Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Neked biztos sok tapasztalatod van chicagói töltéssel kapcsolatban.
az még mindig érthetetlen számomra miért kellene úgy tölteni mint a benzines kocsit?
kocsi tud 300 km távot, használod napi 100-150 km távra és minden este feldugod tölteni
reggelre ott van minden nap 300km hatótáv ami még akkor is elég a 100-150km napi használatra ha -20 fok van meg egy órát kell ülni a dugóban
és az emberek jelentős többsége így használja a kocsit
aki napi 300km távot megy az vesz egy olyat ami elmegy 600km távot papíron, és mindenre is elég lesz még 10 évesen is
aki meg nem tudja otthon tölteni az nem vesz villanyos kocsit
kurva egyszerű a dolog, még sok ész sem kell hozzá.........
Neked tuti nincs. 😂
Ezert is kerdeztem ra mert rohadt fura volt a kep.A felsoben ami most fejjel lefele van,benne a valtoval,abban a fészekbe pont beleillik a hasitott resze a fuvokanak.
Nekem ugy logikus,csak a biblia mast mond.
Ez volt a dilemma.
Elozo kommentem sztorno.
A Haynes konyv van elbaszva. Az F3 olajozo fuvokaja az, ami a kezedben van. A kep es a rizsa az F2-re vonatkozik.
Miért kéne kerülni? Nem kell. Így is többet megy el egy töltéssel mint szükséges.
A Chicagói helyszín 2mérföldes környékén is 12 töltő volt. TÖbb mint benzinkút, a sok okos meg ott gyűlt az egyetlen nem működőn. Te meg ezen lovagolsz, és nem vagy hajlandó felfogni a valódi tapasztalatot, mert te jobban tudod hogy működik. Akkor most ki a nem komplett?
Miért? Kinek van itt motorja? 😆
Lehet 80 fokot nem fúj be, de hacsak nem szaunázni akarsz, vagy hajszárítónak használni, akkor ez annyira nem probléma.
A Lada két 100-as lukon fújta be a levegőt. Ezért emlékeim szerint nem is volt az olyan hatékony. Mostanában meg jóval nagyobb felületeken fújják be. Egyrészt nincs huzat, másrészt a szükséges hőmennyiség ami a kellemes kabin hőmérséklethez kell, alacsonyabb hőkülönbséggel is megvan, ami jót tesz a hőszivattyú hatékonyságának.
Meg aztán -10fok alatt már nem nagyon van hőszivattyú ami működne, itt már főleg a rezisztív fűtés működik.
A kis lik az olajfuvokan van. A kis liku fele az also blokkfel fele kell nezzen.
(ha jol ertem a kerdest)
Ha a három gyerek miatt fizettem volna adót, akkor is a te villanyautód kb. 10 fillérnél kevesebbe került volna nekem. De mivel három gyerekem, az ÉN esetemben inkább te járultál volna - ha nem lennél adócsaló - az ÉN gyerekeim neveléséhez.
Egyhez hozzájárulok, nem szívesen, de ennyit megér, a cigi és az alkohol okozta korai egészségkárosodás miatti családtámogatási rendszerhez (árvaellátás).

(Amit írtál - hogy lásd - értettem elsőre is. Tizedik megpróbálkozós baszogatásra már rossz viccnek sem tudtam felfogni. Tőled már csak egyet várok, hogy a te apukád erősebb. A szint megvan hozzá, nálad.)
-nevető szmájli, aki az ujját reszeli-
nem lehetsz ennyire nem komplett.
Én soha nem bántottam sem a teslát, sem általában a villanyautót. Én mindig a töltésével kapcsolatosokat emlegettem.

Most ezt tényleg nehéz felfognod, vagy csak a tényekkel szembesülve másfelé akarod terelni a vitát? És a töltési probléma sokféle. Vagy a ritkasága, amivel mondjuk tényleg megéri, vagy a hideg, vagy bármi. Ez egy jó nagy halmaz. Majd a villanyautózás - segítek a nehézelméjűségeden, nem a villanyautó, hanem a villanyautóval történő közlekedés - akkor lesz, és még csak akkor is a kiváltója a jelenlegi belsőégésűeknek, ha annyi helyen és olyan gyorsan feltöltöm üzemanyaggal. Ha már az időjárás jelentést kell néznem, hogy merre kerüljek, addig ez nem jól működik.
