egyszer a zotya beszélt az albarmáról azt akkor azt mondtad neked olyan kocsid nincs is(kezeit széttáró) Egyébként amikor már nagyon rohad ininek el tudod adni abba elfér dögleni a pecához 😅
őszintén szólva velem is csörtézett párszor, hogy a villany az mekkora rakás fos 😅
De abban igaza van, hogy a feltételek a vellanyos tartásához az évek során jelentős mértékben javultak. Most megint lesznek hálózat fejlesztések és úgy néz ki a vellanytöltő állomások száma vetekedni fog a benzinkutakéval. Tölteni sem kell már órákat a kúton átlagban 20-30 perc töltés elég mostanság a villany ára viszont oszlopról nem tetszik(gondolkodós) 3 éve még az asszony autóját televágni villámtöltőről filléres dolog volt most már nem annyira. Mondjuk nem nagyon töltünk az itthoni napelemen kivűl nekünk ez a szerencse(kezeit széttáró)
Nem. Mert sok tekintetben igazuk van. A fenntartási költségük csekély a szervizigényük nulla. Nekünk volt belőle 2 darab is. A tojota már nem hozta ezt. A szervizigény több volt és ugyan annál a lóerőnél a fogyasztás meg 1,5-ször több. Annyi volt a baj, hogy a babakocsi nem fért be a swittybe. Egyébként meg komfortba az auris sem tudott többet mint a switty. Én azt mondom, hogy viva szuzuki.(meghajlós) Az összes fostaliga elbújhat mellette a bánatos faszba beleértve blődi 4-es passzátját meg a te magasan pozicionált béjemvédet is 😅ez a helyzet(kezeit széttáró)
ezekkel a számítgatásokkal egyébként ott van a baj természetesen az enyémnél is, hogy mindig összeget hasonlítunk összeghez és egy kicsit sem törődünk azzal, hogy közben az infláció az eget verdesi. 2019-ben mennyi volt 10 milló ft reálértéke és mennyi most?
10 misiért mennyi kolbászt vagy tojást kaptál és most mennyit kapnál? Persze néhány reggelit még most is kifutna de sokkal kevesebbet mint 2019-ben 😅
mamalsz féle számolást most én se nagyon értem 😅 Jelen pillanatban a vellyanyos autó értékcsökkenése dupla a hagyományoshoz képest feltételezem az miatt, hogy az akku az autó értékének jelentős részét teszi ki(kezeit széttáró) Persze ez is inkább még ilyen csípőből berögződés hisz egy 400 + ezret elfutott korszerűbb dízel üzemanyag ellátó rendszer cseréje vagy felújítása sem aprópénz az autó árához képest ami tuti előbb-utóbb hozzányúlós és akkor még a turbó(k)-ról nem is beszéltem(szemeit körbeforgató)
Visszatérve a villanyautókhoz mostanság elkezdődött a kiszorítósdi mert felhalmozódtak a készletek és ezt megpróbálják lehetőség szerint nem az üzembezárásokkal orvosolni. Nem véletlenül szórja rá az únió a támogatást.(kezeit széttáró) Már, most is jól látszik, hogy a hagyományos autó és a villanyautó árának a különbsége jelentősen csökkent. 3-4 éve még 2* annyiba került egy vellamyautó hasonló kategóriában mint egy hagyományos, ha most csak egy fostaliga passzátot nézek akkor sincs már jelentős árkülönbség a két hajtáslánc között és az előrejelzések szerint a villanyautók ára fokozatosan csökkenni fog. (kezeit széttáró) Aki meg nem orvos(férj) Vagy nem vellanyfurgont vesz az csengeti be minden évben a cégautó adót ami a megtérülést erősen csökkenti. Szóval jelen pillanatban ilyen tekintetben a vellanynak nem csak a 2 hajtáslánc árának a különbségét kell ledolgozni a futása alatt, hanem a dupla értékvesztést is. Én még mindig azt mondom, hogy vellanyautó akkor lehet megérős, ha olcsón jut az ember hozzá /állami,úniós támogatást/ és ezt van lehetőség otthoni ingyen áramról tölteni, lehetőleg úgy, hogy a napelem rendszer sem került sok pénzbe szintén a támogatás miatt. Nálam pl. ezek a feltételek teljesültek így lett az asszony tulajdonába az eddigi legolcsóbb vellanyautó ami az ő felhasználási igényeinek havi 1000 km. teljes mértékben megfelel(meghajlós) és hozzávetőleg egy normális napelemrendszer fél áron.Így a kettő megtérülését egyben vizsgálva elég parádés.(meghajlós)
Ja,én sosem állítottam hogy a vw a legjobb autó,de miért kéne a vw túli világ ha egyszerűen mindent megkapok amire szükségem van?Tehát egy indok nincs rá.Ha elégedett vagyok vele akkor nem váltok.Ezért van az hogy én nem cserélek autót két évente,ha jó akkor nincs rá okom hogy cseréljem.Az alhambra 7éve van nálam,de ha rajtam múlik simán marad még hetet.
