Ezres SV annyira nem rossz.
De mire vezettem már volt sor3.
Onnantól nemigen jött be a sportcsopper.
Zörög-zakatol és nem tolt nagyobbat mint a kis angol.
Gyárilag mindegyik csal, mivel törvény írja elő, hogy negatív irányba nem csalhat, csak pozitív irányba, ezért lövik fölé mindegyiknél.
Tudnának pedig pontosak lenni, csak nem akarnak.
a 650-es SV volt V2.
Az 3000 alatt ha nem csúsztattad a kuplungot visszafordítoban megállt annyira erőtlen volt 9000 meg csak búgott-zakatolt de tolás nem volt.
Közte is csak múdjával.
A sor3 kész felüdülés lett.Ezé is tart a lávcsi mindhalálig.
Ami érdekes hogy a minap néztem a tasi videósorozatot.
Volt ott egy 2005 utáni speed és nem tudott belekötni,akart de nem tudott.(a hangja nem tetszik meg a traktorlámpa)
De a motor menni jó aszondta.
Tévedés ne essék a honda a 3-hengereshez képest reumás csiga.
De komolyan.
A széria szöveg tényleg nem duma.Amíg a sor4 nyenyerészik 8000 alatt addig a sor3 simán letépi a fejed.És KB ugyanoda el lehet pörgetni nem úgy mint a V2 ami 3000 után tépi le majd 9000 nél már csak brummog de nem húz.
Persze a köbcenti határon legalább naggyából nem átlépve.
Az ezres az ezres és tol mindenhol.
De olyat én nem..................
Mondjuk fura ez az oldal. Gyári áttételnek itt 15/45-öt ad meg a http://www.gearingcommander.com/ meg 17/43-at ami azért nem kicsi különbség. A Tököm tudja már mi az eredeti áttételem.
Nekem 17/43-as az alap áttételem szóval ha minden igaz nekem még van mozgásterem. Bár én gyorsítani szeretnék rajta. :-D abba az irányba azért már nincs olyan sok lehetőség. Mert hátul így is elég kicsi már a lánckerék. elöl meg ki tudja hogy mi fog elférni. Majd kiderül. Egy első lánckerék nem egy drága dolog max majd adok valakinek egy szép kis dísztárgyat.
Kötél Pista az 1000RR-en 13-80-nal stuntolt
utcára 14-50 volt az F Sportomon
De mire vezettem már volt sor3.
Onnantól nemigen jött be a sportcsopper.
Zörög-zakatol és nem tolt nagyobbat mint a kis angol.
Tudnának pedig pontosak lenni, csak nem akarnak.
Az 3000 alatt ha nem csúsztattad a kuplungot visszafordítoban megállt annyira erőtlen volt 9000 meg csak búgott-zakatolt de tolás nem volt.
Közte is csak múdjával.
A sor3 kész felüdülés lett.Ezé is tart a lávcsi mindhalálig.
Ami érdekes hogy a minap néztem a tasi videósorozatot.
Volt ott egy 2005 utáni speed és nem tudott belekötni,akart de nem tudott.(a hangja nem tetszik meg a traktorlámpa)
De a motor menni jó aszondta.
Ennek nem lesz jo vege...
De komolyan.
A széria szöveg tényleg nem duma.Amíg a sor4 nyenyerészik 8000 alatt addig a sor3 simán letépi a fejed.És KB ugyanoda el lehet pörgetni nem úgy mint a V2 ami 3000 után tépi le majd 9000 nél már csak brummog de nem húz.
Persze a köbcenti határon legalább naggyából nem átlépve.
Az ezres az ezres és tol mindenhol.
De olyat én nem..................