Régi kocsival nekem akkor szokott bajom lenni, amikor már sok időt elvisz a szerelés. Ha valaki keveset használja akkor nyilván több időt kibír, de nekem az összes eddigi kocsim gyakorlatilag addig volt használva amíg roncstelep érett lett, mert már nem érte meg rákölteni amit megkövetelt volna. Se pénzben, se időben.
Najó a Priust még akkor adtam el amikor még éppen nem volt vele baj, és még volt benne úgy 200ezer km, mire elkezdi, de azért már itt is kellett volna foglalkozni vele.
az a gond hogy amit külföldről hoznak be az mind tekert, itthoni meg nem sok van ami ellelnőrizhető futású
találni 300 körülit ami itthoni, csak azok drágábbak
sharan/alhambra 4 matic a cél, összeült a tanács 2 év múlva ezt kell venni, opel megy a picsába meg a futó is
aztán valami 2010 utáni jószág kell amivel még elporoszkálok 10 évig
a külterületi postásunknak 4 matic caddy van azt mondja elég jól boldogul a sárban ez a fajta négykerék hajtás is, persze nem terepjáró
Jók de itt már hatalmas lutri. Ha nem lett szétbaszva akkor jóformán a 4porlasztó kezdhet betegeskedni. Kettő van közeli ismerősnek, egyikben 475ezer (140lovas)van dsg-vel, most kezd a kuplungja gyengélkedni, a másikban 375 van ott már volt 2porlasztó cserélve 300körül bontottra aztán 350környékén 4új ment bele(ez 140lovas de 170es programmal megy majdnem újkora úta) Ezeken kívül csak kötelező.
Ja és a dpf mind a kettőben benne van és jó.
No,a ket hülye olajfuvókának hogy a picsaba kene allnia?
Most fejjel lefele van a felső blokkfél,igy pont beleillik a félbevágott resz,de hogy itt nincs kis lik az tuti.
Nem jeges mert száraz a levegő.
Ha meg terasz alatt van nem kéne hidegebbet termelnie.
teraszon van nem éri a napfény
most le sem fagy egy picit se jeges, néha az egész hűtő része egy nagy jég gombóc
Állitólag az a jövő és nem mindenkinek való, de akinek nincs az hülye
Hogy allunk villany vs. belsőégésű autoval?
Egy motoros oldalon. 😆
Fűtéskor az a jó ha süti a nap, maximum a kültéri.érzékelő zavarhat be de az a hátulján van nem kéne hogy süsse a nap közvetlenül
patyolat, a kinti részt is kifújkáltam pár hete
Azért a Ladánál se két perc az. Ettől függetlenül pontosan úgy, ahogy egy fűtésre optimalizált klíma teszi: kihasználja a Carnot körfolyamat adta fizikai lehetőségeket. Emellett - mivel elektromos autó és van akksi doszt - gondolom ha olyan piacra készül, akkor kereülhet bele elektromos, fűtőszálas rásegítésű történet is, ami szinte azonnal meleget nyom.
Nem kell forró levegő. De igy is percek alatt meleget tud csinálni. Némely benzinesben is előfordul hőszivattyús.
De.egyébként ráhibáztál, a hőleadó felület növelése esetén csökken a hőmérséklet. Padlófütés is igy működik
Nehezen tudom elképzelni , akár klímával is , a forró levegőt ! Pl egy 1200-as zsigulihoz képest hogy alakul a fűtés mondjuk mínusz 15C-fokban , mikor a zsiguli 2perc alatt forró levegőt nyom a nem kicsi radiátoron , mit csinál a villanyos kocsi szintén mínusz 15C fokban ? Hogy lesz forró a levegő a szellőzőkben ? 🤔 Ehhez IS tök hülye vagyok !
Szűrő tiszta?