De mégis kétszer jobban tolják a villanyos fejlesztést mint mi. Az egész világ tőlük veszi az akkut, még a Tesla is.
A szuper hatékony dízelük ami 7%-al jobb mint az eddigiek 🤣 Ez szépen rámutat arra hogy a belsőégésnek vége van. Iszonyat erőfeszítésekkel sikerült fele olyan hatékony motort létrehozni mint a villanyos. Ez olyan próbálkozás mint amikor az analóg VHS helyett bepróbálkoztak még a digitális VHS-el. Vagy a floppy helyett a ZIP drive-al. Esélye sem volt. Ettől függetlenül szervereknél van még szalagos adattárolás, de nyugodtan mondhatjuk mégis hogy kihaltak ezek a megoldások. A szupergazdaságos dízeled is ugyan erre a sorsra fog jutni 0.01% részesedése lesz, és hiába lesz durván hatékonyabb mint a mostaniak, ez is csak arra lesz elég hogy egy két speciális területen alkalmazzák. Nem ez a jó irány. Lehet hogy kínai gyártmányok lesznek 20 év múlva a dízelek, de hogy a kutyát nem fogja érdekelni ez, és főleg nemez menti meg az EU gyártókat, az 100%
EU gyártókat a saját akku gyártás tudja életben tartani. Villanymotorokat szerencsére már tudnak gyártani, azzal nem lesz gond, de jelenleg a kínaiak azzal uralják le a piacot, hogy öntik az akku fejlesztésbe és gyártásba a pénzt és jelenleg a kínai akkuk a legjobbak és legolcsóbbak. Ez a gond. Nem a dízel uralom elvesztése.
beleültök és gyors betekertek a pályán 300 km távot ez kb 3 óra
aki el akarja adni az megteszi
pl amikor néztük a terepjárót mindnek írtam hogy le akarjuk tesztelni a négykerék hajtást
aki nem volt benne partner azt meg sem néztük
szóval aki nem hisz a kiírt akku állapotban azt pár óra alatt meg tud győződni
az jó mert szerintem az lesz egy használt autó fő alku alapja
azt majd az lesz a kérdés hogy ha cserélni kell akkor mennyi az annyi
mert nem mindenki milliárdos hogy felgyújtsa a mezőn kocsi demonstrálás kép hogy drága az aksi
amugy az a baj hogy azért fosok a villanytól mert a tudásom addig terjed piros pozitív - fekete negatív
kettő össze ér szikra biztosítékot kibaszta http://youtu.be/ELTtFZ56UJM
tanár úr 😂
A mobilok akksija azért más, bár az is lítium-ion akkumulátor, más jellegű terhelésre van gyártva és tervezve.
Amiből az akksis fúrógépekben van 5 vagy 10 darab, az is teljesen más, mint a zseblámpákhoz gyártott cella, pedig még formára és méretre is azonosak.
Nyilván nem fog tudni a fedélzeti számítógép vagy gyári műszer sem olyan pontosat mondani, hogy még X előzést és Y kilométert fog menni az akksi, de elég jól meg tudja saccolni a várható élettartamot.
Mégis ők nyerik a fosszilis fejlesztéseket is, miért? Attól, hogy tolják a villany még erősen tolják a fosszilist is csak nem ide, ide inkább a villanyt ami újra kitetté tenné az eu-t ahogy az orosz gáz is gáz volt ez is az lehet. Az simán gazdasági előny ha sikerül közben tönkretenni az eu iparát és már a végterméket is tőlük kell hozni, erre azért már a megvett politikusoknak is megrezeg a bajsza hisz a választók hiába birkák meg ilyesmi attól még mind megélhetéspárti és ha az kerül veszélybe akkor hirtelen mindenki bősz bébifókaevő és szénégető lesz még a turnberg ha elkezd fázni a valaga és gyalog kell elindulni. 😆
Még szerencse hogy nincs teli a piac 100ezret futott 10 éves autókkal 😆
Akku állapotot 2 perc alatt ki tudom olvasni.
