Különben ha tudnád hogy milyen kevésből fennlehet tartani szuperúl
Akkor rájönnél egyből hogy hogy elbasztad a fél életed mert ilyen csodával már te milliárdos lennél 😂 😂
Ki fog ez alakulni, mert szerintem sincs mas megoldas a tomegek kozlekedesere hosszu tavon, de mostmeg sok a kompromisszum. Ezt tudja mindenki, aki fel oranal tobbet szan a tajekozodasra, az idegesito csak az, hogy tok hulye ervekkel akarnak meggyozni az ellenkezojerol, mint amit latok.
Ja,itt meg az egesz hatso reszt kell cserelni egyben,mert javithatalan.
Ami most nagyon draga az a jovoben teljesen lehetlen,kuka lesz az autod.
18 milliot fizettel erte,3 evesen az ara mondjuk 11-12,hatbavag egy hulye zold astra f kombis megreped az alu es fizethetsz 7 milliot egy hatuljaert.
A biztosito meg ad 6 ot es viheted a roncsot.
ha veszel egy adathordozót, pendrájv, külső winkó vagy egy szaros telefon már azt is le kell a forgalmazónak jelenteni a navnak,mert van erre valami kötelezettsége(fejét fogó)
a mostani javítások se olcsóak
pl ismerős lánya kicsit megkoccantotta a volvo suv-ot aztán hátsó lámpabúra 400 ezer, picike kasztnijavítás lökhárító meg sárvádő festés 300 felett
ettől durvábban ment neki az asszony a a villanyoszlopnak aztán a kár 300 forint volt mert ennyibe került a festék stick amivel kitöltöttem a lökhárító gyűrődéseit
A teszla is elkezdte a giga casting kaszni gyartast bevezetni.
Olyan arakon lehet javitani a jarmuveket hogy gtk lesz,mar egesz fiatalon sem eri meg.
Gyartani igen mert kicsi eloerot igenyel. https://telex.hu/techtud/2023/...
Hát.....te is leírtad......
"Nem, 3 év múlva annyit fogok érte kapni, mint amennyit most kifizetek vagy többe"
Szóval úgy néz ki te is nagyon tudod.Nézd meg a teslákat,17millától indul,de inkább 21-2 milla,na,most ezt 3évesen megveszed 10ért.Aztán ha még betörnek a szilárdtest aksik akkor meg aztán végképp mennek a levesbe ezek az elavult technikák.
Egy lemezbol hajtott faszenes kalyhaval sutottek helyben vett grillkolbaszt.Nem kell tulspilazni.A kemping a legolcsobb.A benzin is inkabb a ket eurot nyalja alurol.
A gond a kempingel hogy belefuthatsz telthazba.
Egy8ken sem mert nem csere volt csak hengerfej, de az is értelmetlenül és jelentős plusz kltsg-el, tehát inkább az, hogy amit el lehet kúrni egy ilyen helyzetben azt én mind elkúrtam, ha időben vezcserélek 100000, ha már meglett a baj akkor is max. 300000, nekem több lett nem kicsivel igaz kuplung és turbó csere is volt ha mér szét lett szedve.
Akkor rájönnél egyből hogy hogy elbasztad a fél életed mert ilyen csodával már te milliárdos lennél 😂 😂
A radiatorfeher spré meg jol all a teszlanak.
Csak kicsit se buzis. 😆
De,mint a spiátert. 😆
Ami most nagyon draga az a jovoben teljesen lehetlen,kuka lesz az autod.
18 milliot fizettel erte,3 evesen az ara mondjuk 11-12,hatbavag egy hulye zold astra f kombis megreped az alu es fizethetsz 7 milliot egy hatuljaert.
A biztosito meg ad 6 ot es viheted a roncsot.
pl ismerős lánya kicsit megkoccantotta a volvo suv-ot aztán hátsó lámpabúra 400 ezer, picike kasztnijavítás lökhárító meg sárvádő festés 300 felett
ettől durvábban ment neki az asszony a a villanyoszlopnak aztán a kár 300 forint volt mert ennyibe került a festék stick amivel kitöltöttem a lökhárító gyűrődéseit
Olyan arakon lehet javitani a jarmuveket hogy gtk lesz,mar egesz fiatalon sem eri meg.
Gyartani igen mert kicsi eloerot igenyel.
https://telex.hu/techtud/2023/...
http://youtu.be/WNWYk4DdT_E?si=U3QdnHGSJSiowwJS
"Nem, 3 év múlva annyit fogok érte kapni, mint amennyit most kifizetek vagy többe"
Szóval úgy néz ki te is nagyon tudod.Nézd meg a teslákat,17millától indul,de inkább 21-2 milla,na,most ezt 3évesen megveszed 10ért.Aztán ha még betörnek a szilárdtest aksik akkor meg aztán végképp mennek a levesbe ezek az elavult technikák.
A gond a kempingel hogy belefuthatsz telthazba.