Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja ez a hertz volt már írtam. De most vakargatják a fejüket mert leesett a teszla ára.(dollárjeles) No mer ez úgy van, hogy 20 ezer darabot vettek meg belőle hatalmas kedvezménnyel. Aztán ugye ezket 1-2 éven belül így is úgy is el szokták adni még fiatal használtautóként amikor van értékük. Azzal operálnak, hogy amit avult náluk az kompenzálja, hogy olcsóbban jutottak hozzá így használtan kapnak érte annyi pénzt amennyibe nekik került(kezeit széttáró) Nyílván a használatból származó bevétel meg marad a zsebükben(meghajlós) Csak most szar van a palacsintában,mert annyit esett a teszla ára, hogy nem tudják használtan annyiért eladni amennyibe nekik került újonnan(kezeit széttáró)
Azok ducatok voltak.
én ezt mindig azzal küszöböltem ki, hogy fűtött garázsból állok ki nap mint nap 😅
ezért jobb ha lassan fűti felakkor elmegy a hő mindenfelé
a legjobb ha az olaj van fűtve mert az jobban fűthető, bár több a veszteség de az egész blokkot felfűti
azt hová kötik az autóba? Belerakják a vízkörbe vagy mit melegít? Régen gyerekkoromba ifáknál láttam,hogy be volt dugva mint egy mostani villanyos autó 😅
2 új fordot? nem volt tanúságos nekik a régi kettő? 😅
nekem 75-ös van benne és semmi baja nincs(kezeit széttáró)
bezzeg a régi 123-as merci 😅 A haverom faterjának volt. Aztán egyszer be lett indítva aznap már nem lett leállítva(fetrengős) Akkor mondjuk napközben sem volt ritka a -10 😅
ellenőrizni nem kell mert nincs mit cserélni akkor kell amikor már nem működik ha kiderül(kezeit széttáró)
izzítóra?
Én csináltam ilyet vagy 30 éve a 6 hengeres dizel Volvómba. 60x40 zártszelvény, befenekel, két csonk ráhegeszt, bele egy 750W bojler fűtőbetét. Beiktattam a hűtőkörbe. Gyorsan felmelegedett, de nem lett végleges projekt, mert keringtetni is kellett volna, meg termosztát is rá, a madzaggal is gecizés volt. Aztán hipp-hopp tavasz lett, kivettem, és nem került vissza.
Gyáriba láttam hasonlós, onnan jött az ötlet.
Neeeem,a legtöbb rendszer északi országokbol jön,ott alap dolog es a 230v-os kábel egy speciális dugalljba megy.A parkolon meg egy zarhato dobozban van a konnektor.Időzítő fűti a hűtőkört,és egy hsjszárító szerü cucc az utasteret.
De ott -30 sem ritka.
nem cigány, csóró 😂
meg is lehetne hüvelyezni, új hengerfej, új befecskendező rendszer és máris pöccre indul -20 fokban is
persze 3x annyit kellene rákölteni mint a gépjárű értéke
Akkor megint az lesz, mint régen az IFA-kon, hogy az elején volt kívül a hűtőrácson feltekerve a hálózati villásdugós hosszabbító? 😁
az azé 2024-ben elég cigány... 😄
Ertem. Erre viszont csak ismetelni tudom magam, hogy erre a technikara nem erett elegge az idokozben elbutult tarsadalom, igy ezek szrint nem ez a megfelelo megoldas a kozlekedesre. Legalabbis az egyeni alapon mukodo kozlekedesre. Az errefele hianyos toltesi halozat meg pluszban neheziti ezt.

Uber? Pont a napokbeli hir, hogy az a kolcsonzo az osszes teslajat eladja, mert az uzemeltetesi koltsegek meghaladtak a megtevesztesen alapulo reklamok alapjan kalkulaltakat, es inkabb visszaternek a belsoegesuekre.
mi izzítógyetyát akartunk a fagydugóba beletenni, de sosem lett semmi sem a projektből, 2db 12voltos gyertya sorba kötve nem forralná a vizet csak melegítim valami hoki 40ah akku pont elég lenne hozzá
igazándiból csak egy gyertya foglalatot kellett volna esztergáltatmi és rávarrni a fagydugóra, pár ezer forintos tétel
nekem anno volt a dízel opelban gyári blokkfűtés 1 óra alatt felfűtötte, vittem az ivadékot ovodába be volt állítva a kapcsoló óra mikor kezdje fűteni aztán indítás után egyből meleg levegőt fújt a kocsi, nem kellett öltöztetni a gyereket 32 réteg ruhába
Nem tudom, en leirtam az altalam elkepzelhetoket, a leginkabb okokat. Ez nem jelenti azt,hogy ne lett volna egy harmadik-negyedik ok is, de az okok nem ismerete nem jelenti azt, hogy meg sem tortent az, amirol a hiradasok szoltak.
Jelenleg a biztonság kedvéért párszor ráizzítok és ugy indul mint nyáron,izzítás nélkül szarul indul 5 fok alatt,felette nem szokott izzitani.
Épp tegnap a lomis piacon újra szembejöttek velem a régi fajta hálózatba dugható vagy akksis motormelegítők persze újak tehát megint valakik gyártják őket, kisebb-nagyobb darabok voltak és olyan 15-20000-ért adták. Egy ilyesmivel megoldódik a hidegindítás.
Nem,inkabb maradjon homályban. 🤣
Megy,világít,indexel.
Emelkedő nem barátja,de laposban futja a 140-et,most ilyen 120 korül pilinckázva 10,3 nyaron 9,3 a fogyasztása.
Majd ha megpusztul szerzünk bele valami motrot. 🤣
Egy matracos ceg újabb gepei állando gondokkal küzdenek,7-8 eves es mar milliós tételek mentek rá garin kívül,egy jelenleg full szétment.
Megrendeltek ket új fordot.
Kompressziót mérettetek rajta? Mondjuk nekem a kényszerű hengerfejfelújítás óta sokkal ehgenletesebben indul, jár a motor, két hengernél nem zártak jól a szelepek, tiszta koksz volt.
Ez mibősítetten olyan mintha leszakadna két dugattyú olyan hangokat hallat.
Többször izzitok ilyen hidegben.
Elvegre egy 800e km-es kókányolt lom.
Igaz 30e már belement nálam,úgy hogy az izzítókon,az egr vakum kapcsolon kivül csak egy üzemanyag csövet cseréltunk mert az előzö emberke a gyári merev műanyag vezetéket ilyen toldott gumislaggal helyettesítette.
Kb 5 fokig indul a lom furgon izzito nelkul,az alatt amikor rossz volt minden izzito, nehezen sok tekeressel indult.Es nem volt se jo hangja,nomeg az a tipikus feher füst a kipufogoból.
A gyari gyertyák még csak nem is horror mert 5 rugó/db volt.
De a kiszedés drága dolog.
Mar azzal sokat segit az ember hogy időközönként kicsavar-becsavar mókát eljásza.
Azt mondta a szaki hogy probaljuk meg kitekerni,ha kijon legalabb kevesebbet kell neki fizetni.
Igy is lett.Egy kijott,a tobbit beletörtük.
Jött az ember,es vitte a sok pénzt.
Bekente az újakat valami petymével,hátha nem rohadnak be.
Akkor letilt, ha annyira forgatja, hogy indulnia kéne akkor indul is. A modernebb autók nem is tekernek ha kevésnek ítélik az akksit.
Nagyobb baj ha az aksi nem százas...