Ez mondjuk jogos, de tul sokan tudjak, hogy ok nem Markez, titkon azert remelik, hogy de. Csak ott a bibi, hogy ezt nem a palyan probaljak le...
Hang nincs, nem tudom epp nekiallt-e gyorsitani ez a versenyzo, de Sanyibacsi tippjet osztom en is, nem az "egeruton" volt a szeme.
Amugy persze igazad van, a rutin per loero hanyados itt nem stimmelt.
Dákót nem ismerem, de Leaf, Zoe, Teslánál ez tuti nem gond. Leaf-en döglött már meg a 12V-os akku. Bebikáztam, elindult, elmentem az akkuboltba, ott kicseréltem, és nem volt semmi gond.
Teslán meg van egy külön csatlakozó amire lehet bikázni, ha elromlana az akku, mert ebben spéci 16V-os lítium akku van, arra hiába tennéd rá a 12V-ot. Zoe meg kb. ugyan az ebből a szempontból mint a Leaf, mert a Nissan és Renault éppen akkor összebútorozott, és kb. ugyan azokból a komponensekből építkeztek.
Nem néztem vissza, de a 12V-os akkut mindig tölti. A fűtés meg nagyfeszültségű akkuról megy.
Az ablaktörlő, rádió, lámpák, ilyesmi annak elhanyagolható a teljesítménye ezeken felesleges spórolni, akármilyen kevés van a hajtóakkuban. A fűtés inkább, a klíma kevésbé befolyásolja a hatótávot, de ha eléred a célod, akkor azt is felesleges 15% alatt lekapcsolni. Ha meg nem éred el, akkor pedig célszerűbb az út elején lekapcsolni, mert azzal többet spórolsz, mint az utolsó 10perc alatt. De mivel jó a tippelő óra, és elég sok töltő van manapság az utak mentén, sokkal célszerűbb lassabban menni, mert a motor a legnagyobb fogyasztó. Esetleg meg is lehet állni tölteni, és akkor tényleg nem lehet gond.
Ott hibádzik kicsit a gondolatod, hogy aki tudja, hogy nem ő Márkez, az nem megy be 90-el a 40-es kanyarba.... Ember túlvállalta, ennyi, megvolt a tudás, csak kicsit kisebb, mint az ego.
Nekem a tipikus ahová nézek oda megyek esetének tűnik, ahogy meglátta a szembejövőt befeszült és folyamatosan nézte így nekiment, ezt tényleg gyakorolni kell.
nem tervezem kipróbálni persze ember tervez... 😅
Nem terveztem én a parkszájd fekete fúró csavarozóját se kinyírni de hát így alakult kb. 5 használat után(kezeit széttáró)
Egy kicsit most megingott a bizalmam(szemeit körbeforgató) a ződet agyonvágni se tudom és most 9 ért árulgatják 2 éve ugyanaz 12 volt 😅
Lehet veszek még a zöldből pedig nem kell de ennél olcsóbban már nem hiszem, hogy adják 😆 a 4ah-s akksi is most csak egy 10-es(gondolkodós) 15 körül szokott lenni(szemeit körbeforgató)
Azon felül hogy az idióta újságíró azt sem nézte meg hogy az Bajna és Baja, ezt a balesetet nem értem.
Simán végigment a szopatós, szűkülő kanyaron, erre a sokkal enyhébb kanyarban sodródik át? Elcsukja a gázt, aztán be is vette volna a kanyart akkor is ha semmi mást nem tud a kanyarodásról. Nem ismerem ki volt ez. Nem feltételezek semmi rosszat róla, hibázott, de ez a baleset elkerülhető lett volna ha megtanul kanyarodni, nem ijed meg a szembejövőtől, és folytatja a kanyarodást ahogy addig, ahelyett, hogy rámarkol a fékre. És akkor itt emlékezzünk meg mindazokról akik azt hajtogatták nem olyan régen, hogy semmi szükségük ennél jobban megtanulni kanyarodni, mert bármelyikőtök lehetett volna ez a szerencsétlen. https://www.origo.hu/itthon/20...
Tippeljünk! 😁 sztem valami fóccvágengruppe, biztosan dízel, és ha tényleg olyan keveset ér, akkor Golf 3-4 vagy hasonló korú Polo, vagy a Seat megfelelőjük.
Met még nem merült le a kicsi, na azt ne próbáljátok ki mert űber szívás, hiába cseréled helyszínen nagy eséllyel nem fog elindulni mert gépre kell tenni.
https://www.vadhajtasok.hu/202...
Hang nincs, nem tudom epp nekiallt-e gyorsitani ez a versenyzo, de Sanyibacsi tippjet osztom en is, nem az "egeruton" volt a szeme.
Amugy persze igazad van, a rutin per loero hanyados itt nem stimmelt.
Semmi együttérzés bennetek(legyintős)
https://youtube.com/shorts/OTA...
Teslán meg van egy külön csatlakozó amire lehet bikázni, ha elromlana az akku, mert ebben spéci 16V-os lítium akku van, arra hiába tennéd rá a 12V-ot. Zoe meg kb. ugyan az ebből a szempontból mint a Leaf, mert a Nissan és Renault éppen akkor összebútorozott, és kb. ugyan azokból a komponensekből építkeztek.
Az ablaktörlő, rádió, lámpák, ilyesmi annak elhanyagolható a teljesítménye ezeken felesleges spórolni, akármilyen kevés van a hajtóakkuban. A fűtés inkább, a klíma kevésbé befolyásolja a hatótávot, de ha eléred a célod, akkor azt is felesleges 15% alatt lekapcsolni. Ha meg nem éred el, akkor pedig célszerűbb az út elején lekapcsolni, mert azzal többet spórolsz, mint az utolsó 10perc alatt. De mivel jó a tippelő óra, és elég sok töltő van manapság az utak mentén, sokkal célszerűbb lassabban menni, mert a motor a legnagyobb fogyasztó. Esetleg meg is lehet állni tölteni, és akkor tényleg nem lehet gond.
Nem terveztem én a parkszájd fekete fúró csavarozóját se kinyírni de hát így alakult kb. 5 használat után(kezeit széttáró)
Egy kicsit most megingott a bizalmam(szemeit körbeforgató) a ződet agyonvágni se tudom és most 9 ért árulgatják 2 éve ugyanaz 12 volt 😅
Lehet veszek még a zöldből pedig nem kell de ennél olcsóbban már nem hiszem, hogy adják 😆 a 4ah-s akksi is most csak egy 10-es(gondolkodós) 15 körül szokott lenni(szemeit körbeforgató)
Simán végigment a szopatós, szűkülő kanyaron, erre a sokkal enyhébb kanyarban sodródik át? Elcsukja a gázt, aztán be is vette volna a kanyart akkor is ha semmi mást nem tud a kanyarodásról. Nem ismerem ki volt ez. Nem feltételezek semmi rosszat róla, hibázott, de ez a baleset elkerülhető lett volna ha megtanul kanyarodni, nem ijed meg a szembejövőtől, és folytatja a kanyarodást ahogy addig, ahelyett, hogy rámarkol a fékre. És akkor itt emlékezzünk meg mindazokról akik azt hajtogatták nem olyan régen, hogy semmi szükségük ennél jobban megtanulni kanyarodni, mert bármelyikőtök lehetett volna ez a szerencsétlen.
https://www.origo.hu/itthon/20...