Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Beszoptad
Tavaly én is jártam úgy, hogy mire felértem a dombtetőre tiszta hó volt minden
Alapból 15-47-es az áttételem.Mit lehet még azon nagyítani?
A TL1000-re én is /60 meg ilyesmi gumikat használtam. Arra a motorra az fasza volt, és peremen is volt általában.
A cbr nem kívánja a magasabb gumit annyira. Gondolom az eltérő súly és vázgeometria miatt. Mert azt nem hinném, hogy sokkal kevésbé döntöm a kanyarba.
A +3 hátra az majdnem ugyan az nem
Már többször mondtam régebben kurvajó idők voltak.
Most meg ha lenn a völgyekben van 20-25 fok és napsütés nem garantált hogy felérve 200 méter fölé nem fog eső és 12-15 fok fogadni.
Így az idei terv a komoly fogyókúra és a markolatfűtés.
Ebből az utóbbi biztos az előbbiből lehet egy bering king size bőrkabát lesz.
meglepődsz,mennyire más azzal az egyetlen fog különbséggel
haver a zx10-en a /60-ra esküszik. igaz,nehéz belekötni,mert 270-nél a hasidomot húzza a földön...
Már nem erőltetem annyira a 250feletti tempókat. De az áttételezés a gyorsulás miatt jó ötlet :)
legalább 5-ben,de inkább 4-ben is tiltásig húzd el.akkor jobban kiforog 6-ban.de a tuti a mínusz egy fog elöl
Ez tényleg furcsa rendeltem már én is hétvégén és kedden jött csak meg.
Akkor azért nem megy úgy. 4-5-ben nem szoktam tiltásig elhúzni. Valószínűleg túl hamar teszem a 6-ot.
Van +1 és +3-as tányéram hátra. Igaz /55-ös gumival. Érezhetően sokat dob rajta a +3-as.
hogy a fenébe lehet az hogy tegnap(vasárnap volt b+) rendeltem egy telefontokot az emagról most meg idehozta a postás....
vasárnap is van posta? hogy adták fel? ilyen még sosem volt
Ez most komoly az artistasrác f@sza!
Jah az okés. Csak ugye a gyári sebességmérő a kúszás ideje alatt 299-et mutat mert ugye a 300-at már nem ismeri a kijelző.
296-ra kúszik fel a gps szerintem
Javíts ki ha te mást látnál. Én mikor eléri a 299-et akkor a GPS szerint én olyan 275-280-at vélek látni tehát a 10 % körüli csalás itt is meg van.
tudom, múltkor azt szereltem :P
A tiéd esetében kicsit másabba helyzet. Ez a csalás onnantól jelentkezik mikor átálltak a secunder tengelyről való sebesség mérésre. A te esetedben még meghajtó spirál van az első keréknél. Azok nem igazán csaltak. legalábbis így tudom. Ott egy esetleges más méretű abronccsal kezd el torzítani a sebesség mérő.
én nem mértem gps-sel. amúgy ha 4-ben,5-ben, nem húzod el tiltásig előtte,akkor nem forog le 6-ban...
nekem még nem,de a többinek a brigádban egy foggal kisebb van elöl,azzal leforog 6 ban. az óra 299,majd még vagy 500-at forog afelett
nekem szerencsére (vagy nem) elég pontos, annyit mér az alkalmazásom is :)
az egy jó kis szuperlotyó sisak. Amúgy asszem ATV sisakként kategorizálták.
Janó én azt tapasztalatom hogy áttétel módosítás nélkül olyan 10%-ot csalnak az órák felfelé. Ami egy óra szerinte 300-as tempónál csak 270-et jelent a valóágban. A mai napig is asszem csak pár gép tudja megfutni a valóságos 300+-os tempót. És meglepően sok korosabb gép van a listán. Busa, XX, és a többi ma már sport túra kategóriának nevezett hajdani hipersport gép.