Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

300km/h-nál 23l a pillanatnyi fogyasztás ! 😉 Hallottam olyantól aki kipróbálta már a Német autópályán ! 😂 🤫
Könnyedén
nekem volt olyan hegyi endúrós túra ahol mindenki 8+ litereket etetett meg a géppel én meg 4.5 alatt
és én voltam a legnehezebb, igaz én mentem a legokosabban, pl lefelé be sem indítottam
amúgy a dt80ast tudtam etetni 10 literrel is, homokbuckák között maxigázon le-fel amíg nem forrt fel a víz
szóval ha nem húzod a gázt nem sokat eszik....
Gondolkodtak , de nem értették , hogy a francba tud ilyen keveset enni ekkora motor , mikor a robogót nem tudja ennyiben megállítani ! Ez spec egy Yamaha majesty 250 gazda volt ! És a számok nem hazudtak 11,52l tankoltam 309km-re ! 😉
Gyanítom megoldható a 13liter is vele.
Ezt a neheztelést se értem.....egy se érte fel ésszel, hogy egy nyélgázon nyuzott kereplőbe ömlik az üzemanyag amennyire tud, egy emelt alapjáraton ketyegő nagy köbcentis motor meg mire emésztene annyi benzint mikor semmi dolga.
Nem törekedtem az alacsony fogyasztásra, ez a 309km-en így alakult , de tetszett , és az is , hogy a robogósok ezért nehezteltek rám tegnap tankoláskor ! 😅
Nem lehet , hogy a citásoknak volt elég belőled ? 😂
A 3,7 literes fogyasztas a zzr-en az olyan tempo ami szopatas.
Bar en semmi utan nem vonulok,elef volt egy citadella belole egy eletre.
30w a ledurvább fényforrásunk
nekem amúgy ezek sokak, pl budiba majd meg vakulok pedig ettől kisebb led izzó nincs
fürdőben is 11 vagy 13w a fényforrás
a fény eszik a legkevesebbet a házban
Nem szopatott , csak eleve a súlya miatt nem volt féktávja én markoltam a nyolc Nissin betétet , ő meg a gázt húzta a Bakonyba ! Tökölre most hétvégén ő ment elöl , aztán egy Z900 és én ! Elgurulgattunk 100-120-szal , nem volt versenyszellem , így lett nekem a 3,7 l/100km ! Nincs ezzel nekem semmi gondom ! Így is szeretek motorozni , és igen , végig motoroztam Olaszországot Pompelyig már 1989-ben egy négyhengeres Suzuki GS500-E motorral , aztán éveken keresztül minden nyáron kihúztam futón a 750 ZXR H1 motoromat amit nem kellett kímélnem ! Most a 41. nagymotoros szezonomban már nem hiányozik a több ezer kilóméteres túramotorkázás ! Tökéletesen elvagyok ezzel a jóindulatú bivallyal . Ami nem mellesleg már 2000-es fordulaton 100Nm-t rak az aszfaltra ! 😉
Ez fasza! 👍️ Az még érdekelne, hogy a fáklyák és gyertyák kormát a plafonról mivel szeditek le? 🤔
na ez egy nem mosós nem mosogatós nap
valamennyi még biztos fogy éjfélig
pádisról lefelé a gyösz 30 éves robogóval olyan tempót mentem hogy egy motoros se ért utol
pedig volt sok mert amikor megálltunk 3 percen belül minimum 15 ment el mellettünk
Mer az aki szopatja a zzr-es havert a fostaligaval az az? 🤣
Neked nincs sok barátod, igaz? 🤣
Mondjuk ez főleg a pilótán múlik.
Tény hogy a kis tömeg segíti hogy a kisebb fékteljesítmény is elég legyen, de a te motorodon szerintem nincs alulméretezve a fék, csak ugye sokkal munkásabb a nagy motorral szűk kanyarokban, dinamikusan menni.
Na meg a kisebb motort eldobod, leporolod és mész tovább, de egy szép utcai motort nem szeretne eldobálni az ember, ezért eleve óvatosabb is.
...csak az két kanyar közt el se éri a 100-at... 😄 de ha azt mondod, hogy egy KTM 390 (40pár LE meg 140 kg) azt már elhiszem!
Több éven keresztü kivittem mikor nyaralni mentünk , nagyon ment a kis dühös H1 ! 😏
😀 igy könnyű.
Haza is kell érni vele
ZXR-rel többször versenyeztem Olaszországba helyi menőkkel meg. Ferrarival Riminibe , de ott nagypofám volt , mert futóval vittem ki a vasat , nem féltettem , hogy nem ér haza egybe ! 🙃
Az.
Bár ha nem akkor meg veszel egyet a bivaly árából,vagy kettőt és tudsz rajtuk spárgázni mint a vandamm.
Te szerinted is csak egy vacak ? Ne má ! 😉
Na akkó páros lábbal kéne!
Nem, korántsem......de bármilyen ász a csávó csak kanyarsebességben tud jobb lenni. Jobb fékem van igy kissebb féktávom lesz vélhetően és kigyorsitáskor is több tartalékom van. De persze vannak helyi menők akik betéve tudják a mátrát cseszneket héreget stb....ilyenek kint is vannak, azt is tudják melyik kavics áll ki jobban az utból. Ezeket el kell engedni.