Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi is agyalunk ha lenne itthon ilyen vizsgálat persze független és hihető akkor beleugranánk, nekünk is lettek nehezen magyarázható gondjaink és furi módon rögtön kérdezik, hogy oltottak vagyunk-e és igen esetén mindig van reakció többnyire kis hallgatás összenézve az asszisztenssel.
https://www.vg.hu/cegvilag/202...

Mert mindegyik biztonságos és egyformán hatásos😃😃😃
Kéritöketlenbaromlaci újabb nagytudása .
Hogyvennék,pipi van tele mint a szúnyog,nem én. 🤣
Veszel?
Ez azert nem a hoki szpring szinvonal.
Atto 3 az 14. Cégnek 4et adnak most bele, ha megfelelsz.
Ma voltam bidet nézni, a seal tuti. Attoval mentünk is.
Gondolom akkor már meg is tudják hekkelni 😃
Ennyire azért nem amatőr a cucc.
dácsia árában adják akkor kell(kezeit széttáró)
vezetékkel ki lehet nyerni belőle minden infót, valamelyik napelemes csoportba olvastam erről, de ezen a buzi fészbukon lehetetlen értelmesen keresni a hozzászólások között, pedig még arra is emlékszem ki írta
Nesztek vellanyszekér.Bar a buzis feher szin kizárt. 🤣

https://totalcar.hu/magazin/hi...
Az app nem a villanyórád böngészésére van :)) uramatyám......
El ne hidd már.Ha hozzáférnél akkor minden mást is tudnál :) nem nyitott a rendszer :)
az inverteren nekem 54 a max
laptopon bármeddig be lehet állítani de nem tölti csak 53-ig
ellenben 42 volt az alja, ezt nem lehet lejjebb vinni, igaz nem is akarom mert 45 voltnál lekapcsol a bms, drága az akku vigyázni kell rá 😄
Épp azt néztem hogy nekem valami 64V-ig meg lehet tolni, az meg azt jelenti hogy 18cellát is beköthetnék 😁
Az valóban sovány. 3,75 az abszolút maximum 3,55 az üzemi feszültség. Szóval 56-56,8V nem ártana.
amúgy mit tenne egy 16s lifepo4 ha csak 54 voltig tudja tölteni az inverter? vagyis inkább 53 volt mert 53 fölé sosem megy
szerintem az 54 volt kevés neki
a lítium ion is 13s mert annak elég az 53 volt
Na azt nem is néztem. Eddig csak a drágább volt.
CATL elvileg márkásabb, de az EVE sem gagyi.
ez az eve akku miért ilyen olcsó? a catl sokkal drágább
4 euróval drágább a 304ah azt jobban megérné
pár embertől olvastam hogy érdemes többet venni ami kiad még egy 12 voltos akkut(+4db) aztán összeválogatni az egyformákat a "nagy" akkuba a maradékot meg eladni a pecásoknak csónakot hajtani
csak ugye ami tudja tölteni/tesztelni töltő még az alin is 60 ezer aztán a végén ismét ott van az ember 800 felett
nekem most egy daily bms van mellé meg egy ilyen balanszoló, de csak akkor teszem rá ha 0,05 voltnál több az eltérés
általában ilyen 0,01-0,03 között van, a daily töltés közben balanszol szóval akkor tud elmászni ha beesik egy hibás cella
múltkor az egyik beokádott, akkor már 0,3 volt különbség volt szét kellett vágni az egészet és egyesével teszteni mind a 19 darab boston 5300cellát
Mind 1 én úgy sem lettem volna okos mint az okosmérő ! 😉 😂
Na meg melléteszel egy ilyen balanszert, aztán jó is a cucc. Az invertered tudja szabályozni a töltés, kisütést magától is, csak a töltöttségi szintet szarul számolja, mert ólom akkura van kitalálva.
https://www.aliexpress.com/ite...
Az nekem van. Van egy okosház vezérlő rendszerem aztán azt keresztül kasul úgy programozom ahogy akarom.
Most csak annyit csinál, hogy figyeli a napelemes termelést, és annyira állítja az autó töltési teljesítményét hogy pont nullára jöjjön ki.
Meg most megcsináltam hogy GPS alapján a kocsibálló lámpája előre felkapcsolódik ha jövök haza, mert elromlott a mozgásérzékelő és egyszerűbb volt ez mint venni másikat 😆

Én ezt az akkut akarom venni, de még várok vele, mert kéne csinálni a tesómhoz, meg apámékhoz is egy csomagot.
https://eu.nkon.nl/rechargeabl...
Felmész a szolgáltatód honapjára és megnézed. Bár ide meg regisztrálni kell, és elég körülményes, szóval ezt buktad 😆
De azt nézem van app is, csak ahhoz is regisztrálni kell.