Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt csak a kedvedert :D
Föld meg mentés csak humm-bukk amit nekünk eladnak méreg drágán
Én akkor is tudok spórolni ha olcsó a üzemanyag 😁
Én simán csak természetes körforgásról beszélek
Meg veszik a gazdagok méreg drágán ................utána eladják felső középőszajnak olcsóbban .......................utána meg veszem én csórón piti pénzért 😂 😂 és amikor már majdnem teljesen használhatatlan meg kapják a Indiai-Pakik 😍 fillérekért 😂 körforgás kérem körforgás 😃 így legalább mindenki tudja hol a helye 😂
Akkor még inkább 😆
Láttam egy videóban mutattak ilyen bazinagy szigonyszerű cuccot,az egyenruhás büszkén magyarázta hogy ezzel tudják hűteni az akkut.
Fasza video lesz ahogy a 18 millás járgányba kalapáccsak beleütik es mehet bele a fecsekendőböl ami a csövön kifér.
Boldog tulaj meg nézi. 😆
most a föld megmentése a cél vagy az hogy spóroljunk?
mert olyan nincs és nem is lesz
az akku nagyon jó példa erre: kibányászni előállítani meglehetősen környezet szennyező, újrahasznosítani sokkal környezetbarátabb, ellenben drágább
én ezt az akkus dolgot úgy látnám életszerűnek hogy béreljük az akkut(vagy akár kocsit) majd amikor nem megfelelő a használójának kap egy másikat, a gyengébb akku meg megy a közösségi energia tárlóba
majd miután az akku kihalt teljesen lehet újra hasznosítani
ez szerintem 3x drágább autózást jelent majd meg minimum ennyiszer drágább villanyt
de akkor nem szívjuk a sok kipufogófüstöt meg kevesebb szenet égetünk az erőműben
persze ez sosem lesz mert 1000 emberből 999,99 embernek a jelenlegi kényelmes élete a fontos nem a dédunokái levegője
Én egyetértek veled
Egyszerűen szólva így hogy csorog le a egyszerű pórnéphez 😂
KériLaci meg vette újonnan de velem mi lesz csoringerrel ? Nekem mi marad remegő liftező gyomor 😂 😂 hogy mikor szarik be milliókért . Arról nem beszélve hogy 20 évesen (kocsi) szegény Indiai Pakisztán harmadik világbeli barátunknak mi marad ? 😂 Erre nem gondoltak a nagyokosak 😒
Olyannak nem láttam a belsejét és eszembe nem jutott volna, hogy abban is van ilyen mert hát azért csak 70t körül van. 😆
Itt most nem a spóroláson van a hangsúly,hanem egy legyártott autó élettartamán.Úgy ahogy a te opeled,annakidején megvette egy tanár 5évesen eladta,majd a következő is eladta és eljutott hozzád aki még mindig használja,fogalmazhatunk úgy hogy egy autó kihordási ideje megfeleződik.Nem sokan teszik meg hogy az autójukra ráköltik annak az értékét.
emlékszel még a kalmar nevű konténer rakodókra? azoknak is vannak műanyag fogaskerekek a váltóba, több hónapig kellett várni a beszerzésére anno
Hát igen,amit említ a leírásban mélygarázs tüzet,annál ott voltam.Elég nagy a hercehurca miatta.Legutolsó infóm az hogy az autó tulaja szívja meg.
Lattam hogy kalapaccsal osszetort fekdobokat beolvasszák es homoköntéssel csinálnak új féldobot,vagy kezzel olajszűrőket tablalemezből.
De az út szélén generálozott carterpillar 6 hrngeres dizel a best off. 😆
Egy ilyen robogo csak ujjgyakorlat. 😆
Ha normálisan vannak tervezve, megfelelő célra még jobbak is lehetnek a műanyag fogaskerekek.
Arról nem is szólva hogy olcsó.
Másik előnye, hogy jó eséllyel 3D nyomtatással pótolható, ha netán nemlétezne, vagy barom áron akarják adni a filléres alkatrészt.
Robogóba még nem csináltam. Főleg háztartási gépekben, játékokban, ahol tervezet avulásra méretezték, szoktam át tervezni és általában jobb lesz mint a gyári, fillérekért.
Láncfűrész indító spulnit is csináltam már sikerrel, de ott mondjuk egy határ fos volt az egész.
szerviz szerint 30-40 ezer km-erekén erősen javasolt a cseréje
Látszik a kopás
De jól tudod csak tárcsát mozgatja elektromos motoron keresztül 👍️
Végül is igy is fel lehet fogni
3db műanyag fogaskerék 60.000 ft nekem itt meg állt
Viszont aki szakival csináltatja + 60-70 ezer munkadíj
Ha nagyobb baj van a váltóval 1.2 millióra is simán fölszalad a ára javításnak ( ami szerintem irreális )
Mondjuk szíj ,3 db műanyag fogaskerék ,3 db csapágy az alap .............. 300ezer és én csináltam
Ha ezt szervizen keresztül 430ezer ügye itt rápattan a munkadíj + egy kis haszon az alkatrészeken
magamba én is pont ezért nem mernék használtat venni
de szinte a összes elektromos dologra igaz
csak a autóknál repkednek a milliók 😬
Az hótziher! :D
Leömleszt két doboz hegesztőpálcát nagyjából hasonló formára, flex-szel megformázza, fogakat vág és kész is! :D
A pakistantruck siman legyartja vasból. 😆
A műanyag fogaskerekek nem visznek át komoly nyomatékot. A Burgman 650 váltójában ezek csak amolyan segédalkatrészek, a CVT tárcsákat mozgató elektromotor hajtja őket.
Ennek ellenére nyilván el tudnak vásni a fogak rajtuk, de jellemzően akkor fordul elő, ha a hajtás más alkatrészei lógnak, csapágyas, stb.
Nem örökéletre tervezik ezeket sem és egyre lejjebb is kerül az élettartam a gyártók fontossági sorrendjében.
Ezen eleinte én is megütköztem, de belegondolva reális oka lehet, inkább egy olcsóbb könnyebben cserélhető műanyagkerék menjen szét mint egy egész váltó, sok járműnél vannak ilyen ésszerű könnyítések amik eleinte bosszantók, de mikor kiderül, hogy megvédte a drága javítástól a tulajt akkor mégis jó. 😁
És még ez is 😍
10 év alatt megspórolsz 2 akku árát
az akku meg elméletileg 95%-ban újrahasznosítható
az elfüstölt gázolajról ez nem mondható el
Inkább szomorú 😞 de hát Suzukinak is meg kell élni valamiből 😂
Igen ez az egyik nagy dilemma, ahogy olvasgattam kb 10-12 éves korukra lesz olyan 50%-os vagy gyengébb az akksi amitől a hatótáv gyakorlatilag közértbejárós lesz, mondjuk egy mostani 4-500km-esnek azért nem, de annak is jelentősen csökken, na tehát akkor már az ára sem olyan magas bár jelenleg 4 milla alatt nem találtam olyat amit biztonsággal meg mernék venni, de attól még olcsónak mondható viszont az akku cseréje főleg gyárira már gazdasági totálkár, de itt egy cikk nemrégről ahol ilyesmit felvetnek: https://totalcar.hu/tanacsok/v...
Jah,edzésként a hónom alá csapok egy kocsit es futok.
Elég gyenge a teljesítményed ha nem így vonulsz.
Biztos azért a rajongás, mert mindkettő Suzuki 😉