Mondom, nincs vita, ha azt szeretnél, azt szeretnél és kész.
Ini álláspontját ellenben meg tudom érteni. A Silverwing pl. sima szíjas-görgős cucc, nincs benne Burgman 650-féle bonyolult szervómotor meg műanyag fogaskerék, igen könnyű a hajtást rendbe tenni. Csak a példa kedvéért egy már injektoros, kései 400-as, elvileg költségmentes.
Amiket neztem azok a robogok ilyen yamaha 250 es xmax vagy miaszar,azok alapbol 1,2-1,5 kornyekiek,ennel oregebbre ra kell kolteni egy szemnel jol lathato penzt,mert tuti kivan a hajtas.
Akkor mar inkabb legyen motor.
Mondom,malaguti passworld volt,szabalyosan feltem.Kell a fasznak ilyen.
Az az az 500x semmiben nincs pariban a 765 el.
De ahogy a mostani forgalmat nezem kurvasokaig fogok sporolni.
Elso korben valto csere a hoddaban,meg egy adag festek ralocsolasa,matrica olcson mindez hogy vagykeltonlegyen az a lom.
Hatha el tudom adni egy 420 ert.
A 70 es meg jo lesz rohangalni varosba.
Engedd el, Ini. Más szemmel nézi ő, mint te avagy én.
Igazad van, munkába és boltba járni egy 400 ezres közepes Burgonya is megtenné. De ha neki más kell, akkor majd összeteszi rá a lét, max később lesz belőle valami.
motorozni ott az angol beteg
közlekedni meg robogó, azért egy 250-300as nem nyiklik nyaklik, haver 150es hondája alattam stabil még földutakon is
a cb max az angol helyett de mellette kb semmi értelme, mi a fasznak 2 hasonló motor hasonló felhasználásra
robogóba meg befér 3 liter tej meg 15 zsömle a boltból rágcsálni a bútoros boltban
azt a 70es robogót meg el kell adni valami 14 éves hülyegyereknek, az lehet örülne neki
na de nálad az ésszerűség és az egyszerűség látótávolságon kívül van 😂
Huhh az ugy nez ki mint egy nyilt comcsonttörés,bejon a multipla meg a regi multistrada is,de a regi versys-ig nem mennek.
Ha ilyenre fanyalodnek talan a regi dl-ig elmennek. 🤔
Nem akarok robogot,nincs motorfek,sima fek se,motorero sem,es nyeklil-nyaklik.Egy cb500x fele normalis motor is elvan 3,5-4 literrel,nem nez ki rajta hulyen egy ufo sem.
Robogom van,faca 70-es.
1.6 asszem a 300 Rally újonnan.
Nem tudom, ha ilyenre támadna gusztusom és másfél alatt meg akarnám úszni, de ABS, injektor meg ilyen huncutságokra igényt tartanék, 650-es Versys-t néznék.
Colove (Kove néven is fut) elég jóhírű, láttam már emlegetve másfelé is pozitívan, főképp jenkiktől Kove név alatt.
Szerintem nálunk nincs, nem láttam még.
A Voge van itthon, ami hasonló. Loncin gyártja (akik a BMW-nek is szállítanak robogóblokkokat pl.). Egy Rally 300-at szervizeltünk 10.000 km környékén nem volt benne semmi gyanús.
No,egy hasznalt cb500x kozlekedő edenyt nezek de 1,7 alatt nincs hadznalt se.
Van ilyen kondiciokkakal kinai bizgere?
Az alpar motors csatornan ilyen kolove csodakat nxusolnek gruziaban.
Ez vsn e itten es hámaccs?
Valahogy csak el kell indulniuk.
Majd ha öt-hat ev mulva megvan meg ugyanaz a forgalmazo,es nincs gyuloletcunami a tulajok reszerol es meg mindig jo aron adjak lehet venni beloluk.
En ezt a cf moto bizgentyut neztem.
De van minden kinezetben,rovarfej,caferacer,turaenduro ect....
Így valahogy. Az angoloknál is pont így van pl. megint AJS, de csak nevében az. Megmondják a kínainak, mekkora motor legyen benne és hogy nézzen ki, aztán valami Jianshe nevű cég összekalapálja nekik.
Az anyagában színezett az jó - ha csak betűt akarsz. Vagy egyszínű logót. Abból is van többféle, ha lakkozni akarod, van belőle egészen vékony is, csak azzal óvatosan kell bánni, mert nyúlik.
https://twn.hu/erdekes/2024/02...