Kipróbáltam a kompresszort, létezik hogy bejáratós vagy ilyesmi? Feltöltöttem az olajjal, bekapcsoltam, ment szépen. 7 bar körül lekapcsoltam kézzel. Pár perc után visszakapcsolom és nem indul el, pöfög kettőt és megáll, zúg a motor. Ezt eljátszotta párszor akkor leengedtem a nyomást, utána elindult, felment 10 bárra és leállt magától. Vigyem vissza szerintetek vagy be kellene járatni?
Én is ledobtam a láncot. Az említett szerelő haver most fújatta telibe (vázastól, idomostól) a DR650-jét, az sem volt ennyi. Pontos összeget nem mondott, csak hogy ennyibe még az sem került.
Anno kerdeztem a szurket,csak a tankot atlatszo karcallora a kulso vacin.
Valami 50e korul mondta es hatom napra kell a motor.
Tyuuuuu mondom ez el akar menni vele zakopaneba vagy miaszosz.
Nem vittem oda.
Vágykeltőnek kene lennie 1 metertol is,nemcsak 10 rol.
Van meg teherauto feherem,piros festeket vennek,olcso neoluxot vagy valamit,tank marad amilyen.Asszem.
megvolt a 80 ezres szervíz a dobozon. 258 péz volt 😅 Azon gondolkodok ennek az egy szerviznek az árán hány évig üzemeltettem az előző hajeszeket(gondolkodós) de 5 évig biztos (kezeit széttáró) Azt sem értem minek kell 40 ezrenként fékolajat cserélni(gondolkodós) Tudom én, hogy összeszedi a vizet de nem ennyi idő alatt(gondolkodós) Azt mondja a faszi kész a szerviz de 2 hibát találtak (kezeit széttáró) mondom mi az? Azt mondja, hogy a bal oldali féltengely porvédőnél látnak egy kis zsírszóródást cserés (kezeit széttáró) Mondom ki van szakadva? Nem(kezeit széttáró) szét van repedezve?(3 éves az autó) nem Mondom hát akkor mitől lehet? Az t nem tudják de cserés(kezeit széttáró) kérdem mi a másik hiba? Azt mondja 2 fékbetét cserés. Mondom 80 ezer km-nél? De hát alföldön lakok nem a hegy tetejéről vasalom minden nap a munkahelyig 😅 ép kint volt a szerelő kérdezem, hogy mi lenne a munkaidő igénye a műveletnek. (azt tudom, hogy a féltengely harang csere az szívás) azt mondja 4 óra legalább(óranézegetős) mondom mennyi a rezsi óradíj? azt mondja 25400 bruttó. Mondom akkor 100 ezer forintért cseréltek 2 fékbetétet meg egy gumiharangot + anyag? Azt mondják igen. Én meg azt mondtam köszönöm de nem kérem a szervízt 😂
Borítsd el a motort kicsit. Csak annyira, hogy a főfékhenger feljebb kerüljön. Ha kell, tedd vissza a fedelet a tartályra, döntsd el a motort, pumpálj lendületesen, utána lehet kijön a bújkáló levegő.
A másik, ami időnként segít, a lassú koppig behúzás, hirtelen elengedéssel. A folyadék lökésszerűen indul meg vissza, a letapadt levegőbuborékot is le tudja rántani a zsebből, amiben megült, ilyenkor a tartályban apró buborékok formájában a visszatérő kis furaton jön a "hab".
nekem le kellett szedni a kormány burkolatot, hát sajnos az alsó burkolat el volt törve, repedve. Pár éve már cseréltem, most nem is értem, miért van eltörve, újonnan az OEM-en 19+posta. Hát most találtam egy használt, de új állapotosnak 10+postáért. Már EZ elvette a kedvem.
A karmantyú csak egy féknél volt 3.600,- forint. CSAK a karmantyú. A légszűrőház és a karbi között gumicső 10 darab ezres.
És tulajdonképpen nem is volt rossz a motor, ezek csak olyan karbantartások.
Na mindegy, holnapra van ötletem, de nem írom le, mert ha hülyeség vagy nem sikerül, nem röhögtetem ki magam, de elvben akár jó is lehet.
van aki alulról tölti fel, az sem rossz ötlet csak az 50ml fecskendő kevés hozzá, az kinyomja a csőből, de a munkahengerben attól még maradhat buborék
mondjuk a burkolat leszedés nem egyszerű, de legalább nem bassza szét az ideg az embert
nekem meg behalt a rezsicsökkentett benzin mert nem megy a robogóm, ahogy elzár a szivató megáll a komisz
megvan ez a gyösz vagy 10 éve eddig még minden tavasszal faszán indult
én is rühellem szétszedni, mert ezek a buzik olyan béna ablakot szerkesztettek a burkolatra hogy a karbihoz nem férni hozzá, még az alapjárati csavart is alig lehet tekergetni
Az ötletet köszi, csak hát a robogó fel van öltöztetve burkolatba, kicsit rühellem már a burkolatszerelést.
Holnap még próbálkozom, a gyerek motorjánál is az volt - ugyanaz, hogy baszogattam-baszogattam, egyszer csak a fékfolyadék tartálynál a dugattyú mögül jött egy baszom nagy buborék és abban a pillanatban jó lett.
Innen esetleg?
https://mxg.one/cat/honda/cbr/...
Valami 50e korul mondta es hatom napra kell a motor.
Tyuuuuu mondom ez el akar menni vele zakopaneba vagy miaszosz.
Nem vittem oda.
Egy kisfogyasztasu 500 as kene,nem robogo.
Elmerészkedsz vele 100 km-re azt otthagy a picsába már többért hoznák haza mint a motor értéke 😅
Van meg teherauto feherem,piros festeket vennek,olcso neoluxot vagy valamit,tank marad amilyen.Asszem.
Az ló badzset.
A másik, ami időnként segít, a lassú koppig behúzás, hirtelen elengedéssel. A folyadék lökésszerűen indul meg vissza, a letapadt levegőbuborékot is le tudja rántani a zsebből, amiben megült, ilyenkor a tartályban apró buborékok formájában a visszatérő kis furaton jön a "hab".
A karmantyú csak egy féknél volt 3.600,- forint. CSAK a karmantyú. A légszűrőház és a karbi között gumicső 10 darab ezres.
És tulajdonképpen nem is volt rossz a motor, ezek csak olyan karbantartások.
Na mindegy, holnapra van ötletem, de nem írom le, mert ha hülyeség vagy nem sikerül, nem röhögtetem ki magam, de elvben akár jó is lehet.
mondjuk a burkolat leszedés nem egyszerű, de legalább nem bassza szét az ideg az embert
nekem meg behalt a rezsicsökkentett benzin mert nem megy a robogóm, ahogy elzár a szivató megáll a komisz
megvan ez a gyösz vagy 10 éve eddig még minden tavasszal faszán indult
én is rühellem szétszedni, mert ezek a buzik olyan béna ablakot szerkesztettek a burkolatra hogy a karbihoz nem férni hozzá, még az alapjárati csavart is alig lehet tekergetni
Holnap még próbálkozom, a gyerek motorjánál is az volt - ugyanaz, hogy baszogattam-baszogattam, egyszer csak a fékfolyadék tartálynál a dugattyú mögül jött egy baszom nagy buborék és abban a pillanatban jó lett.