mert nem ültetek benne. Én viszont igen. Az új szanderó szerintem üti a kliót. Magasabb, férősebb, kényelmesebb. Jobb pozícióban van az ülés és minden olyan extrát belekérhetsz ami a kliónak van. Mondjuk a klíó 4-est üti az volt nálunk 2 hétig(kezeit széttáró) Az új klió 5-öst nem tudom, mert olyat még nem is láttam pedig december körül debütált. A helyzet az, hogy a szanderó egy forinttal sem olcsóbb mint a klió. Nálam fontos szempont, hogy közel az 50-hez már nem szeretek földön ülni a klió a sok kisautó társaival együtt viszont földre leülős (kezeit széttáró) Ezért én ha más miatt nem is ez miatt a szanderót választanám(kezeit széttáró)
kérdezd kérit. Elméletileg jobban megy nagyobb a hatótáv, meg valamelyest komfortosabb. Amikor vettem a nejnek 4,5-ért a dákót a zoé épen dupla annyiba került. Dupla annyival viszont nem tud többet koránt sem. Én ültem benne belülről szebb, kidolgozottabb. Nekem kivülről az eleje tetszik a hátuljánál a tervező mire odaért nagyon túlszívhatta magát az nem sikerült(kezeit széttáró) Persze ez szubjektív. Biztos van olyan akinek tetszik az is(kezeit széttáró)
na ezek ide az autópálya építésekre pont tökéletesek volnának(gondolkodós) 1 töltéssel 1 műszakot kidolgozna. Minden felhasználás kérdése ezek itt többet tolatnak az útkorona tetején mint előre mennek 😅 Itt nem pörögnek a kilométerek ellenben több száz tonnát mozgatnak meg naponta(kezeit széttáró) Majd lőri elkezdi forgalmazni a vellanybillencseket a dunaaszfaltos szíj laci meg bevásárol belőle(kezeit széttáró) a következő autópálya építési tenderek alapfeltétele meg a környezet védelem jegyében a csökkentett kibocsájtás és így nem is nyer senki akinek nincs ilyenből legalább egy 200-as flottája(kezeit széttáró)
baszki a kis benzines autók is 1 tonnák(kezeit széttáró) Mert a szwittyek, altók, kliók, pözsó 206, yaris, corzák szerinted hány kilók? Miért a
akarsz országúti cirkálót hasonlítani egy városi kisautóhoz? Már megint jön ez az igénytelen kártya, úgy, hogy életedben nem láttál még ilyet(gondolkodós) Ezeket nem 10 órás egysegges vezetésre tervezték. A leghosszabb út 1 huzamba amit mentünk vele kb, 1 óra hossza volt és mondjuk kettőnél egy huzamba nem is nagyon lehetne sokkal többet menni vele de nem is kell(kezeit széttáró) Egy teljesen jó autó minden olyan komforttal ami ekkora utazásokhoz kell. (kezeit széttáró) Ami az asszonynak teljesen felesleges volna akár a te 20 éves 4-es passzátod vagy akár egy vadonatúj passzát az ő felhasználására minek? (kezeit széttáró)
Családi okokból a dacia tiltott pedig anno a dusterrel szemezgettem, de hát ha nem akkor nem így a spring is kilőve ezért marad a zoe ha rászánnánk magunkat. 😁
Erről jut eszembe. Melót voltam.megnézni aztán üllőn az egyik kamionszervizben ott állt betekert vonószemmel az elejébe az ALDI01 rendszámú villanykamion szemmelláthatóan huzamosabb ideje.
Szóval ahhoz képest hogy uj és sokat nem biznak rá hamar feladta
Teljesen jó,határig elmegy ott egy másik ilyen kotlára átpakolnakaztán mehet tovább.De ez a 300km is úgy 300 km hogy a gyár így reklámozza:"Akár 300km hatótáv",szóval azt gondolom max 220km a valóság.
akarsz országúti cirkálót hasonlítani egy városi kisautóhoz? Már megint jön ez az igénytelen kártya, úgy, hogy életedben nem láttál még ilyet(gondolkodós) Ezeket nem 10 órás egysegges vezetésre tervezték. A leghosszabb út 1 huzamba amit mentünk vele kb, 1 óra hossza volt és mondjuk kettőnél egy huzamba nem is nagyon lehetne sokkal többet menni vele de nem is kell(kezeit széttáró) Egy teljesen jó autó minden olyan komforttal ami ekkora utazásokhoz kell. (kezeit széttáró) Ami az asszonynak teljesen felesleges volna akár a te 20 éves 4-es passzátod vagy akár egy vadonatúj passzát az ő felhasználására minek? (kezeit széttáró)
no lámpa ,
no fűtés ,
no ablaktörlő 😁
Szóval ahhoz képest hogy uj és sokat nem biznak rá hamar feladta