Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jobb, mint a 650 , másabb (tudtommal, de 650-el még nem ismerkedtem)
Így van. Nincsenek rajtam éles élek. Amiről turbulens levegő válik le. Teljesen jó.
nekem volt 14-66
Kötél Pista az 1000RR-en 13-80-nal stuntolt
utcára 14-50 volt az F Sportomon
Ezres SV annyira nem rossz.
De mire vezettem már volt sor3.
Onnantól nemigen jött be a sportcsopper.
Zörög-zakatol és nem tolt nagyobbat mint a kis angol.
alapvetően ez sztem nem gond egyébként! Sőt... logikus...
kb igen
Mivel?
Gyárilag mindegyik csal, mivel törvény írja elő, hogy negatív irányba nem csalhat, csak pozitív irányba, ezért lövik fölé mindegyiknél.
Tudnának pedig pontosak lenni, csak nem akarnak.
ezressel ismerkedtem :)
a 650-es SV volt V2.
Az 3000 alatt ha nem csúsztattad a kuplungot visszafordítoban megállt annyira erőtlen volt 9000 meg csak búgott-zakatolt de tolás nem volt.
Közte is csak múdjával.
A sor3 kész felüdülés lett.Ezé is tart a lávcsi mindhalálig.

Ami érdekes hogy a minap néztem a tasi videósorozatot.
Volt ott egy 2005 utáni speed és nem tudott belekötni,akart de nem tudott.(a hangja nem tetszik meg a traktorlámpa)
De a motor menni jó aszondta.
Mért a gömb nem az
Motor válogatja. A TL 6500-tól 10.000-ig volt jól használható legjobban. Főleg az R-es veztengellyel.
És még áramvonalasnak sem vagy mondható
Nyugi a garázsajtón csak beférsz.
Baccatok meg, eddig nem volt idom konyhaban tevekenykedni, mert ha volt szabadidom, mindig motoroztam.
Ennek nem lesz jo vege...
Na kierőszakolod a pélóversenyt.
Tévedés ne essék a honda a 3-hengereshez képest reumás csiga.
De komolyan.
A széria szöveg tényleg nem duma.Amíg a sor4 nyenyerészik 8000 alatt addig a sor3 simán letépi a fejed.És KB ugyanoda el lehet pörgetni nem úgy mint a V2 ami 3000 után tépi le majd 9000 nél már csak brummog de nem húz.
Persze a köbcenti határon legalább naggyából nem átlépve.
Az ezres az ezres és tol mindenhol.
De olyat én nem..................
Mondjuk fura ez az oldal. Gyári áttételnek itt 15/45-öt ad meg a http://www.gearingcommander.com/ meg 17/43-at ami azért nem kicsi különbség. A Tököm tudja már mi az eredeti áttételem.
Nekem 17/43-as az alap áttételem szóval ha minden igaz nekem még van mozgásterem. Bár én gyorsítani szeretnék rajta. :-D abba az irányba azért már nincs olyan sok lehetőség. Mert hátul így is elég kicsi már a lánckerék. elöl meg ki tudja hogy mi fog elférni. Majd kiderül. Egy első lánckerék nem egy drága dolog max majd adok valakinek egy szép kis dísztárgyat.
vagyis 3 hengeres.
Jobb, mint a 3 lámpás. Nyílván, mert honda
Áhhh,öregurasan jó az ha megtépem még én is meglepődöm kismotorhoz képest mit lép.
Nagyon sanszos hogy az FC-motos fűthető aláöltöző lesz a befutó akkuról.