Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kipróbáltam a kompresszort, létezik hogy bejáratós vagy ilyesmi? Feltöltöttem az olajjal, bekapcsoltam, ment szépen. 7 bar körül lekapcsoltam kézzel. Pár perc után visszakapcsolom és nem indul el, pöfög kettőt és megáll, zúg a motor. Ezt eljátszotta párszor akkor leengedtem a nyomást, utána elindult, felment 10 bárra és leállt magától. Vigyem vissza szerintetek vagy be kellene járatni?
Én is ledobtam a láncot. Az említett szerelő haver most fújatta telibe (vázastól, idomostól) a DR650-jét, az sem volt ennyi. Pontos összeget nem mondott, csak hogy ennyibe még az sem került.
Lassan profilt kell váltanom.
Ennyiért csinálnak egy váltó komplett felújítást, vagy kapok egy motort cakumpakk 😁
Volt most egy Versys-es koma a havernál a műhelyben, kétszáz körül fóliázzák át a biciklit neki hamarosan pévécészürkére.... :D

Innen esetleg?
https://mxg.one/cat/honda/cbr/...
5ezerért kapsz másfél m2 fóliát aztán lefóliázod.
Kell neked új autó.........
Anno kerdeztem a szurket,csak a tankot atlatszo karcallora a kulso vacin.
Valami 50e korul mondta es hatom napra kell a motor.
Tyuuuuu mondom ez el akar menni vele zakopaneba vagy miaszosz.
Nem vittem oda.
Mitkezdjek vele?Nemakarok kawasakit.
Egy kisfogyasztasu 500 as kene,nem robogo.
Amugymeg telibe foliáztatnám valami fasza szinnel.......
Matrica te istenáldása
baszki nem félsz ezzel elindulni bárhova is? 😅
Elmerészkedsz vele 100 km-re azt otthagy a picsába már többért hoznák haza mint a motor értéke 😅
Mittomen.....van?
Van kawasakim.......??
Vágykeltőnek kene lennie 1 metertol is,nemcsak 10 rol.
Van meg teherauto feherem,piros festeket vennek,olcso neoluxot vagy valamit,tank marad amilyen.Asszem.
megvolt a 80 ezres szervíz a dobozon. 258 péz volt 😅 Azon gondolkodok ennek az egy szerviznek az árán hány évig üzemeltettem az előző hajeszeket(gondolkodós) de 5 évig biztos (kezeit széttáró) Azt sem értem minek kell 40 ezrenként fékolajat cserélni(gondolkodós) Tudom én, hogy összeszedi a vizet de nem ennyi idő alatt(gondolkodós) Azt mondja a faszi kész a szerviz de 2 hibát találtak (kezeit széttáró) mondom mi az? Azt mondja, hogy a bal oldali féltengely porvédőnél látnak egy kis zsírszóródást cserés (kezeit széttáró) Mondom ki van szakadva? Nem(kezeit széttáró) szét van repedezve?(3 éves az autó) nem Mondom hát akkor mitől lehet? Az t nem tudják de cserés(kezeit széttáró) kérdem mi a másik hiba? Azt mondja 2 fékbetét cserés. Mondom 80 ezer km-nél? De hát alföldön lakok nem a hegy tetejéről vasalom minden nap a munkahelyig 😅 ép kint volt a szerelő kérdezem, hogy mi lenne a munkaidő igénye a műveletnek. (azt tudom, hogy a féltengely harang csere az szívás) azt mondja 4 óra legalább(óranézegetős) mondom mennyi a rezsi óradíj? azt mondja 25400 bruttó. Mondom akkor 100 ezer forintért cseréltek 2 fékbetétet meg egy gumiharangot + anyag? Azt mondják igen. Én meg azt mondtam köszönöm de nem kérem a szervízt 😂
Ződsárga?Ki kene szerkeszteni eztet.
Fehér, piros, kék szigszalag? :D
Az ló badzset.
Nos,valami nem draga motomatrica kene,hodda,cbr,tricolor.Ötlet?
Borítsd el a motort kicsit. Csak annyira, hogy a főfékhenger feljebb kerüljön. Ha kell, tedd vissza a fedelet a tartályra, döntsd el a motort, pumpálj lendületesen, utána lehet kijön a bújkáló levegő.

A másik, ami időnként segít, a lassú koppig behúzás, hirtelen elengedéssel. A folyadék lökésszerűen indul meg vissza, a letapadt levegőbuborékot is le tudja rántani a zsebből, amiben megült, ilyenkor a tartályban apró buborékok formájában a visszatérő kis furaton jön a "hab".
tuggya szívatni az embert én is baxakodtam vele egy időben nem egy hálás meló(homlokát törölgető)
Mindenkinél Mindenben Mindenkor okosabb freelacon kifogott egy robogó első fék légtelenítés? nem is megyek át a vicc topicba, mára elég ez is 😁
nekem le kellett szedni a kormány burkolatot, hát sajnos az alsó burkolat el volt törve, repedve. Pár éve már cseréltem, most nem is értem, miért van eltörve, újonnan az OEM-en 19+posta. Hát most találtam egy használt, de új állapotosnak 10+postáért. Már EZ elvette a kedvem.
A karmantyú csak egy féknél volt 3.600,- forint. CSAK a karmantyú. A légszűrőház és a karbi között gumicső 10 darab ezres.
És tulajdonképpen nem is volt rossz a motor, ezek csak olyan karbantartások.
Na mindegy, holnapra van ötletem, de nem írom le, mert ha hülyeség vagy nem sikerül, nem röhögtetem ki magam, de elvben akár jó is lehet.
van aki alulról tölti fel, az sem rossz ötlet csak az 50ml fecskendő kevés hozzá, az kinyomja a csőből, de a munkahengerben attól még maradhat buborék
mondjuk a burkolat leszedés nem egyszerű, de legalább nem bassza szét az ideg az embert

nekem meg behalt a rezsicsökkentett benzin mert nem megy a robogóm, ahogy elzár a szivató megáll a komisz
megvan ez a gyösz vagy 10 éve eddig még minden tavasszal faszán indult
én is rühellem szétszedni, mert ezek a buzik olyan béna ablakot szerkesztettek a burkolatra hogy a karbihoz nem férni hozzá, még az alapjárati csavart is alig lehet tekergetni
Az ötletet köszi, csak hát a robogó fel van öltöztetve burkolatba, kicsit rühellem már a burkolatszerelést.
Holnap még próbálkozom, a gyerek motorjánál is az volt - ugyanaz, hogy baszogattam-baszogattam, egyszer csak a fékfolyadék tartálynál a dugattyú mögül jött egy baszom nagy buborék és abban a pillanatban jó lett.