Most hiába írom, hogy sokkal egyszerűbb, mint gondolnád, egyszer valakinél nézd meg, aztán rájössz, hogy valóban
Vagy nézd meg youtube-n, gyakorolj egy találomra kivágott össze-vissza formán, a második biztosan jónak kell lennie egy olyan embernek, aki képes a motorblokk szerelésére.
Olyan hűtőkompresszorból épített nekem is volt és az is pont így ment tönkre egy hideg reggelen biciklit akartam fújni vele és csak füst jött belőle levegő helyett 😪
Tehát kijelenti, hogy nem tetszik neki a pofám, letilt - vagy belépés nélkül olvas - és akkor mégiscsak reagál a megjegyzésemre.
Hát ez nálam kb. egy- és ugyanaz.
Bár én nem tiltottam, de én legalább tartom azt, hogy még csak áttételesen sem kerülök a közelébe.
Szerintem ez lesz, én basztam el, illetve nem hülyebiztos a szerkezet. Amikor elérte a max nyomást és magatól kapcsolt le akkor szisszent egyet, akkor engedhette el a levegöt a kompresszorból. Amikor simán lekapcsoltam akkor meg nem volt ilyen így nyomás alatt maradhatott. Majd legközelebb kipróbálom.
én úgy gondolom amit az ember csak így bele tud tenni a kosárba az nem kompresszor, focit meg csepel biciklit pumpálni esetleg jó lehet de kb semmi másra
bár erre meg kell egy hűtőgép kompresszor meg egy gáztartály aztán pár kabátgomb árából megvan a sűrített levegő, fel kell tolni ameddig csak bírja aztán hónapokig elvan vele az ember, 20bar meg sem kottyan neki
nekem sok évig volt csak egyszer az asszony bekapcsolta hidegben aztán leégett, mert nagyon nem szereti a hideget, olyan pontos az illesztés hogy megszorult
Terhelés.alatt nem is fog. a tehermentesitö szelepet kéne megnézni de a lidl zokszo nélkül.cserél, uhyhohy még most mielött leég a motor és.többet bosszankodsz.
Nem kell járatni semmit.
Pontosan nem tudom hogy van,de azt hiszem az előzményekre kattintva látható a tíltás ellenére is.Vagy pl ha nem belépve nézi az oldalt,szóval ettől még tílthatott.
Na te kishazug sutyerak, azt irtad, hogy letiltottal, kozben megis olvasol, mert aki valaszolt nekem, senki nem nevezett a nickemen, akkor meg ugye honnet...?
Igen, ugye, csak-csak lebuktatod magad te kis alaplap becsavarozo segedmunkas?
Ha-ha-ha!
ilyenek a gagyi cuccok....
beteszel a nyomó ágba egy visszacsapó szelepet elé egy No mágnesszelepet amire teszel egy pár másodperces időzítését
aztán ha felpörgött a motor akkor engedi csak rá a levegőt a tartályra
ha jól választasz cuccokat nem lesz sokkal több az alkatrész mint a kompresszorod árának duplája
1.8 volt neki elöl hátul, mondom au enyémbe 2.4 2.2 kell, szerintem az kevés, de mondja már meg mennyi kell, csak az övé az autó meg megvan soksok éve. Hát ő nem tudja. Mondom semmi baj, kell lennie cimkének, hát nem volt. Itt már kezdett vörösödni, hogy mot akadékoskodok 🤣 A bili akkor borult ki hogy nézze már meg a neten 🙈🤣
Jaja, és nem is a gagyi fekete hanem a menő zöld. Azért kapvsoltam le mert jól összevesztúnk az asszonnyal mert olyan kibaszott gavallér akartam lenni hogy felnyomom az ő kocsiján is a kereket ja már van egy ilyen kurva jó komresszorom aztán nem akartam hogy még ezt a szart is túl kelljen kiabálni nem csak az asszonyt 🤣
Azt nem próbáltam ki, de 7 bár még ment volna, csak mintha meg lenne szorulva. Elindult, de nem bírta átfordítani a dugattyút a sűrítésen szerintem, csak zúgott a motor.
de hát az egy párkszájd(kezeit széttáró) A hiba kizárva(kezeit széttáró)
Belekontárkodtál. minek lekapcsolni 7 bárnál? fel kell nyomni csumára oszt kész. Gondolom 7 bártól már baxot visszakapcsolni(kezeit széttáró) ahogy csökkent a nyomás újból kezdte a feltöltést.
Vagy nézd meg youtube-n, gyakorolj egy találomra kivágott össze-vissza formán, a második biztosan jónak kell lennie egy olyan embernek, aki képes a motorblokk szerelésére.