Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

f astra
ha van kint -5-6 fok akkor kb 2 km és meleget fúj
ha -15 van akkor kell ehhez kb 10 km, mert ilyen nagyon enyhe langyos levegő jön csak
6 évig teszteltem
El meg neki?
Szerintem igen. De csak azért mert a modem még a házban átülteti digitálisra.
Azt nem tudom hogy a szaggatós tárcsázás menne e, de a DTMF az igen.
Nem, nem kell. De amig nem tud ilyen keves problemaval toltikezni, addig nem elerheto mindenkinek. De ezerszer beszeltunk mar errol. Ha meg nem vesz ilyent, nem kell ugy beallitani, hogy megoldas a kozlekedesre.
Ja az amúgy jó lenne, csak már az a baja, hogy már nem jó 😁
Hát igen, a Trabant és a Skodák fűtéséhez képest biztos csak jobb lehetett.
A Skodában konkrétan megfázott a térdem a téli autózástól, miközben a motorozástól soha nem volt bajom 🤣
De még az F Astrába is beraktam a hűtőrács elé egy 80%-os takarást télen hogy elfogadható fűtés legyen sok mínuszban.
Nem, nem ezen csak. Volt nekem tobb eszrevetelem is. Amugy nem hinnem, hogy egy nem mukodott volna, de ha megis, meg rosszabb lesz a velemenyem, mi lenne, ha ketto nem mukodne?
Fő baj, egyébként, hogy 20-25 év után már nem nagyon van alkatrész egy géphez sem, vagy ha igen, akkor túlárazva. Ez sajnos már az MZ-vel is így van, ezért az egyik legdrágábban fenntartható motorom...lenne, ha nem gyűjtöttem volna be még 3 motorra való alkatrészt régebben 😆 de ezeket már nem is használom mindennapi közlekedésre, azt a keveset meg már kibírja amíg el nem veszik a jogsimat, vagy be nem tiltják a füstösöket.
Tőlem mindig megkapták a jó alkatrészeket, mert utáltam feleslegesen dolgozni. És szétszedni kétszer, rosszabb és drágább is kétszer megvenni az alkatrészt mint egyszer a jót. Amit megcsináltam azzal általában nem is volt gond, de mindig jöttek újabb hibák, és egyre több. Aztán mindig volt az a pont amikor odaadtam az első ajánlattevőnek szenvedjen vele ő, én meg vettem egy olyat ami nem annyira karbantartás igényes már. 😆
A vége felé az isten típusú F Astra is hullott atomjaira, de olyan szinten hogy pattantak el a műanyagok jöttek elő a rohadások, szakadt le a kipufogó, költeni kellett a fékre is már, aztán a cigó meg adott érte így is egy százast mert volt rá műszaki . Motorja amúgy fasza volt, mert volt generálozva.

De ugyan ez volt az öreg Hondámmal is. Az első blokkot amíg kimotoroztam addig egész fasza volt. De amikor már a második blokkot használtam akkor kezdődtek a nyűgök.

Ez alól csak az MZ-k kivételek, mert azok olyan primitívek, hogy 50rugóból felújítottam akkor az megint jó volt egy darabig, viszont a TS-nél már legtóbb azt néztem hogy a csavarok körül anyagfáradásos repedés volt. Na ezért nem az a probléma ha öreg egy jármű hanem az ha sokat használták.
Mondja ezt az angol beteg 😂
🤣 Na így már én is raktam össze fordítva vezérlést.
Haynes fotó alapján fasza, de nem indul. Aztán átnézem és akkor látom hogy mintha 180 fokkal el lenne forgatva a vezérlési folyamat. Elolvasom a leírást és ott jól volt, csak a fotó nem volt ennek megfelelő.
de ha nem volt kényelmes 2004-ben akkor miért vetted meg?
nekem az opel még most is ugyanolyan kényelmes mint 15 éve volt, azt kell hogy mondjam ettől már csak a 123 merci ülése volt nekem kényelmesebb, de ugye a 2 kocsi nem ugyanaz a liga
a toyota ülése se jön be nekem, az audi ülés meg egyszerűen egy kínzó eszköz volt számomra
telefonálni most is tökéletes lenne, bár nem tudom az analóg telefonokat támogatja-e még a hálózat
Tehát, ha a tárcsázós telefon jó volt 50 éve legyen jó most is?
Mert az új sokkal többet tud és biztonságosabb, kényelmesebb és rohadtul nem ugyanaz a kocsi, csak a mi példánk, a mostani 3 éves cliónknak köze nincs egy 2004-es clióhoz csak a pinajel az elején. 😁
nem az a lényeg hogy a 20 éves kocsi mennyivel másabb mint az új
az a lényeg ha 20 éve jó volt neked akkor ma miért nem? hiszen ugyanaz a kocsi 😉
Azé mondom. Azt nem kell bolygatni
A lada az akkori többi szocihoz képest volt kiemelkedő fűtésű, de ahogy bejöttek az első 1-es golfok és hasonlók hamar kiderült, hogy azokhoz képest mindenben rosszabb. 😁
Apukája nem erősebb viszont sokkal gazdagabb, az többet ér. 🤑
Dehogy cserélhető illetve max. úgy mint a szociban mikor kasztnit cseréltek, hogy megint új legyen hisz újat alig lehetett kapni, de egy egyébként 20-30 éves autónak a kasztnija sokkal gyengébb a rohadások stb.-k miatt mint egy újé a biztonsági fejlesztésekről nem is beszélve. Épp tegnap hajnalban találtunk a hóban nyomokat, hogy egy autó bejött a kapunk elé, visszanézve kiderült, hogy a körforgóba beszáguldott, megcsúszott és a kapunk előtt épphogy megállt, de ez azért sikerült neki mert egy elég új seat volt jó fékkel, gumikkal, de ilyen baleset mikor csúszik esőben minden alkalommal történik csak azok eléggé össze is törnek minimum a futómű kiszakad a körfogó közepébe vágódva viszont azok általában 20 éves vagy idősebb abs nélküli öreg autók amik nem tudnak korrigálni ha fékeznek, de egyébként is pusztán próbáld ki, hogy az astrával kihajtasz különböző korú autók elé és strigulázd melyik megy beléd és melyik tud megállni. 😆
Ez a 2.,ez nem egy Ford blokk. 🤣
Nem tom milyen motor ez de már csak valami bemutató motornak lesz jo egy képző iskolába ahányszor szét volt boritva csak nálad😃
És erről nem a honda tehet😃
Na jo akkor osszedobom ahogy nekem logikus,csak öcsém proxxon-jat kerem el.
Fülig olajos es pasztás leszek. 😆
azért van sok szerelés mert vagy nem megfelelő alkatrészek kerülnek bele vagy nem megfelelő módon van szerelve
persze az idővel nem vitatkozok mert egy 30 éves kocsi valószínűleg többet lesz szervizben mint egy új
de leginkább az a gond hogy senki sem szereli úgy a sok éves kocsiját ahogy kellene, mert akkor jó sok gazdasági totálkáron túl lenne
Mire ez leesett, mar elkuldtem az elso valaszt. :)
Szal ja, Haynes ismet hozza a format :)