaktörlő csere,én ezzel kezdenék,lehet hogy pont az cseszi össze.Sokszor az új szélvédőről leszedett matrica alatt is ilyen ha már sokáig volt a raktárba,csak ott a egybefüggő a matrica teljes nagyságában.
na
ha ennyire pro a csapat találjuk ki mi a picsával takarítsam le a szélvédőm
szárazon makulátlan nem foltos, de ha nedves akkor igen, nem törli le az ablaktörlő, csak akkor múlik el ha felszáradt
takarítottam már:
ablaktisztító
mosogatószer
izopropil alkohol
citrom+alma( valami netes blogban olvastam)
vízkőoldó
féktisztító
de egyikkel sem értem el eredményt
nos uraim, ki tudja a tutit?
én azt tenném legszívesebben az 1000km egyben(fotelban) autózókkal hogy felnyomnék a seggükbe egy oetárdát ami akkor robban ha nem ment el napi 1000 km távot heti 7 napon keresztül max 5 perc megállással
😆
Az még hagyján, de most már a nagyja 85-re van korlátozva a maszekoknál is, de tempomattal sok csak 80-at megy. A főutakon meg 70 a megengedett és remélem már mind csak annyival fog menni oszt lehet próbálkozni a kerülgetéssel. 😆
Engem nem csak a 10óra vezetés érdekel,párszor már leírtam.Én nem akarok naponta ezzel foglalkozni,én nem akarok egy eger oda vissza úton ezzel foglalkozni,de ha már ezzel kell foglalkoznom ne tegyen fél órára c vágányra"úgyis hugyozni kell" dumával.Nem,otthon sem akarom töltőre dugdosni naponta.És nem,a pénz sem érdekel,az sem érdekel ha annyiba kerül 100km mint a dizellel,de hozza ezeket a paramétereket,nem kérek mást,1000km/5perc.hogy aztán nekem a következő 1000km-en ne kelljen foglalkoznom ezzel.
igazából nem szoktam 180 felett menni, 160-170, ha meg kell kicsit "gurulni" lehagyni egy vonatozó csapatot. Jobbára inkább 150, de azt ahol lehet. A 180 elég lesz, de nem értem, miért korlátozták le... bár az ejuban már évek óta emlegetik, hogy be kéne tenni valami hardveres korlátozást az új autókba, a környezetes buziskodás miatt - meg ugye 30 a városban... idióták.
Nehezen választottam a bidé meg az Y közt, ugyanannyi volt az ára. Az Y inkább SUV (legalábbis magas), azt én nem akartam, meg az autó is olyan túl spártai volt belül. Meg nem túl szeretem az usákokat, a SEAL meg jól összerakottnak tűnt, majd meglássuk.
Kerdeses medig birja az E10 et a membran.
Bléd majd kijavít, ha nem.
ha ennyire pro a csapat találjuk ki mi a picsával takarítsam le a szélvédőm
szárazon makulátlan nem foltos, de ha nedves akkor igen, nem törli le az ablaktörlő, csak akkor múlik el ha felszáradt
takarítottam már:
ablaktisztító
mosogatószer
izopropil alkohol
citrom+alma( valami netes blogban olvastam)
vízkőoldó
féktisztító
de egyikkel sem értem el eredményt
nos uraim, ki tudja a tutit?
😆
https://infostart.hu/kulfold/2...
a nagy bidé elég jól áll... tartós 130-al is 384 km - és az egymotoros még több is
szerintem ha meglesz a városokban a 30 utána faragják az országúti tempót is