Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az "emancipációs kényszer" kifejezést megpróbálom elraktározni a fejemben, valamikor jól jöhet még ez.
De legalább szép szuperzöld bolygót hagy örökségül az onokákra.
Azért aki tudott gondolkodni, annak ez akkor is világos volt.
Ez sima rezisztív fűtés. Annyi előnye van, hogy gyorsan felfűt, és elég csak ott fűteni ahol vagy. Illetve nagyon egyszerű és olcsó telepíteni meglévő helyekre, valamint komfortos.
De azért a kolléga aki ilyet csinált 10kW-ot felpakolt a tetőre szaldós rendszerben. A villanykazános kollégának is ennyi kellett. Most persze van probléma annál amelyik kidobta a gázkazánt és villanykazánt rakott be. De az legyen az ő baja.
Az okosabbiknak megmaradt a gáz, és vegyestüzelés is, így neki nem probléma ha éppen nem süt a nap amikor fűteni akar.
...és valószínűleg az úriember is nagyobbnak érzi a pöcörőjét :)
Ha már villanyautó. Párhuzam a napelem idiótáival. Ismerős valahol külföldön dolgozik ausztria német passz. Lényeg a vw passatot lecserélte valami villanyra nemrég, merr elhitte hogy egy töltéssel elmegy 480 km-t ő meg csak asszem 430-ra jár. Aztán mégiscsak olyannyira meg kell állni kávézni meg szendvicset enni hogy Győrben vett vmi töltésre bérletet vagy mi a szöszt és egy órával később ér haza😃. Nagy üzlet volt😃
egy időben nagyon tolták a norvég paneleket, már-már elhitte mindenki hogy ettől nincs is jobb
amúgy egy csomó helyen voltam ahol ilyenekkel fűtöttek, bérelhető rendezvénytermek, orvosi szobák stb
lehet ezek miatt szüntették meg a pörgős villanyórákat mert nem bírtak olyan gyorsan forogni ahogy ezekbe ment az áram 😂
barkács fórumokban meg a fűtő paneleket nyomatták, hogy ettől nincs jobb a burkolat alá, 70 lett a villany aztán mindenki összeomlott.......
Bölcsész? Ja, így akkor elnézem neki, mert attól az embertípustól iskolázott hülyébb ember nem nagyon lehet a földön.
Van gyereke? Kéne szólni a gyámügynek, hogy emelje ki szerencsétlent abból a környezetből.
érdekességképp: bölcsész diplomás az ember
olyan faszságokat osztogat meg hogy az ember szeme kifolyik tőle
Hozzászólás:

Mi a felesègemel már 38 ève autózunk ès csak nyugati autóink voltak kissebb nagyobb kategóriájú,egy ève vettünk egy Nèmet elektromos autót a felesègem azt állítja hogy ez az első amit igazán magáènak èrez a többihez képest ez az első autó aminèl nem èrzi az emancipációs kènyszert .Tisztának èrzi magát ès szerinte lènyegesen komfortosabb is ,ügye ő nem ismeri a teljesitmèmy fogalmát de szerintem mèg a típusát se tudná megmondani de szerintem a nőket ez nem is èrdekli ezek az adatok csak minket fèrfiakat èrdekel .

Most hagy ne kelljen véleményeznem az illetőt.
Ez így helyes, az elfogyasztott villamos energia árréséből hamar megtérül a támogatás.
:-)
Rád dettó, mint a gyújtogatós haverodra.
Hála a jó Istennek, nálad azért egy egészen kevés munkával is lehetett érni, hogy mumusként szerepeljek (többek között) a fejedben.
Van itt még baj. Az az ikon, ahol két kígyó csúszik az autó után, a tükörképe lett egymásnak.
Nesztek tömény handras.

http://youtu.be/QsNv0tvvJ7I?si=u-WI3I1uLFCLGPUE
Sajnos ilyen idióták. Megveszik.az energiatakarékosnqk árult onfrapanelt ami nem tom mitől.az, és nem értik hogy a napelem.nem bir annyit termelni ami egy hőtárolós kályhát elvisz, pedig a kettő ugyanaz de azt mégse vesznek. Ellenben villanykaazánt igen amiben szintén van energiatakarékos😃
A jenkik ehhez vannak hozzászokva. Az autógyáraik főként saját piacra termeltek (ellentétben az európai vagy japán gyártókkal) és így nem volt lényeges hogy bárhol is veszik, érthető legyen a funkciója annak a gombnak vagy kijelzőnek, ezért simán angol szöveges címkéket használtak.
Aztán persze ez is beidegződéssé vált, mint a nyomórudas V8 vagy a három részegységes erőforrás a herliken.
Szerintem már most sincs nagyon van olyan autó a piacon amiben ezek nincsenek benne.
Alapvetően nem lenne gond az ilyen korrekciókkal. Repülésben is úgy van, hogy előre nem lehet tudni egy új megoldásnál, hogy milyen egyéb problémákat hoz ki, de ha kiderül, és javítható akkor javítják. Ez ráadásul egy fillérjébe sem kerül a Teslának, azt az a pár kretén is boldog aki képtelen felismerni egy nemzetközileg szabványos ikont, bár most meg az olvasni nem tudók reklamálhatnak hogy nem tudják mit jelent a kiírás. De alapvetően azért ez nem olyan biztonsági probléma mint az hogy a Toyotáknak az arcodba robban a légzsák és megöl. De ez ugye most inkább arról szól, hogy Elon Musknak alátegyenek, mert megvette a Twittert, ami nagyon nem a baloldali narratívát tolja, és ez kellemetlen a Demokratáknak hogy van egy oldal ahol az igazság is leírható, és nincs befolyásuk rá, Mert Musk túlnőtt rajtuk. Túl gazdag és okosabb annál hogy komoly károkat okozzanak neki.
napelem régen volt...
teli van az emberiség hülyékkel, aztán az ilyenek miatt még az is kiderül hogy a napelem szegénységbe dönt
Bmw-ben is van olyan funkció amire négy év után jöttem rá hogy létezik... a yarisban meg egy csomó, a 200 oldalas kezelési könyvét el kellene olvasni hogy tudjam ezeket
Kábé addigra jön meg az új autóm amiben ez mind mind benne lesz... de jó nekem 😁
Különben meg neked is, ha lecseréled valamelyik lomot
Nem tudom hogy fér ez össze a jelenleg európában tomboló gdpr őrülettel
amúgy az hihetetlen hogy pár idiót amiatt kell ezeket megtenni
az olyan idióták miatt akik a macskát is a sütőben szárítják
de
azt furcsállom hogy vesz az ember egy kocsit és semmiféle nyilatkozatot nem kell aláírni hogy a kocsi használatát megismertették
Mert így nem tudnak faszsággal indítani.
miért nem várod meg amíg blődi, tésanyi vagy frílac rakja ezt be?