Hiába írják át, két kövér gyorsítás, és beáll a valóságra, de a legtöbb gyártó saját szerveren követi az ilyesmit. Azon nem tudják átírni akármilyen ügyesek a kupecek.
de azt hogy lehet
tudom hogy hülye vagyok hozzá
de számomra olyan mint ha valaki meg tudná mondani hogy a villanykörtébe hány fel le kapcsolás van
jó napot eladom a használt villanykörtémet még van benne bőven 588 x tudja kacsolgatni
amugy itt a mobilok akkumulátora párom össze vissza töltögeti rádugja le húzza pedig még fel sem töltött, én meg várom hogy teljesen feltöltsön utána veszem le nem hagyom rajta fél napig ......stb és meg is látszik a különbség a két mobilközt hogy melyik bírja tovább , mármint az akkuja
Az elméleted ott bukik, hogy Kínában kb. 20%-a villanyautó eladások részesedése. Ez duplája az európainak. Nem darabra, arányaiban! Azért erőltetik, mert baromira le van maradva európa, és ha a helyi gyártók nem állnak át rövidtávú gazdasági előnyök miatt akkor keresztet vethetünk az EU autógyártásra. Szerintem így is. Ha kicsit megtolják akkor még egy darabig van esély hogy elküszködjenek mielőtt felvásárolják a kínaiak őket.
Életszerű, menj el bárkihez, hogy elvinnéd pár órára a cuccot tesztelni, lehet, hogy odaadja, de kis esélyt látok rá főleg kereskedésnél hisz amíg nem látja a járművet bármit kiszerelhetsz, tönkretehetsz utána angolosan távozol.
egy tesztvezetés és máris tudod mit bír az akku
nem 2 órát szándz egy autó vételre hanem 5-6 órát ha a tényleges hatótávra leszel kíváncsi
amúgy az akku újrafeldolgozás jó üzlet lesz csak még nem nagyon van mit újrafeldolgozni
Az másik dolog, hogy a jelenlegi és idősebb villanyoknak az ára nagy zuhanásba tud átmenni amilyen gyorsan fejlődik a technológia, én mindenesetre már várom a jelentős árzuhanást. 😅
Azért ezt már lehet tudni, vannak erre szakosodott cégek akik bevizsgálják az akkut vásárláskor, nem ez itt a lényeg hanem a gazdasági versenyképesség aminél ha egy szabály nem az egész világra vonatkozik márpedig a környezetvédelmi szabályok ilyenek akkor az hatalmas előnyre tehet szert aki még használhatja az olcsóbb és könnyebben elérhető energiát.
Majd azért kíváncsi vagyok a sok elemel (akku) mi lesz
a legsarkalatosabb pontja a kocsinak
soha senki nem fogja tudni egy használt autónál hogy pontosan mit bír milyen állapotba van az akku
És hát azon múlik a hatótáv + az egyik legdrágább része a kocsinak
Vajon miért? Kik is buktak az elmúlt időben, hogy kínai és más ügynökök? Nyilvánvaló, hogy ha csak nálunk lesz kötelező igen sok pénzért akkor mindenki más ahol nem lesz az akkor ők nyernek a gazdasági versenyben, de ezt már sokszor írtuk, a lényeg, hogy kezdenek lebukni azok akik ezért lobbiztak. Jó dolog a villany csak ne menjen a megélhetés és életszinvonal rovására.
Érdekes hogy kína ontja a fejünkre az elektromos autókat,de valahogy saját maguknál nem sürgős az átállás.Nem véletlen viszik magukhoz az európai motorfejlesztőket. https://profitline.hu/eldolt-b...
A szuper hatékony dízelük ami 7%-al jobb mint az eddigiek 🤣 Ez szépen rámutat arra hogy a belsőégésnek vége van. Iszonyat erőfeszítésekkel sikerült fele olyan hatékony motort létrehozni mint a villanyos. Ez olyan próbálkozás mint amikor az analóg VHS helyett bepróbálkoztak még a digitális VHS-el. Vagy a floppy helyett a ZIP drive-al. Esélye sem volt. Ettől függetlenül szervereknél van még szalagos adattárolás, de nyugodtan mondhatjuk mégis hogy kihaltak ezek a megoldások. A szupergazdaságos dízeled is ugyan erre a sorsra fog jutni 0.01% részesedése lesz, és hiába lesz durván hatékonyabb mint a mostaniak, ez is csak arra lesz elég hogy egy két speciális területen alkalmazzák. Nem ez a jó irány. Lehet hogy kínai gyártmányok lesznek 20 év múlva a dízelek, de hogy a kutyát nem fogja érdekelni ez, és főleg nemez menti meg az EU gyártókat, az 100%
EU gyártókat a saját akku gyártás tudja életben tartani. Villanymotorokat szerencsére már tudnak gyártani, azzal nem lesz gond, de jelenleg a kínaiak azzal uralják le a piacot, hogy öntik az akku fejlesztésbe és gyártásba a pénzt és jelenleg a kínai akkuk a legjobbak és legolcsóbbak. Ez a gond. Nem a dízel uralom elvesztése.