én mindig így csináltam ha nagygenerál volt
a levegő nem szeret lefelé menni és sokszor megreked a csőben pár kisebb buborék, várni meg nem akartam órákig hogy összeálljanak
Ha a nevükre íratták akkor bele hiába volt addig kivonva a forgalomból, mivel csak eljátási illetékbe kerül ezért többnyire átírják, de erről nincs forgalmi meg törzskönyv csak a nyilvántartásba kerülnek be.
a legegyszerűbb ha leveszed a munkahengert a helyéről, megemeled hogy ne legyen lefelé álló cső kitekered a légtelenítőt teljesen, befogod ujjal és húzogatod a féket-tartod-felengeded a befogott lyukat
amikor minden húzásra nyomja a folyadékot, betekered a légtelenítőt majd a megszokott csöves módon kiengedsz pár kört
kb 3-4 perc az egész légtelenítési folyamat
hátránya hogy ha nem jól fogod köldökig fékfolyadékos leszel mert lefolyhat a kezeden ha bénázol
Na, most próbáltam légteleníteni a robesz első fékét (karmantyú csere), de mindig, és gondolom most is a felső munkahengerben bujkál valamennyi levegő, az Istennek sem bírtam kicsalogatni. Mára feladtam.
Ha kereskedések adták-vették akkor lehet 2-3 közeli dátum, előző c5-ömnek is volt 2 ilyen időszaka viszont a km nemigazán fogyott, esetleg totálkáros lehetett vagy banki visszavett és eddig tartott a tulajrendeződés.
láttam egy fasza vitarát, szép is meg nem is drága
egész érdekes futásteljesítménye van......
még az elsőt fogjuk rá hogy cseréltünk órát mert rossz volt magyarországon ilyen sűrűn van, biztos a klíma miatt van
de utána 12 évi csak a műszakira mentek vele???
jééé új klubtag 😅
Üdv a klubban(meghajlós)
majd kitöltök egy névre szóló klubtagságit aztán közösen kacarászhatunk azokon akiknek nincs parkszájdos szerszáma 😅
nekem olyan 700 liternyi tartályom van, felpumpálom aztán elvagyok vele hónapokig
kicsit ereszt valahol mert 1bar elmegy havonta, csak lusta vagyok szétszedni, tuti valamelyik multiszelep(gázóra) ereszt némelyiken van rugós túlnyomás szelep aztán ezek mind kidobottak voltak szóval lehet hibázik valamelyik
Csak vicceltem 😅 - de igaz ami igaz, minél nagyobb a tartály, annál jobb vele dolgozni ilyen nagy levegő igényű munkákat (mint ez a vakolás, vagy homokszórás) Nyomás nem kell nagy, viszont a levegő fogy... kőporos vakolatot szórtam, 3 bar elég volt neki. Vicces volt, mert telepítve van a kompresszorom a garázsba, és a kert másik végén lévő épület oldalát kőporoztam. Kellett kb. 30 m-nyi légtömlő (nem volt persze) és befogtam a normál kerti slagot 😅 könnyen elbírta... a kerti vízmű is 3 bar körül nyom.
Persze meg 1 hétig brümmög szerencsétlen mire feltermeli 8 bárra, mondjuk nem is mernék a közelében lenni egy ekkora felfújt bödönnek 😁 Ha nagyon muszáj maradok az 5eFt lpg tartálynál, 100l-es tartállyal már vígan dolgoztak a videóban. 146L/p-et tud 7 báron, a dobozán rajta van.
Ez igen! 😁
Már csak egy ilyen kell hozzá, és vakolhacc egész nap: https://www.jofogas.hu/bacs_kiskun/Legtartaly__puffertartaly_144803180.htm
Különben ez nem is drága, eladod róla vasba a szelepeket, stb, az nem kell úgyse, meg kis alku, és 100-ba megáll 😁
a levegő nem szeret lefelé menni és sokszor megreked a csőben pár kisebb buborék, várni meg nem akartam órákig hogy összeálljanak