Nem vettem még meg. Van más dolgom is, de októberig meg kéne csinálni. Nyáron még elég a hatótáv. Átküldheted a számát, abból még nem lett baj. Megkérdezem mennyiért csinálná meg, de elég sóher vagyok, ha piaci áron dolgozik, szerintem úgy is én csinálom 😆
Én is most akarok mindenféle OKJ-t megcsinálni hogy legyen rá jogosultságom. Nem tervezem hogy ezzel foglalkozzak, de kell mindig B terv, és ez legalább érdekel.
ha belegondolsz a 30 éves astrám is meglehetősen zöld gázüzemben
egy újabb benzines meg szuperzöld lenne gázüzemben is
mégsincs támogatva a gázüzem beszerelés(sok-sok éve egy rövid ideig volt ilyen)
Vályi egy ostoba ebben a témában. Már a többi szakújságíró is rajta röhög mennyire zsigerből utálja a villanyautókat. Amikor egy két hónapban visszaesnek a mutatók, egyből megy az örömtüzek gyújtása hogy vége a villanyautóknak aztán az már nincs hangoztatva hogy a tendencia változatlanul növekvő 😁
Az teljesen természetes, hogy mindenki a támogatásokat kihasználva előre hozza a vásárlást ami felpörgeti a piacot, és így ez hiányozni fog a támogatások megszűnése után, ennek ellenére ez az ideiglenes visszaesés helyreáll. Ráadásul kínában és az USA-ban elég durva támogatások vannak hogy megtolják a saját piacukat. Tesla pl. 13millió forintért van átszámítva. De ezt a részt elég jól elmondta Karotta a múltkori podcastban amit linkeltem direkt neked. 😁 és ugye Vályi csak hőbörög, de Karotta logikusan levezette, és érvelt. Zoli kedvence a Várkonyi ugyan érvel, de ő meg figyelmen kívül hagyja a neki nem tetsző valóságot, olyan mintha ő sem látna rá a villanyautó piacra, pedig ekkora szakértőnél ez kizárt 😁
Cégeknek van támogatás,nem?Ő meg pint azt mondta hogy eddig nem fogyott mert drága volt még a támogatással is,most hogy olcsóbb az autó,nincs támogatás,azt mondta hogy amíg olcsóbb akár 2millióval is a belsőégésű,addig azt fogják venni.Azt mondta hogy azokat viszont veszik.....
Az fasza mikor a homár 1,9TDi-fustol mint a gyarkemeny sanghajban.Autot benzin hajt,a dizel furgonba valo.
Amugy csak feheret dob ha nem izzitok hidegen,meg zakatol mint egy rossz gőzgep.Ki akar esni a helyirol az a lom 2,3 as.😆
Mondjuk ennek épp egy mai nyilatkozatban mondtak ellent nondván idén nagyon sok fogyott az első negyedévben, a támogatás nyilván meglökte az eladásokat, de igazából a fene tudja.
A múltkor amikor kipróbáltam a skoda enyaq-ot,dumáltam az értékesítő emberrel,azt mondta hogy rohadtul nem veszik őket,nem csak a skodát,semmi elektromos nem hozza az elvártakat.Én kérdeztem hogy mi az ő véleménye,ha már ezeket értékesíti.Azt mondta hogy nem tart még ott ez a dolog hogy elektromosat vegyen magának.
Nemrég írtam, hogy a szomszéd villanyautókat szerel most is van vagy 15 mindenféle az udvarán épp egy leaf volt az emelőjén ma valamit az alján szerelgettek. Mondtad, hogy a régidnek az akksiját kéne cserélni és meg is vetted vagy ilyesmi. Nem tudom alkatrészt árul-e mert csak köszönünk egymásnak, de ha érdekel a telszámát meg tudom adni, amúgy a Pénzes Cart vagy Kart volt anno mikor gokartokat épített oszt abból fejlődött ide.
Le nem szarjuk, de nem ez az elsődleges.
Szerintem egy normális ember a szemetét sem dobálja el, ha van lehetősége kidobni. Kicsivel rendesebb ember pedig akkor sem dobja el, ha nincs a közelben szemetes, hanem magával viszi és kidobja ahol lehet.
Ha pedig van rá lehetőség akkor meg szemét gyártást is igyekszem elkerülni.
Mondjuk az egész történetből az igaz, hogy a csomagtartó alatt van egy akkora rekesz amiben elférne egy közepes méretű aggregátor. Nagybevásárlásnál ide teszem a szatyrokat, mert nem borul ki.
