Tavaly előtt mentem el Koper mellett, ott egy qrvanagy területen sztem több ezer Skoda állt... azokat vajon hova viszik eladni? Vagy kínában gyártották, és épp hozták?
Le vagy kicsit maradva... egy Asztma full fapad a legkisebb motorral 8,3... ha egy kicsit exrás, egy jobb motorral, akkor 11. A villanyosok meg már alapból tele vannak extrával, és kb. ennyiért már van többféle is.
Csak az európai villanyosok drágák, azért prüszköl mindenki, de kínaiból van 100 féle, meg az usák tekla is relatíve olcsó (17-ért melyik 400 LE-s benzines felsőbb kategóriást kapod meg?)
Most miért?Elképzelhetetlennek tartod hogy ott vagy a kereskedésbe,fizetnéd az új autót és azt mondja az értékesítő hogy itt van az autó csak nincs aki elhozza? 🤣
Ugyan benne van, hogy kevés a sofőr meg, hogy a kereskedők raktárnak használják a kikötőket, de azért igazából nem ez a valódi ok hisz ha eladnak egy autót akkor akár egy kis trailert is azonnal érte küldenek.
Pl ezért:"Viszont az elektromos járművek iránti kereslet a vártnál alacsonyabbnak bizonyult, ezt mutatják az ACEA első negyedévről szóló számai. Vagyis a kínai gyártók a vártnál kisebb keresletbe futottak bele, így nem tudják olyan gyorsan eladni a járműveiket Európában,"
Ok, ezzel a cikkel nincs gond, csak azt írja le amit a piaci számokon is látni lehet. Ugyan akkor arra is rámutat, hogy Kínát nem érdekli hogy pillanatnyilag csökken a kereslet. A sarki fűszeres is ráállt náluk, hogy Európába villanyautót exportáljon, mert gondolom akkorát akasztanak az üzleten.
De persze ebből az következik, hogy a kutyának nem kell a villan,autó, nem az hogy a támogatások kivonásával élesedett a kínai gazdasági atombomba. EU gyártóknak reszeltek. VW részvényt már ne vegyél 😆
Amúgy igen. Egy gázüzemű autó, Kb. olyan tiszta mint egy Prius. (A Prius nagyon jó a benzinesek között)
Viszont LPG-ből nincs olyan sok, hogy azzal járjon mindenki. A CNG olcsó mint üzemanyag, de sokkal körülményesebb a magasnyomású tartály miatt. Hülye bürokrácia gazdaságtalanná teszi ezt is a szélesebb körű elterjedéshez, aztán a villany mellett már nem is nagyon erőltetik ezt.
Magyarországon. Nálunk most indult a támogatás. EU szinten viszont valóban nagy visszaesés volt a támogatások kifutása miatt. Kínában is növekedett ami a legnagyobb piac, ott az új autók több mint fele már elektromos, USA-ban nem tudom most így hirtelen, de ott is nagyon jó a támogatás. Olcsóbb a Tesla mint a Toyota Camry, viszont ott nem pörög annyire ez a kategória, pickupból meg nem tud eleget gyártani még a Tesla. A Ford viszont igen. Azoknak abból van nagy bevétele.
Általánosan elmondható hogy az a gyár amelyik tud mennyiséget termelni és normális áron adni, azoknak megy a bolt a többinek meg valóban nagy a visszaesése.
Csak az európai villanyosok drágák, azért prüszköl mindenki, de kínaiból van 100 féle, meg az usák tekla is relatíve olcsó (17-ért melyik 400 LE-s benzines felsőbb kategóriást kapod meg?)
Kell a 3,5 millios seagull. 😆
Nem a 16 millas m3.
Ami tul feher. 😂
De persze ebből az következik, hogy a kutyának nem kell a villan,autó, nem az hogy a támogatások kivonásával élesedett a kínai gazdasági atombomba. EU gyártóknak reszeltek. VW részvényt már ne vegyél 😆
Inkább elégetik mert a benzinen több a haszon
Viszont LPG-ből nincs olyan sok, hogy azzal járjon mindenki. A CNG olcsó mint üzemanyag, de sokkal körülményesebb a magasnyomású tartály miatt. Hülye bürokrácia gazdaságtalanná teszi ezt is a szélesebb körű elterjedéshez, aztán a villany mellett már nem is nagyon erőltetik ezt.
Általánosan elmondható hogy az a gyár amelyik tud mennyiséget termelni és normális áron adni, azoknak megy a bolt a többinek meg valóban nagy a visszaesése.