Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De ha már össze volt rakva a motor és működött, és a komputer buzerálás után egyből jött ez, akkor elég nyilvánvaló hogy valami szofveres gebasz van és az tudja megoldani aki csinálta. Hiába bontod szét tudatlanul és nézegeted, nem?
most már csak mérnék, az pont nekem való feladat 😆
A hibát bedobja ha vészüzemmódba kell átkaopcsolni így is-úgy is(kezeit széttáró)
Újraindításkor amikor a hiba már nem áll fent akkor is jelezni fog a lámpa. Leveszed a rendszert az akksiról fél percre és ez megszűnik mert nem aktív hiba. Viszont ha dzsuvás a motor ez mindig elő jön pláne ha padlózod(gondolkodós) Ha meg csak nyomás tartó szelep lenne véletlenül az sem tragédia. Nálam mondjuk a hajeszba jó helyen volt a rail cső végén könnyen hozzáférhető helyen. Pillanatok alatt cserélhető volt csak 50 ropiba fájt (szemeit körbeforgató) ezt még könnyen is lehet diagnosztizálni a műszerrel aki érti is azt amit lát a képernyőn(kezeit széttáró) HA EZ A BAJ (kezeit széttáró)
Utólagos faxkodás volt mert a javítás után néha kidobott egy hibát amitől nem állt le meg semmi csak a tengeralattjáró világított, töröltem oszt 1000km-ig jó volt, de a lényeg, hogy azt mondták az átírás megoldja, de azután meg ez van ami sokkal rosszabb, én is rögtön visszavittem, de állítólag attól nem lehet viszont igazad lehet ha egy másik progit írtak fel aminek más értékek kellhetnek, a fene tudja nem értek hozzá.
Aha (gondolkodós) Nálunk 7-9-ig kb. minden út járhatatlan a sok melós mén dolgozni(kezeit széttáró) Ha nem muszáj én nem is ülök abban az időpontban autóban, ha nagyon menni kell akkor inkább 7 előtt ha nem kell annyira mennem akkor meg inkább 9 után(kezeit széttáró)
Pont azon gondolkozok, hogy jelentkezek Veszprémbe motoros rendőrnek. Az eszem megvan hozzá, motorozni szeretek, egész nyáron ingyen benzinnel csapatunk a Balcsi parton, mi bajom lehet? 🤣🤣🤣
legelső körben a koksz ami gondot szokott okozni. Nekem ment már tönkre nyomásszabályzó szelep de akkor más volt a tünet. Dadogott meg egyenetlenül járt a motor a motorerő ellenben megmaradt(gondolkodós)
egy rendszertisztítással esetleg nem lehetne kezdeni? lehet van egy halom lerakódás az pont ugyanezeket a tüneteket tudja produkálni(szemeit körbeforgató)
lehet hamarosan felvételt is nyer 😅 Ha engem megállít azt elkezd dadogni én otthagyom ám a picsába 😅
nem fogom én kivárni mire el tudja mondani mit akar 😅
1100 lóerő? Mijafaxomnak 😂
Lehet akkor nincs is semmi baja, csak egy olyan nyomásmérő szenzort keres ami nincs is az autóban. Csak ötletelek. Nem tudom mit kellett mókolni a kumputerben, csak a szíjat cserélték meg a szelepeket kócolták ki, nem? 😅
Mert dobott ilyenkor túlnyomás hibát is nem csak alacsonyt ami a szabályzó szelep hibájára utal, ha csak alacsony lenne akkor nem buzeráltam volna ki nagy szenvedéssel, de igazából a javítás után a kumputerbe is bele kellett nyúlni és azután kezdte ezt, de mivel a motor kint volt ezért akár csatlakozó is lehet vagy kábel, de ha az akkor tényleg inkább ingyen odaadom bárkinek mint, hogy ezzel kezdjek szívni mert ilyennel szerelőhöz vinni rosszabb lenne mint a motorral. 😒
Ha jo utemben fogom ki van egy luk a forgalomban 8:30-8:45 kozt amikor nincsenek agyhalottak,kerepes utan lehet padlot nyomni.
Akkor kocsival megvan a 12-15 peces atlag,de csak ha elkapom a zoldet minden lampanal.
Motorral ez kb 9 perc.
Én nem értek a dízelhez, attól még okoskodni tudok. Azt nem értem, miért a nyomásszabályozó szelepet gyanúsítod. Nagy gáznál amikor tolni kellene befelé a cuccot leesik a nyomás, nem? Ez szerintem üa. szűrő, szivattyú, elzáródás, kosz a rendszerben inkább lehet, mint a szelep. Ráadásul a vezérműszíjat buzerálták, az hajcsa a szivattyút is, nem? Én inkább arrafelé nézelődnék, még ha nagyobb bontással is jár.
Azért ennyire értek hozzá csak magával a nyomásszabályzóval nemigazán kellett eddig foglalkoznom egyik járművemnél sem, igazából más is lehet a gond gyakorlatilag bármivel, de ezt akkora szopás volt kivenni (vissza még nem tudom, hogy rakom), hogy ha már kézben van lehet jobban járok ha újat teszek vissza, de a zsugoriság miatt még ódzkodom és kapaszkodót keresek miért is rakjam vissza a régit. 🤑 😆
Látod,most már úgy is jó lennél.
qvimbi hol van már? Várjuk a fiammal a megérdemelt klippünket(gondolkodós) nem azért vettem az új szerszámot mert kell hanem a klipp miatt(kezeit széttáró)
azt meg otthon hagytam 😅
de zotya simán tartja a 110-et. Az a furcsa amikor náluk járok én ezt nem tudom megtenni 😅
van egy vészüzemmód abba kapcsol át azért van a motorerő csökkenés. ugye ez pláne gyorsításkor nagy gázadáskor lép fel és el sem múlik amíg nincs újból indítva a motor. Egy alapos rendszertisztítás jó esetben megoldja a problémát(szemeit körbeforgató)
lehet,hogy nálatok igen. Nálunk amíg nem készülnek el a 2*2 sávok meg nem. 5 éve nagykőrös és kecsó között pl. 60-as tábla van(fejét fogó)Ö Reményeim szerint 2 év múlva javul a helyzet. 110-et szerintem kevésbé lehet tartani. gödöllőn is meg meg fordulok. hát nincs a környéken 110-es út nálatok hiába is mondod. Sem a 3-as nem az kicstarcsa vagy aszód felé sem az északkeleti átmenő út isaszegről szada veresegyház felé. (kezeit széttáró) Megnézném hol tartod te a 110-es tempót 😅 legfeljebb este 11-től hajnal 3-omig 😂
Bakker, nem volt nálad a sárga cédulád? 🤣
ja roki hely
már te is kezded 😅
tudom olyan videó nincs fent amikor az autóból kifogy a pályán a benzin meg a gázolaj mert az nem hír de ettől függetlenül létező esemény 😅 Mind pont ugyan olyan fasz mindegy milyen hajtásláncot használ akinek elfogy az energiaforrása menet közben. Autópályán meg keményen meg is büntetnek érte. Az, hogy ott kifogy a nafta az nem váratlanul bekövetkezett esemény hanem a figyelmetlenség része (kezeit széttáró)