Akkor rosszul nézted,vedd fel az olvasószemüveged,gondolom már szükség van rá.
És nem is ez volt a lényeg,hanem hogy úgy mondtad azt a 310le-t mintha azzal valami nagyot mondanál,erre írtam hogy azt már egy golf is tudja .De itt van,csak hogy keresni se kelljen,kicsit lejjebb olvasva,láthatod hogy van még erősebb is.
Igaz, az ilyen képmutató napraforgó viselkedést nem is fogom megérteni.
Figyelj, nem a blődit kell meggyőzni hogy milyen jó a céges támogatásra vett villanykocsi, hanem magadat. Mert te itt most csak magadat győzködöd.
Csak egyetlen egy hsz-t linkelj be, ahol én villanyost fikáztam. Valamit álmodtál megint... azt állítottam többx, hogy nekem nem felel meg, mert én messzire megyek.
...de most már vannak olyan modellek, amikkel 400-450 km nem gond, és megnyíltak a Tekla töltők is, szóval bárhol tölthetek. 5 éve, mikor a 3-ast vettem, még nem voltak ilyen jó feltételek az átállásra, mint most (pedig már akkor agyaltam rajta)
Érdekes ez, mennyire is vagy egy szavahihető ember. Eddig fikàztad a villanyost, most meg hogy az asszony tud venni a céges kedvezménnyel, már dicséred 🤷🏼♂️
De abban igaza van, hogy a feltételek a vellanyos tartásához az évek során jelentős mértékben javultak. Most megint lesznek hálózat fejlesztések és úgy néz ki a vellanytöltő állomások száma vetekedni fog a benzinkutakéval. Tölteni sem kell már órákat a kúton átlagban 20-30 perc töltés elég mostanság a villany ára viszont oszlopról nem tetszik(gondolkodós) 3 éve még az asszony autóját televágni villámtöltőről filléres dolog volt most már nem annyira. Mondjuk nem nagyon töltünk az itthoni napelemen kivűl nekünk ez a szerencse(kezeit széttáró)
10 misiért mennyi kolbászt vagy tojást kaptál és most mennyit kapnál? Persze néhány reggelit még most is kifutna de sokkal kevesebbet mint 2019-ben 😅
Visszatérve a villanyautókhoz mostanság elkezdődött a kiszorítósdi mert felhalmozódtak a készletek és ezt megpróbálják lehetőség szerint nem az üzembezárásokkal orvosolni. Nem véletlenül szórja rá az únió a támogatást.(kezeit széttáró) Már, most is jól látszik, hogy a hagyományos autó és a villanyautó árának a különbsége jelentősen csökkent. 3-4 éve még 2* annyiba került egy vellamyautó hasonló kategóriában mint egy hagyományos, ha most csak egy fostaliga passzátot nézek akkor sincs már jelentős árkülönbség a két hajtáslánc között és az előrejelzések szerint a villanyautók ára fokozatosan csökkenni fog. (kezeit széttáró) Aki meg nem orvos(férj) Vagy nem vellanyfurgont vesz az csengeti be minden évben a cégautó adót ami a megtérülést erősen csökkenti. Szóval jelen pillanatban ilyen tekintetben a vellanynak nem csak a 2 hajtáslánc árának a különbségét kell ledolgozni a futása alatt, hanem a dupla értékvesztést is. Én még mindig azt mondom, hogy vellanyautó akkor lehet megérős, ha olcsón jut az ember hozzá /állami,úniós támogatást/ és ezt van lehetőség otthoni ingyen áramról tölteni, lehetőleg úgy, hogy a napelem rendszer sem került sok pénzbe szintén a támogatás miatt. Nálam pl. ezek a feltételek teljesültek így lett az asszony tulajdonába az eddigi legolcsóbb vellanyautó ami az ő felhasználási igényeinek havi 1000 km. teljes mértékben megfelel(meghajlós) és hozzávetőleg egy normális napelemrendszer fél áron.Így a kettő megtérülését egyben vizsgálva elég parádés.(meghajlós)
És nem is ez volt a lényeg,hanem hogy úgy mondtad azt a 310le-t mintha azzal valami nagyot mondanál,erre írtam hogy azt már egy golf is tudja .De itt van,csak hogy keresni se kelljen,kicsit lejjebb olvasva,láthatod hogy van még erősebb is.
Figyelj, nem a blődit kell meggyőzni hogy milyen jó a céges támogatásra vett villanykocsi, hanem magadat. Mert te itt most csak magadat győzködöd.
...de most már vannak olyan modellek, amikkel 400-450 km nem gond, és megnyíltak a Tekla töltők is, szóval bárhol tölthetek. 5 éve, mikor a 3-ast vettem, még nem voltak ilyen jó feltételek az átállásra, mint most (pedig már akkor agyaltam rajta)