baszki fogalmam sincs te miért olvasol ilyen cikkeket 🤣
Ez olyan volna, mintha én folyamatosan passzátos cikkeket olvasgatnék de engem meg semennyire nem érdekel az az autó ezért nem is olvasgatom 😅
A Tesla olcsó. A többi autógyár vakarja is a buksiját, mert nem nagyon tudnak fogást találni. A Kínaiak mondjuk derekasan próbálkoznak, de azért őket is megizzasztja.
De ez a vita már egyszer lement, és úgy is az a vége, hogy a fehér Model3 akkor is buzis szappantartó, szóval most hagyjuk ki a köztes dolgokat, és zárjuk le. 😆
Mondjuk azért az valóban gáz hogy semmilyen akku temperálás nincs benne. Az alap az szokott lenni, amikor az utastér kiáramló levegőjét átküldik az akkun is, így segít szabályozni extra energia nélkül is a hőmérsékletét. Már ez is sokat számít.
De nem olyan tragikus azért ez, mint a villanyautót soha nem látott EV szkeptikusok ezt szeretik felfújni.
Ha megnézünk egy akku hőmérséklet függési diagrammot, akkor valóban úgy tűnhet hogy tragikus a helyzet (bár a szkeptikusok többsége annyira hülye hogy képtelen egy ilyen grafikont értelmezni, csak hallomásból hajtogatja a hülyeséget)
De ugye ez a különbség az elméleti és gyakorlati tapasztalat között.
A berakott grafikon egy Panasonic 18650-es akku cella, amihez hasonlót a Teslában is használnak. Ha megnézzük hogy 3,3V alá nem szokás meríteni, akkor kiderül hogy -20fokon nem hogy felét, de valójában kevesebbet lehet kivenni ezekből az akkukból. Az olcsóbb LFP akku esetén ez még rosszabb. Az 0 fok alatt már szart sem ér, tölteni meg egyenesen tilos. Szkeptikusként verhetjük a nyálunkat hogy ugye-ugye megmondtuk hogy csupaszar az egész fos.
.....és innen folytatom, mert melózni kell menni, és úgy sem tudtok ilyen hosszú szöveget egyben értelmezni 😆
Filmet nézek de a duma jo😃
Rendőrségen vallatják egy autó vezetőjét.
-itt egy fénykép ahol százzal hajtott negyvenes táblánál az áldozat házától nem messze.......
Válasz: autóversenyző vagyok, versenyeztem.
-egy Priussal??
válasz: nem szoktam nyerni....😃😃😃
Akkor most elárulom,pont reggel olvastam erről egy cikket,de meg is van az előzményekben,ott pont a dákó szerepelt jól,az csak -30%,itt van,megnézheted mennyi a tesla. https://www.instylemen.hu/elek...
Látod,már megint a pénzről beszélsz,amolyan tipikus zsidó módon.Nagyon el vagy rugaszkodva az árakkal.Bebaszna ha 7év alatt 3.5millát költenék szervizre.Az elmúlt két évben nagyjából egy 100as volt összesen,lehet hogy 110,két olajcsere meg a vezérlés meg volt egy üa.szűrő.Szóval a 13millió mindjárt csak 10 aztán még ha megnézem mennyiért adnak egy 12éves passatot még le vonhatunk 3-4 milliót.Na meg aztán ott van az, hogy inkább ülök egy kombi passatba mint egy olyan fostos kis pöcsköszörűbe.Veled ellentétben nekem ez még plusz költséget is megér,főleg az hogy a családnak miben kell ülnie.
az, hogy a nem fűthető dákó kis akksija veszít 30%-ot a mínusz 5 ben nem biztos, hogy a teszla hiper szuper akksiját ennyire befolyásolja(kezeit széttáró)
én már nem olvasgatom a linkelgtéseiteket hiszen fogalmam sincs benneteket ez miért foglalkoztat. Se pénzetek se igényetek vellanyautóra egyszerűen nem fér a fejembe mitől mozgat ez meg benneteket 😂 legyen elég annyit tudnotok, hogy kicsengettétek az autót is meg a napelemrendszert is nekem meg kérinek mi meg köszönjük szépen(meghajlós) ha véletlenül 50%-kal csökkenne az akku kapacitása a dákónak nem okozna különösebb fennakadást mert 100 km/töltést akkor is bírna ami a mostani felhasználásának a 98%-ba belefér hisz ezért is vettük(kezeit széttáró)
de miért engem kérdezel? Én annyit tudok mondani mire ebbe elhasználódik az aksi nekem addigra ez az autó nem fog pénzembe kerülni 4,5 misi volt. havonta spórol 80 liter üzemanyagot az elődautóhoz képest. Mosatni árakkal számolva ez kb. 45 ezer ft/hó. A napelem 1,6 misi volt szóval a két kütyü került összesen 6,1 misibe. kb. 6500 kw éves fogyasztás mellett ez a mai energiaárakon számolva 2540*38=96520+ 3960*69=273240 Ft összesen 370 ezer Ft/év. Vellanyautó 540 ezer/ év összesen a 2 kütyü megspórol durván 900 ezer ft-ot évente 6,1 misi osztva 9 kilóval az egyenlő 7 év. Ebből kettő eltelt(óranézegetős). Szóval 5 év múlva a napelem és a villanykocsi amit előre kifizettem(dollárjeles) Az megtérül abból, hogy nincs rájuk fenntartási költségem. 7 év múlva a vellanyautóba ha semmi változás nem lesz lesz benne 84 ezer kilométer A napelemrendszeren meg még 5 év teljes körű garancia(kezeit széttáró) Szóval amennyivel többet használom az eszközöket mint 7 év az már pluszban hozza a pénzt úgy, hogy az eszközök még saját tulajdonomban lesznek valamenyi forgalmi értéket képviselve(kezeit széttáró) Ha te most veszel egy 5 éves passzátot 6 millióért 7 év alatt beleversz 3,5 millióért üzemanyagot havi 1 tankkal számolva karbantartásra meg szervizre ha rohadt nagy szerencséd van akkor csak ugyanennyit 😅 aztán a 12 éves passzátodat eladod szaré-hugyé úgy mint én a vellanyautót, neked akkor a buli került 13 millióba nekem meg 6-ba adott idő alatt. (kezeit széttáró) Én csak eddig látok,hogy mi lesz vele bezúzzák vagy vagy csinálnak belőlle süllőtartást a tiszába különösebben nem fog érdekelni(kezeit széttáró)
Ez olyan volna, mintha én folyamatosan passzátos cikkeket olvasgatnék de engem meg semennyire nem érdekel az az autó ezért nem is olvasgatom 😅