37 perc tajan sorolja a motorokat.
A villatlan Enfield a sajatja, o torte ossze az altala emlitett tavalyi vadkempingezes soran. kb. otvenes tempoval elcsuszott es szalagkorlatot fogott, az osszes kullo kitort a rafbol, a villahid elrepedt, kozel 1 millios a kar. Akarmennyire szeretnek szivni a regi vasakkal, pont azert vette, mert ez reginek latszo uj, ezzel majd nem kell.
Emliti a 650-es Katanat, ami honapokig volt naluk es bele is tort a bicskajuk. Kettot talalhatsz, ki csinalta meg jarokepesre...
Azt szavakban néha értem is,de igen hibbant társulat.
Jelenleg motoron média podcastokat hallgatok.
Ilyen relatíve öreg blődi korú caferaceres tagok,olyan beleéléssel dumálnak a motorozásról hogy csak pillogok,aztán jogsi 19-20-ban lett meg és adják az életérzést. 🤣
namondom van lejjebb mindig az sm fórumnál is.
Volt már az indian helyi vezére,a hárli sajtósa vagy mije náluk.
Mondjuk a kaszkadőr csak az jó volt. 😃
Rakok össze komódot,garnitúrát,gardrobot legalább van ami zörög a telefonból.
Ne mindig ultrahang menjen.
Hogy magasabb teljesítményszintű, mint ahogy a Kauffer írta.
Az olajok teljesítményszintjét ABC szerint jelzik az API-nál (American Petroleum Institute) SA-tól SP-ig. Az SN besorolású modernebb olaj, mint az SL szintű.
SA pl. 1930 után készült, annál modernebb gyártástechnológiájú motorokba nem alkalmas.
Az SG pl. a 80-as évek szintje, főképp ásványi olaj, 1993 utáni motorokhoz nem ajánlott.
..és így tovább. Visszafele kompatibilis a téma (ésszerű keretek közt), jobbat tehetsz bele, de ha a Triumph SH-t ír elő minimumnak, akkor egy 10W40-es SE besorolású olaj hosszú távon nem tesz neki jót - de pl. egy Skoda 100-nak mondjuk az SE is megfelel.
Akko marad koszi.
Castrol matricaban is volt a motorom,de a krisztisn aszondta ez lesz mer jo,gondolom erre volt szerzodesuk hordostul,igy bekeszartak a castrolba. 😆
Én most valvoline snypowert raktam 2motorba. Fullszintetikus, unixba 14 a 4literes kanna. Azt mondta mind a két srác hogy jobb a váltó vele mint előtte az LM-mel vagy motullal. Sajátomba majd tavasszal rakom.
Nekem volt elf benne, az is fasza volt csak a 10w50-ese nem full szintetikus(ez engem nem zavart)
Jónak jó lesz. SH + JASO MA az előírt teljesítményszint (a könyv kimondottan a Castrol Power 1 Racing-et elmegeti mondjuk)
Az Elf SL + JASO MA2, a Power 1 Racing meg SN + MA2.
Utóbbi a magasabb telj. szint, de az SL is jobb, mint a gyár által előírt. Előző szervizkor ugyanez ment bele, az Elf palettáját elnézve ez az egyetlen 10W50-jük.
El se kezdem. 😆
Nem fáj semmi?
4 K153RL37 K174L4L01 5Z3R1N7, M1G 4 B37UK3V3R3553L 3L04LL17077 5Z0V3G37 5Z1N73 M1ND3NK1 3L 7UDJ4 0LV45N1, 4DD1G 4 5Z4M0KK4L K3V3R7 5Z4V4K 0LV45454R4 K3V353BB3N K3P353K. H0GY 3Z V4L0B4N 1GY V4N-3, 4Z7 D0N753 3L K1-K1 M4G4.
J0 0LV45G47457!
Ez mar lejott.
Amugy jelenleg wang mester a best.... 😆
https://youtube.com/shorts/rNr...
És máris bukta.
A villatlan Enfield a sajatja, o torte ossze az altala emlitett tavalyi vadkempingezes soran. kb. otvenes tempoval elcsuszott es szalagkorlatot fogott, az osszes kullo kitort a rafbol, a villahid elrepedt, kozel 1 millios a kar. Akarmennyire szeretnek szivni a regi vasakkal, pont azert vette, mert ez reginek latszo uj, ezzel majd nem kell.
Emliti a 650-es Katanat, ami honapokig volt naluk es bele is tort a bicskajuk. Kettot talalhatsz, ki csinalta meg jarokepesre...
Mint a kawas papucs,a ducatis törcsi,meg a szukis shoxos bőrkabát. 😆
Ezen meglepődtem.Hogy nem budapest.
http://youtu.be/Jxu2zhoLsAI;t=494s
Jelenleg motoron média podcastokat hallgatok.
Ilyen relatíve öreg blődi korú caferaceres tagok,olyan beleéléssel dumálnak a motorozásról hogy csak pillogok,aztán jogsi 19-20-ban lett meg és adják az életérzést. 🤣
namondom van lejjebb mindig az sm fórumnál is.
Volt már az indian helyi vezére,a hárli sajtósa vagy mije náluk.
Mondjuk a kaszkadőr csak az jó volt. 😃
Rakok össze komódot,garnitúrát,gardrobot legalább van ami zörög a telefonból.
Ne mindig ultrahang menjen.
Ennyit köll tudnom,mint laikus.
Az olajok teljesítményszintjét ABC szerint jelzik az API-nál (American Petroleum Institute) SA-tól SP-ig. Az SN besorolású modernebb olaj, mint az SL szintű.
SA pl. 1930 után készült, annál modernebb gyártástechnológiájú motorokba nem alkalmas.
Az SG pl. a 80-as évek szintje, főképp ásványi olaj, 1993 utáni motorokhoz nem ajánlott.
..és így tovább. Visszafele kompatibilis a téma (ésszerű keretek közt), jobbat tehetsz bele, de ha a Triumph SH-t ír elő minimumnak, akkor egy 10W40-es SE besorolású olaj hosszú távon nem tesz neki jót - de pl. egy Skoda 100-nak mondjuk az SE is megfelel.
API teljesitményszintek jelölése benne van az alja felé
Szóval az előző kommentem részben sztornó.
Castrol matricaban is volt a motorom,de a krisztisn aszondta ez lesz mer jo,gondolom erre volt szerzodesuk hordostul,igy bekeszartak a castrolba. 😆
Nekem volt elf benne, az is fasza volt csak a 10w50-ese nem full szintetikus(ez engem nem zavart)
Az Elf SL + JASO MA2, a Power 1 Racing meg SN + MA2.
Utóbbi a magasabb telj. szint, de az SL is jobb, mint a gyár által előírt. Előző szervizkor ugyanez ment bele, az Elf palettáját elnézve ez az egyetlen 10W50-jük.