Aha, meséld már be, hogy a fóccvágen szerelő nem kisker áron dolgozik, meg az nem az olcsó alkatrészt rakja az ilyen 20 éves fosokba...6x annyi a BMW javítása, aha... 🤣
Úgy hogy van szerelési díj, a legolcsóbbat rajtad kívül csak a csórók rakják bele és leginkább a szerelők nem adják a kedvezményt.
Lehet neked nem kellett de rajtad kívül 10/9 bmw-ben beszarik. Persze nálad soha semmi nem szart be.
Csak szólok, hogy az öreg sor6 BMW-be 1500 a legolcsóbb izzító... az e90-be meg 3000 (ebbe izzító vezérlő 32 ezer) Nem tudom, hogy lesz ebből 120 ezer + munka, de biztos úgy van, ha te mondod 🤣 elhiszem, saját tapasztalat nincs, mert nem kellett cserélnem egyiket se 17 év alatt 😄
Jöhet a szöveg, hogy milyen indokok miatt döntöttek így, de az, hogy egyszerre az összestől - ahogy olvastam - nekem gyanússá teszi az egészet. Pláne, hogy ott nem hülyék ülnek a vezetői székekben, nyilván tudják, hogy egyszerre egy ekkora mennyiségű jármű piacra dobása leveri az árakat, és mégis az eladás mellett döntöttek, szerintem rájöttek valamire, hogy miért nem gazdaságos a további üzemeltetetésük. Mert egy cégnek NINCS más célja. Ha csak az áruk kéne, akkor nem a "visszafelé" cserét választották volna.
Igen a bmw-ben behal elektronikával együtt aztán ami a vw-be 20ezer az a bmw-be 120 plusz a munka.
Most segítettem egy 2.0pd-ből kivenni a veztengelyt mert igen, elkopott az egyik hidro-tengellyel es gyári izzítók voltak benne 260ezernél.
Elindul mindegyik csak nem mindegy hogyan, ha nem lett volna a -6 es hidegebb mostanában akkor leszartam volna mert az első két ütemet kihagyta az a henger ahol rossz de elindult -6nál melegebb időben, most kihagyott 3-4 ütemet is és ez zavart.
Az 1.9pd-ben 3éve cseréltem, 4bosch ment bele. Most 2szar volt, a -4ben eléggé döcögősen indult. Előtte a 0fok körül még viszonylag jó volt de lusta voltam megnézni melyik a rossz(2volt rossz). Az 1,6hdi elindul a -10ben is de abban is valamelyik szar, csak lusta vagyok kicserélni. Viszont lehet egy hirtelen -20megfogná és nem indulna.
Mért kéne cserélni, ha jó? Nekem a 17 éves BMW-ben az eredeti volt, és jó.... Ha beszarik, ki kell cserélni... mondjuk ez nem fóccvágen 😁
A fóccvágenemben (mert nekem az is volt, Volvó emblémával, egy 2400 ccm LT sor6 turbó) 3 rossz volt, az már nem indult el. Kettő rosszal még igen 😁 Opel Omega (sor6 BMW dizel) 3 rosszal betegen, de beindult.
Nem mutatok,mert hogy felette írtam is hogy rosszul fogalmaztam,a lényeg hogy illik cserélni időnként.Egyébként meg egy rossz izzítással még simán elindul.A lényeg hogy az aksi jó legyen.
Lehet ezeket kapni most is, asszem a Defát árulják itthon több helyen.
Amit én láttam, ott hűtővíz csövét kell elnyesni és belépni vele a vízkörbe - ez amolyan utólagos sztori. De kocsitípustól függően több változat van, pl. karterre kívülről szerelt is létezik.
ifát nem láttam
nekem olyan volt az opelban hogy kipattintották a fagydugót, és ebbe passzolt a fűtő egység kb akkora volt mint egy vitaminos dobozka
3 fajta volt amikor én tetettem be: gyors(nagyob watt) lasú(kisebb watt) gyors termosztátos
20 ezer felé volt beszerelve kb 20 éve
bele tették a hűtőfelöntőbe? a fűtőszálat, Vagy gyárilag be volt építve valahová? Egyáltalán mi keringette a vízkört?
A vízpumpa biztos nem. Sőt az akadálya bármilyen más külső keringetésnek(gondolkodós)
Istenem… ilyen egy balfaszt mint te.