Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon kotla annak fenyeben hogy 2009 korul annyiert 05 os sv650 volt arban.
Egy lapon nem emlitheto a ket motor.
Ezzel az 500-assal 89-ben 2 hétig kint voltam akkori feleségemmel Olaszországban , végig motoroztuk az egész országot ! Mindenre elég volt a 47 Le , pedig komoly hegyeket is megmásztunk dobozokkal , megrakva sátor , stb !
túl nagy arca van ezeknek az utcai harcosoknak
rajtam múlna egy motor se lenne több mint 50 lóerős, aztán aki kiszedi a fojtásokat bedaráltatnám a motorját 😂
Így leszólod a GS 500-at ? Pedig nem volt az olyan hitvány 90-ben !
😅
Ha ez nem volt, akkor nem volt ott semmisenem.
Gyerekkorom óta hallgattam, a végén már elgondolkodtam, hogy leszúrok valakit. Ettől esetleg egy volt szarabb, amikor pörzsölés közben fogatták velem a farkát, nehogy elfusson.
A kurva anyátokat - gondoltam.
Ezt nem de volt poén bőven ! És még inni sem kellett hozzá ! 🥹
ezt mondom mióta, szereted szopatni magad.....
vegyél pár tábla 0,3-as lemezt meg kis kalapácsot és tudsz gyártani bármilyen idomot
Remélem a böllér elsütötte azt a hülye viccet, amikor a disznó már 500 darabban volt, a fele meg a saját belében, hogy "aszonygya":
- Ez már nem fog elfutni!
valójában, az olaszok csinálták kis darabszámban
Johetsz takaritani,amugy kornyezetvedo fuga.
Kicsit mohás a térkő.
Delutani műsor.
A Mondialt régebben a franciák gyártották, volt vmi v2tes is közte , ha jól emlékszem honda vtr blokkal
Na elbírt borulni a malac ! Adunk a koleszterinnek ! 😉
Az jo volt,csak rugd le a kozeptamaszt.
Korcog gyorsan. 😆
A passworld egy hordo takony meg egy gs500 hoz kepest is.
Es fogyasztasban pariban van egy cb500x is vele.a robogokba nemigen fer el egy zart sisak,tehat a csomagtarto sem nagyobb egy 30 literes doboznal.
Es menettulajdonsagaiban sem tudom mert jobb egy hordo takon yal menni mi t egy nalaa jobbal.
Tudom,nem kell valtani.Ellenben a 20 lo 10 nek erzodik,mig a 48 az 48 nak.
(...kivéve a füstszagot.)
Nekem a tmax teljesen megfelelt, volt 2 különböző sorozat es vennék egy újabbat is ha nem 5 misi lenne 🙈😁
Városon belül jó a kis 70-es. Se traffi, se műszaki, se szelepállítás. És HA nagyjából előírásszerűen közlekedsz, elég is egy 70-es teljesítménye. Én csak tudom, mert az én A és B pont közötti járkálásom során bármivel is megyek amit motor hajt, mindig 7-10 perc a menetidő.
Ami mindenre jó, az semmire nem jó igazán. Az egyikkel a dolgozóba jó járni, a másikkal minden máshová. Az egyik főzni tud meg neveli a kölket, a másik meg...!
Hát... egy-két dolog bennem is megvilágosodott.
Nekem ugye benzines-szürke van!
mert ugye a motorral nem szenvedsz már évek óta, avval semmi gond nincs csak menni kell vele 😆
pl az xmax egy divat robogó, ugyanaz a blokk van a passwordben is, csak fele annyiért
a vázakat, fékeket nem tudom, nagyon kevés nagy robogóval mentem még, de egy ingázós forgalomban nem tudom elképzelni hogy bármelyikkel gond lenne
érdekességképp
haver hondáján elég szarok a hátsó lengéscsillapítók, az eleje sem 100as már mert egyikben már olaj se sok van
na avval most tényleg életveszély menni
úgy gondolom te kb mindig a legszarabbat választod ki mert szereted szopatni magad, aztán persze hogy a legszarabb mindig félelmetes
Jo. Hat amilyen oreg vagyok mar a szurket is nehezen tolom ki a pincebol,nem ezt a hegyomlast. 😆
Vannak kifogasaim sok. 😆