Azért aki tudott gondolkodni, annak ez akkor is világos volt.
Ez sima rezisztív fűtés. Annyi előnye van, hogy gyorsan felfűt, és elég csak ott fűteni ahol vagy. Illetve nagyon egyszerű és olcsó telepíteni meglévő helyekre, valamint komfortos.
De azért a kolléga aki ilyet csinált 10kW-ot felpakolt a tetőre szaldós rendszerben. A villanykazános kollégának is ennyi kellett. Most persze van probléma annál amelyik kidobta a gázkazánt és villanykazánt rakott be. De az legyen az ő baja.
Az okosabbiknak megmaradt a gáz, és vegyestüzelés is, így neki nem probléma ha éppen nem süt a nap amikor fűteni akar.
Ha már villanyautó. Párhuzam a napelem idiótáival. Ismerős valahol külföldön dolgozik ausztria német passz. Lényeg a vw passatot lecserélte valami villanyra nemrég, merr elhitte hogy egy töltéssel elmegy 480 km-t ő meg csak asszem 430-ra jár. Aztán mégiscsak olyannyira meg kell állni kávézni meg szendvicset enni hogy Győrben vett vmi töltésre bérletet vagy mi a szöszt és egy órával később ér haza😃. Nagy üzlet volt😃
egy időben nagyon tolták a norvég paneleket, már-már elhitte mindenki hogy ettől nincs is jobb
amúgy egy csomó helyen voltam ahol ilyenekkel fűtöttek, bérelhető rendezvénytermek, orvosi szobák stb
lehet ezek miatt szüntették meg a pörgős villanyórákat mert nem bírtak olyan gyorsan forogni ahogy ezekbe ment az áram 😂
barkács fórumokban meg a fűtő paneleket nyomatták, hogy ettől nincs jobb a burkolat alá, 70 lett a villany aztán mindenki összeomlott.......
Bölcsész? Ja, így akkor elnézem neki, mert attól az embertípustól iskolázott hülyébb ember nem nagyon lehet a földön.
Van gyereke? Kéne szólni a gyámügynek, hogy emelje ki szerencsétlent abból a környezetből.
Mi a felesègemel már 38 ève autózunk ès csak nyugati autóink voltak kissebb nagyobb kategóriájú,egy ève vettünk egy Nèmet elektromos autót a felesègem azt állítja hogy ez az első amit igazán magáènak èrez a többihez képest ez az első autó aminèl nem èrzi az emancipációs kènyszert .Tisztának èrzi magát ès szerinte lènyegesen komfortosabb is ,ügye ő nem ismeri a teljesitmèmy fogalmát de szerintem mèg a típusát se tudná megmondani de szerintem a nőket ez nem is èrdekli ezek az adatok csak minket fèrfiakat èrdekel .
Sajnos ilyen idióták. Megveszik.az energiatakarékosnqk árult onfrapanelt ami nem tom mitől.az, és nem értik hogy a napelem.nem bir annyit termelni ami egy hőtárolós kályhát elvisz, pedig a kettő ugyanaz de azt mégse vesznek. Ellenben villanykaazánt igen amiben szintén van energiatakarékos😃
A jenkik ehhez vannak hozzászokva. Az autógyáraik főként saját piacra termeltek (ellentétben az európai vagy japán gyártókkal) és így nem volt lényeges hogy bárhol is veszik, érthető legyen a funkciója annak a gombnak vagy kijelzőnek, ezért simán angol szöveges címkéket használtak.
Aztán persze ez is beidegződéssé vált, mint a nyomórudas V8 vagy a három részegységes erőforrás a herliken.
