Hát alattam még egy motor se akart a neten terjengő végsebességeket menni. Nem tudom mennyire csalnak a km órák, és még az is lehet, hogy egy 60kg-os pilótával jobban hasít a gép. Szerintem valósan kevés motornál van meg a 300.
Na azt hagyjuk. Imádom a mai napig. De mikor 200 +-os tempónál egy oldal irányú szellő becsavarja fejemet a sültnél fogva majd lassíthatok vissza mert annál a tempónál nem tudom a fejem újra előrefordítani az aztán ritka mód vicces.
Ha fent ban a hűtőborítás akkor 150-170-ig kifejezetten kellemes. Stabil is. 220 felet a fejemen már elég nagy a szél, de most hogy még mindig nem tettem vissza a hűtőborítást nem is túl stabil már a technika ilyen tempónál. Elkönnyül az első kerék és rázni kezd. Ha fent a borítás akkor 250-260-nál is stabil.
Mondjuk fura de valahogy a félsz engem letilt olyan 220 körül. Még akkor is ha gyérebb a forgalom. Bár nézőpont kérdése mi a gyér forgalom. Az M7-en már az is gyér ami az M6-oson vagy az M3-ason Miskolci lejárónál távolabb már dugónak számít. De valahogy akkor sem megyek fel 220 fölé.