Ukriknál lattam ilyet forgalomban.
Kontenerben hordjak a romnatort teslakat,osszeherkelik a kasznit mert 22-23 ban volt hiany benzinbol.
Most meg mar arambol is,amennyi hoeromuvet likvidaltak.
Ez már olyan régi vicc, hogy el is avult.
Teslának soha nem volt ilyenje szériában. Hivatalos kereskedésnél kizárt.
Egy osztrák tuning cég csinált ilyen átalakítást régebben, de ők a kocsi orrába rakták.
Szerintem az ismerőseid keverték a BMW i3 REX-el. Ebben volt a csomagtartóban egy 650-es ikerhengeres motor, hatótáv növelő, Range EXtender. Viszont ezek egyrészt kis akkus autók voltak, másrészt akinek volt az sem nagyon használta, mert 10literes fogyasztást hozott össze a 10literes tankkal. Szóval a dolog szépen ki is halt az érdektelenség miatt a nagyobb akkuk elterjedésével. Így már régen megszüntették a gyártását.
Ahogy mondja ini, biztonság érzetet adott a korai időkben, amikor nem volt ennyi töltő, és kevés volt az autók hatótávja.
Egyébként ez a REX generátor olyan teljesítményű volt hogy 110-al tudott menni az autó és akkor pont nem merült az akku. Azt hiszem 30% alatt magától indult be. Tehát nem korlátozta a sebességet
nem rossz ötlet
ha nagy a gáz akkor indítja az aggregátot és hazavergődik x idő alatt
de
egy kocsi nem pár évre készül, szóval ha sok ember vesz sok villanyos kocsit akkor tuti gyorsabban lesz kiépítve a töltő hálózat
és ha van aggregát a kocsiban ez olyan mint a koton a pénztárcában, ritkán kell de biztonságérzetet ad
nagyon érdekeset mondtak - lehet, hogy csak nekem - a kamionos egyik fia Hollandiában dolgozik, oda is nősült, a minap elmentek egy Tesla kereskedésbe (is) autóvásárlás céljából. Azt mondták, nem feltétlen Teslát, de végigjárják a kereskedéseket, hol, mi van, aztán majd döntenek.
Na, az a lényeg, a Teslánál csodálkozva nézték, hogy szériában adnak hozzá egy, hátul-alul elhelyezett generátort...
Ha igaz, de megbízható a forrás.
szerintem nem minden része ment 700 ezret.......
gondolom rengeteg hosszútáv van benne ekkor szinte semmit sem kopik, az is sejthető hogy nem mindenféle hamis olajokkal járt
stbstb
amúgy érdekességképp
sok-sok éve volt egy zöldségező ismerősöm, kb tavasztól őszig ment briggs motoros szivattyú annyit állt amíg átvitték a másik föld darabra és 10 éven túl ment az a gyösz szivattyú, hihetetlen mennyiségű üzemórával
most találtam ! 😉 Szerinted 100 000 km soknak számít egy motorban? Na és 748 000?
Hannes Bagar igazán alapos ember, ugyanis 22 éve folyamatosan feljegyzi, hogy mennyit motorozott és eközben mennyit költött Honda Varaderójára. Bátran nevezhetjük őt rekordernek is, hiszen aligha van még egy XL1000V-tulajdonos, aki 748 000 kilométert ment egy Varaderóval...
Ráadásul jelenleg is használja a motort, szóval ha továbbra is ilyen lelkesen gyűjti a kilométereket, nagyjából hét év múlva az egymilliós fénykép is elkészülhet a jó öreg Hondáról.
Kontenerben hordjak a romnatort teslakat,osszeherkelik a kasznit mert 22-23 ban volt hiany benzinbol.
Most meg mar arambol is,amennyi hoeromuvet likvidaltak.
Teslának soha nem volt ilyenje szériában. Hivatalos kereskedésnél kizárt.
Egy osztrák tuning cég csinált ilyen átalakítást régebben, de ők a kocsi orrába rakták.
Szerintem az ismerőseid keverték a BMW i3 REX-el. Ebben volt a csomagtartóban egy 650-es ikerhengeres motor, hatótáv növelő, Range EXtender. Viszont ezek egyrészt kis akkus autók voltak, másrészt akinek volt az sem nagyon használta, mert 10literes fogyasztást hozott össze a 10literes tankkal. Szóval a dolog szépen ki is halt az érdektelenség miatt a nagyobb akkuk elterjedésével. Így már régen megszüntették a gyártását.
Ahogy mondja ini, biztonság érzetet adott a korai időkben, amikor nem volt ennyi töltő, és kevés volt az autók hatótávja.
Egyébként ez a REX generátor olyan teljesítményű volt hogy 110-al tudott menni az autó és akkor pont nem merült az akku. Azt hiszem 30% alatt magától indult be. Tehát nem korlátozta a sebességet
ha nagy a gáz akkor indítja az aggregátot és hazavergődik x idő alatt
de
egy kocsi nem pár évre készül, szóval ha sok ember vesz sok villanyos kocsit akkor tuti gyorsabban lesz kiépítve a töltő hálózat
és ha van aggregát a kocsiban ez olyan mint a koton a pénztárcában, ritkán kell de biztonságérzetet ad
Na, az a lényeg, a Teslánál csodálkozva nézték, hogy szériában adnak hozzá egy, hátul-alul elhelyezett generátort...
Ha igaz, de megbízható a forrás.
én az 50es robogóval legalább ennyit mászkálok évente, és leginkább földutakon
gondolom rengeteg hosszútáv van benne ekkor szinte semmit sem kopik, az is sejthető hogy nem mindenféle hamis olajokkal járt
stbstb
amúgy érdekességképp
sok-sok éve volt egy zöldségező ismerősöm, kb tavasztól őszig ment briggs motoros szivattyú annyit állt amíg átvitték a másik föld darabra és 10 éven túl ment az a gyösz szivattyú, hihetetlen mennyiségű üzemórával
Hannes Bagar igazán alapos ember, ugyanis 22 éve folyamatosan feljegyzi, hogy mennyit motorozott és eközben mennyit költött Honda Varaderójára. Bátran nevezhetjük őt rekordernek is, hiszen aligha van még egy XL1000V-tulajdonos, aki 748 000 kilométert ment egy Varaderóval...
Ráadásul jelenleg is használja a motort, szóval ha továbbra is ilyen lelkesen gyűjti a kilométereket, nagyjából hét év múlva az egymilliós fénykép is elkészülhet a jó öreg Hondáról.
De oda se megyek. 😄