Alapvetően nem lenne gond az ilyen korrekciókkal. Repülésben is úgy van, hogy előre nem lehet tudni egy új megoldásnál, hogy milyen egyéb problémákat hoz ki, de ha kiderül, és javítható akkor javítják. Ez ráadásul egy fillérjébe sem kerül a Teslának, azt az a pár kretén is boldog aki képtelen felismerni egy nemzetközileg szabványos ikont, bár most meg az olvasni nem tudók reklamálhatnak hogy nem tudják mit jelent a kiírás. De alapvetően azért ez nem olyan biztonsági probléma mint az hogy a Toyotáknak az arcodba robban a légzsák és megöl. De ez ugye most inkább arról szól, hogy Elon Musknak alátegyenek, mert megvette a Twittert, ami nagyon nem a baloldali narratívát tolja, és ez kellemetlen a Demokratáknak hogy van egy oldal ahol az igazság is leírható, és nincs befolyásuk rá, Mert Musk túlnőtt rajtuk. Túl gazdag és okosabb annál hogy komoly károkat okozzanak neki.
Bmw-ben is van olyan funkció amire négy év után jöttem rá hogy létezik... a yarisban meg egy csomó, a 200 oldalas kezelési könyvét el kellene olvasni hogy tudjam ezeket
amúgy az hihetetlen hogy pár idiót amiatt kell ezeket megtenni
az olyan idióták miatt akik a macskát is a sütőben szárítják
de
azt furcsállom hogy vesz az ember egy kocsit és semmiféle nyilatkozatot nem kell aláírni hogy a kocsi használatát megismertették
Ez sima rezisztív fűtés. Annyi előnye van, hogy gyorsan felfűt, és elég csak ott fűteni ahol vagy. Illetve nagyon egyszerű és olcsó telepíteni meglévő helyekre, valamint komfortos.
De azért a kolléga aki ilyet csinált 10kW-ot felpakolt a tetőre szaldós rendszerben. A villanykazános kollégának is ennyi kellett. Most persze van probléma annál amelyik kidobta a gázkazánt és villanykazánt rakott be. De az legyen az ő baja.
Az okosabbiknak megmaradt a gáz, és vegyestüzelés is, így neki nem probléma ha éppen nem süt a nap amikor fűteni akar.
amúgy egy csomó helyen voltam ahol ilyenekkel fűtöttek, bérelhető rendezvénytermek, orvosi szobák stb
lehet ezek miatt szüntették meg a pörgős villanyórákat mert nem bírtak olyan gyorsan forogni ahogy ezekbe ment az áram 😂
barkács fórumokban meg a fűtő paneleket nyomatták, hogy ettől nincs jobb a burkolat alá, 70 lett a villany aztán mindenki összeomlott.......
Van gyereke? Kéne szólni a gyámügynek, hogy emelje ki szerencsétlent abból a környezetből.
olyan faszságokat osztogat meg hogy az ember szeme kifolyik tőle
Mi a felesègemel már 38 ève autózunk ès csak nyugati autóink voltak kissebb nagyobb kategóriájú,egy ève vettünk egy Nèmet elektromos autót a felesègem azt állítja hogy ez az első amit igazán magáènak èrez a többihez képest ez az első autó aminèl nem èrzi az emancipációs kènyszert .Tisztának èrzi magát ès szerinte lènyegesen komfortosabb is ,ügye ő nem ismeri a teljesitmèmy fogalmát de szerintem mèg a típusát se tudná megmondani de szerintem a nőket ez nem is èrdekli ezek az adatok csak minket fèrfiakat èrdekel .
Most hagy ne kelljen véleményeznem az illetőt.
:-)
http://youtu.be/QsNv0tvvJ7I?si=u-WI3I1uLFCLGPUE
Aztán persze ez is beidegződéssé vált, mint a nyomórudas V8 vagy a három részegységes erőforrás a herliken.
teli van az emberiség hülyékkel, aztán az ilyenek miatt még az is kiderül hogy a napelem szegénységbe dönt
Különben meg neked is, ha lecseréled valamelyik lomot
az olyan idióták miatt akik a macskát is a sütőben szárítják
de
azt furcsállom hogy vesz az ember egy kocsit és semmiféle nyilatkozatot nem kell aláírni hogy a kocsi használatát megismertették