Mély fájdalommal tudatom, hogy a 2023.12.27-én vásárolt PARKSIDE PERFORMANS fúró csavarozó gépem a Fakro LWK 130*70*305 típusú padlásfeljáró felrakása közben a mai nap 11 óra 03 perckor tragikus hirtelenséggel életét vesztette(sírós) Nehéz szívemnél csak a csalódottságom a nagyobb. (Kezeit széttáró) Szeretnélek benneteket megkérni, hogy mondjunk el közösen egy imát a lelki üdvéért. Gyászolja gazdája pipifax, közvetlen kollégái, zöld parkszájd és a fekete kisakksis behajtó, további munkatársai PERFORMANS sarokcsiszoló és PERFORMANS fúró kalapács, legújabb munkatársa zöld parkszájd anyagkeverő és az egész sportmotor fórum.(meghajlós) Emléked mindig a 💓 szívünkben él, béke poraidra(sírós). Mi atyának ki a mennyekben vagy szenteltessék meg a te neved, jöjjön el a te országos legyen meg a te akaratod....
Dehogynem csak nem hiszem, ilyen márpedig nincs inkább elírtad azt a kettőt és 20 akart lenni. Amúgy ez melyik típus és mikori volt persze csak ha érdekelne ez engem és elhinném amit írsz. 😄
nekem 17 éves korom óta van jogsi, egy ideig fater wartburgjával nyomultam, honvédség után lett a zsiguli, zsiguli után meg az astra(2 évig volt dízel f astra kombi utána benzines)
ami jó azon nem kell változtatni, csak azért megy majd el az astra a háztól mert egyre kevésbé hajlik a gerincem és nem férek ki az ajtón peca közben
Te se tucc olvasni? Leírtam, hogy 2 éves volt... volt benne 20 ekm kb... 6 év után meg letört a gólyaláb, amire volt állítólag visszahívás, de mi nem kaptunk olyat - az autó egyébként (akkor még) nem rohadt. Ingyen cserélték mind2-t ezt írtam, de azért nem volt jó belegondolni, hogy 100-nál is eltörhetett volna a fiam alatt Csehországban, nem alattam pár hónap múlva itthon egy parkoláskor.
Karbantartás? az tényleg elmaradt, hanyag módon nem tekertem évente le meg fel a központi befecskendező szolenoid tekercsét - bár kétlem, e hanyagság miatt szakadt meg eccercsak.
Szintén nem gondolom, hogy a veztengó végén lévő fogasszíj keréknek a filléres cső stiftjét ellenőrizni kellett volna, ugyanis eltört, és elfordult a vezérlés, onnantól szerencsére nem indult be. A javítás filléres volt, de akkor is haza kellett húzni 20 km-ről.
Volt vagy 15 autónk 35 év alatt, ez volt az egyetlen, ami hiba miatt nem jött haza a saját lábán - ráadásul 3x. A legendás sudzuki... 🤣
Ja, ha 20 évesen veszed meg tényleg kellhet rákölteni főleg a swift 1 mert annak az eleje meg minden képes rohadni, de a lerobbanás nem jellemző egyikre sem, annak szerelési/karbantartási hiányosságai lehettek, vettem 300000-rel is aminek tényleg volt motorbaja, de filléres könnyen javítható még szervizben is. Titeket lehúztak mint engem a citroennel. 😆
De, ez minden, mikor asszony meglátta (meg én is) akkor tudtuk, hogy ez lesz hiába vagyunk suzuki funok előtte 3 új suzukival amikre soha semmit nem költötttünk. Viszont már nem az a fontos mint régen, most már többet számít a kinézet és nekem a kényelem még ha sokba is kerül.
wartburg nekünk is volt, egyszer majdnem beszopatott, 3 trafóból kettő elszállt és alig ment
kb 5 km távot végigverekedtünk egy hengerrel, de hazahozott
utána kapott 3 zsiguli trafót aztán sosem állt meg
Néha visszasírom a wartburgot amit 24 éves koromban használtam igaz külföldre nem jártunk vele de itthon elvitt mindenhova volt hogy kecskemét mellett az árokparton pucoltam a porlasztót de akkor is
Most már az ilyet nem kívánja a testem érthető okból
Szomszéd is úgy gondolta hogy felesleges, aztán az öt éves csoda highgline passzátyját öt kilóért hozták haza bulgártengerpartról aztán még egy guriga ráugrott javításra
ami jó azon nem kell változtatni, csak azért megy majd el az astra a háztól mert egyre kevésbé hajlik a gerincem és nem férek ki az ajtón peca közben
és mi a hatótávja egy ilyen nehézgépnek ??????
Karbantartás? az tényleg elmaradt, hanyag módon nem tekertem évente le meg fel a központi befecskendező szolenoid tekercsét - bár kétlem, e hanyagság miatt szakadt meg eccercsak.
Szintén nem gondolom, hogy a veztengó végén lévő fogasszíj keréknek a filléres cső stiftjét ellenőrizni kellett volna, ugyanis eltört, és elfordult a vezérlés, onnantól szerencsére nem indult be. A javítás filléres volt, de akkor is haza kellett húzni 20 km-ről.
Volt vagy 15 autónk 35 év alatt, ez volt az egyetlen, ami hiba miatt nem jött haza a saját lábán - ráadásul 3x. A legendás sudzuki... 🤣
megvakultál mind a két szemedre aztán a vakvezető kutya irányította a kezed hegesztéskor?
De delutan mennie kell.
kb 5 km távot végigverekedtünk egy hengerrel, de hazahozott
utána kapott 3 zsiguli trafót aztán sosem állt meg
Most már az ilyet nem kívánja a testem érthető okból
egy a hiba: nem szeretem a lovakat
pedig peca közben ingyenes lenne a töltése