Nem voltak rosszak a PHEV autók. Lényegesen kevesebb benzint égettek el összességében, de ezek csak átmeneti megoldások, és a városban ahol kiemelten számít a kibocsájtás, ott pont nagyon tiszták. Azonban két hajtáslánc problémáival kell foglalkozni és igazán egyik része sem olyan jó mint a vagy tisztán benzines, vagy tisztán elektromos.
Azonban "kapudrognak" a tisztán elektromos autókhoz kiválóak, meg régebben olcsóbbak voltak. Manapság már nincs árkülönbség. Egyszerűen nem éri meg. Tényleg csak azok veszik akik még nem hiszik el hogy jó a villanyautó, de próbálnak előre lépni. Vagy csak simán az adókedvezmény miatt, de villanyautót nem akarnak venni, igen ez a része szarul hangzik, viszont amikor lejár a leasing akkor kivétel nélkül olyan emberhez kerül használtan, az eredeti árnál jóval olcsóbban, aki megfelelően használja.
Majd ha lehet venni a byd seagull-t ugyanannyi forintert mint jüan-ert akkor veszek,most itt van xi micimaci,sok gazdasagi szerzodest hoz,hatha igy lesz.
A kutyát sem érdekli a környezetvédelem még a környezetvédőket sem, megéri valami vagy sem? Reggel a Vályi beszélt és szóba került, hogy tele vannak a nyugati raktárak, hajók eladatlan villanyautókkal mert megszűntek a támogatások tehát a nyugati sem hülye, ha jobban jár vele mint mással akkor azt veszi ha nem akkor nem. Ha itt is árban jó lesz mert előbb utóbb az lesz akkor azt veszünk.
szerintem magasan szarik mindenki a bébifókákra
villanyos kocsi egyetlen nagy előnye környezetvédelem témakörben: nem az orrod alá füstöl a városban
az hogy az erőmű füstöl senkit sem érdekel, repülők is füstölnek azt is leszarják a népek
Én is most akarok mindenféle OKJ-t megcsinálni hogy legyen rá jogosultságom. Nem tervezem hogy ezzel foglalkozzak, de kell mindig B terv, és ez legalább érdekel.
egy újabb benzines meg szuperzöld lenne gázüzemben is
mégsincs támogatva a gázüzem beszerelés(sok-sok éve egy rövid ideig volt ilyen)
Az teljesen természetes, hogy mindenki a támogatásokat kihasználva előre hozza a vásárlást ami felpörgeti a piacot, és így ez hiányozni fog a támogatások megszűnése után, ennek ellenére ez az ideiglenes visszaesés helyreáll. Ráadásul kínában és az USA-ban elég durva támogatások vannak hogy megtolják a saját piacukat. Tesla pl. 13millió forintért van átszámítva. De ezt a részt elég jól elmondta Karotta a múltkori podcastban amit linkeltem direkt neked. 😁 és ugye Vályi csak hőbörög, de Karotta logikusan levezette, és érvelt. Zoli kedvence a Várkonyi ugyan érvel, de ő meg figyelmen kívül hagyja a neki nem tetsző valóságot, olyan mintha ő sem látna rá a villanyautó piacra, pedig ekkora szakértőnél ez kizárt 😁
Amugy csak feheret dob ha nem izzitok hidegen,meg zakatol mint egy rossz gőzgep.Ki akar esni a helyirol az a lom 2,3 as.😆
Szerintem egy normális ember a szemetét sem dobálja el, ha van lehetősége kidobni. Kicsivel rendesebb ember pedig akkor sem dobja el, ha nincs a közelben szemetes, hanem magával viszi és kidobja ahol lehet.
Ha pedig van rá lehetőség akkor meg szemét gyártást is igyekszem elkerülni.
Azonban "kapudrognak" a tisztán elektromos autókhoz kiválóak, meg régebben olcsóbbak voltak. Manapság már nincs árkülönbség. Egyszerűen nem éri meg. Tényleg csak azok veszik akik még nem hiszik el hogy jó a villanyautó, de próbálnak előre lépni. Vagy csak simán az adókedvezmény miatt, de villanyautót nem akarnak venni, igen ez a része szarul hangzik, viszont amikor lejár a leasing akkor kivétel nélkül olyan emberhez kerül használtan, az eredeti árnál jóval olcsóbban, aki megfelelően használja.
villanyos kocsi egyetlen nagy előnye környezetvédelem témakörben: nem az orrod alá füstöl a városban
az hogy az erőmű füstöl senkit sem érdekel, repülők is füstölnek azt is leszarják a népek