kicsi reduktorokkal ez sűrűn előfordult, nem tudott elpárologni aztán megállt
ilyenkor teli volt a reduktor folyékony gázzal, ha leengedted máris ment tovább
anno a zsiguli mindig leállt az utcánk végén a stoptáblánál ha hideg volt, aztán átterveztem az útvonalat és nem állt le mert sehol sem kellett megállni
aztán ezt még el is lehetett baszni ha a termosztát utánról kapta a reduktor a hűtővizet
Vagy mert a gázban lévő nedvességtöl lefagy. Nekem pl ettől nem indult télen. De egy hőlégfúvó vagy egy vödör forróviz és indult. Aztán ha langyosodott a hütőviz már nem volt ioyen gond
nekem sima keverős a gázrendszer ez elindul gázzal is, a szekvenciális mindig benzinnel indul és 40 fokos víznél kapcsol át
ha nem indult télen a reduktoros kivitel az azért van mert a nagyobbik membrán meg van keményedve
be lehet állítani hogy benzinnel induljon vagy gázzal(gáz állásba kapcsolva), de gyújtáson egy ide-oda kapcsolás és akkor is gázzal indul ha automatikusan benzinnel indítaná
de szerintem ilyen keverős cucc már nem nagyon van
Oké, hogy javítani kellett volna, de a lehetőséget mégiscsak meghagytad.
Ahogy van napelemed is, a kéményedet sem bontottad vissza, a kályhát sem dobtad ki.
megvan a benzines rész de kb működésképtelen
4 injektorból 1 teljesen szar 3 meg nem az igazi
persze jobban viszi az autót mint a nullás akku de szinte használhatatlan
a zsigulin meg ki volt kötve a benzines rész apámnak is
többször kiszakadt az ac membrán és megtöltötte a blokkot benzinnel
Párszor elmondtam de nem nagyon akarod felfogni.
Két lehetőség van. Nem engedünk a nyomásnak, fejlesztik tovább a dízeleket, elárasztanak mindent olcsó villanyautókkal a kínaiak, és a kutya nem veszi meg a nagyon fejlett EU dízeleket. El is költötték a fejlesztési pénzt, és bevétel is nullára esik, de egy darabig legalább elhitted hogy verseny előnyben vagyunk, mielőtt pofára esik a piac.
Második lehetőség, ha gyártják a meglévő amúgy elég jól kiforrott motorokat amíg van rá vevő, de közben ezerrel fejlesztik a villanyt, hogy legyen esélyük a piacon maradni a belsőégés hanyatlása után is.
Na most a második van. Nem azért nem fejlesztenek, mert az EU köcsög, hanem mert úgy is vége, kár a pénzt rálocsolni. Kínaiaknak meg minden faszságra van pénzük, mert mindent velük gyártat mindenki, és a hiteleket is ők adják már. Ezt a meccset már jóval korábban megnyerték, nem a villany és dízel motorokkal, hanem amikor az EU és az USA odavitte a gyártást mert olcsóbb, és így önként adott át minden fejlett technológiát, de ezen utólag már hiába kesergünk, pedig ugye akkoriban ez is versenyelőnynek számított, aminek most isszuk a levét.
Nem szükséges. Mész vele 10-20km-et tempósan, majd feltöltöd. Ki lehet számolni a valós akku kapacitást ezekből az adatokból amit ez alatt gyűjtesz akkor is. De ha tudod az akku belső ellenállását, annak a romlása is elég jellemző, de ehhez kell tapasztalat az adott típussal.
hülye vevővel nem kell foglalkozni
aki értelmes megnézi megy egy kört és eldönti kell-e neki, ha véletlen neki akku hatótáv teszt kell az is megoldható
mivel ismeri az ember az autóját 3 perc alatt csinál egy tervet ami megfelelő lesz a hatótávnak
amúgy ezt nagyjából el sem tudom képzelni hogy bárkit is ennyire érdekeljen a hatótáv, mert aki egy kicsit is beleássa magát a témába az tudja mennyit fog elmenni az a kocsi aminek mondjuk 85% az akkuja
amúgy pont az ilyen faszoskodások miatt nem adunk el cigóknak, meg a hozzájuk hasonlóknak
pl ha az astra eladó lesz egyszer és nem lesz fehér gazda inkább leadom bontóba mint a varjakkal baszakodjak
amúgy én már kb 30 éve korlátolt hatótávokkal mászkálok a gázüzem miatt
jelenleg kb 350-400km a hatótáv, ha csak peca van akkor 300
egy kezemen meg tudom számolni mikor okozott problémát ez a mérsékelt hatótáv
Nehéz dolog ez...
Egy csomó szubjektív dolog merül fel gépjármű vásárláskor. Használt autónál már vannak motorzörejek, de ezt hogyan határozod meg, amikor úgy hirdeted, hogy korának megfelelő állapotban? Egy dB mérővel?
Én, amikor adtam el használtat, egyből levágtam, hogy ki az, akit valóban érdekli és keresi a korrekt megoldást, és ki az, akit el kell hajtani a kurva anyjába.
miért kellene az ekadó nélkül tesztelni? sőt az eladó vezetne
ha neken ilyen lenne akkor szóbeli megegyezés után letesz 50 ezret a vevő elmegyünk akku tesztre aztán ha valótlant állítok pénz visszajár ha valós és mégsen kell neki bukta az 50 ezret
így a teszt pilóták az utazni vágyók ki vannak szűrve
aki meg hosz a kocsinak mert ugye pontosan írja milyen az akku állapot az meg elviszi akkuteszt nélkül
amúgy motor volt már olyan hogy mutattam neki menj arra a pusztába kifelé és ereld neki ahogy tudod
ha elbaszod itt a kocsid majd elbaszom én is 😂
Amugy én szeretnék villany autót csak
Csak proli formámnak, három fő dolognak feleljen meg
Legyen olcsó az akku ha cserélni kell 😁
és " tankolás " ne tartson tovább 10 percnél 👍️
ilyenkor teli volt a reduktor folyékony gázzal, ha leengedted máris ment tovább
anno a zsiguli mindig leállt az utcánk végén a stoptáblánál ha hideg volt, aztán átterveztem az útvonalat és nem állt le mert sehol sem kellett megállni
aztán ezt még el is lehetett baszni ha a termosztát utánról kapta a reduktor a hűtővizet