Ennyit a ki beszél mellé dumáról.Mióta felnyitottam a szemed hogy ott olyan dolgokat látnál amire fogalmad sincs hogy reagálnál azóta csak ez megy.Megy a nagy duma hogy hú én aztán védeném a hazát mint a rambó,de egy elvágott ujjnál komolyabb sérülést még csak tévében láttál.Igen,pont az ilyenek futnának az első hulla láttán visítva.
Rengetegen? Azért ne túlozz. Az sv-nek sem volt semmi baj a munkahengerrel ha néhanapján lecserélték benne a folyadékot.
A ktm magurája egy kicsit racse és ott előfordul a kopás, de van helyette oberon és örök élet. Vagy vele egy gumigyuru 30forintért, olajcseréknél cserélve.
hát én a 10+éves endúrók között azt mondanám ötből háromnak elszaródik a kuplungja, amit első körben egy 300 forintos o-gyűrűvel meg lehet csinálni
nekem volt 10db itthon aztán pár év alatt elkéregették az ismerősök, emiatt gondolom hogy a hiba nem egyedi
az se ott kezdett kilyukadni, gondolom ki volt dörzölve
olajos kuplung halál ott kezdődik hogy reggel 2x kell behúzni mire be tudod tenni sebességbe, utána egész jól elvan egész nap
én amkor megvetem az lc4 motort lecseréltem rajta minden bowdent, aztán gondtalanul motoroztam nem kellett félni attól mikor szakad el szorul meg a 15+éves bowden
az hogy technikailag jobb az nem kérdés, inkább az hogy van-e értelme....
Rengeteg hidraulikus kuplungbol mar kocsonyat vakarunk ki vagy fekete le jon le belole (mert a tisztelt gazdajanak tizeneve nem jut eszebe, hogy azzal is foglalkozni kell) es meg azok is mukodnek valamennyire.
En is bowdenparti vagyok, de na. :)
Te lathatoan nem tartozil kozejuk.
Borzalmas.
(Mellébeszélés II.)
."te meg írtad, hogy sokat felnégyelt buzit láttál."
Ezt hol írtam?
Mert nekem a hondán elszakadt a bowden.
Én a nemzettestvérekről kérdeztem, te meg írtad, hogy sokat felnégyelt buzit láttál. Ez ám az igazi mellébeszélés.
Naaaaahaaaaaat.
Megseorokelet. 😄
Egyre jobb.
Köszi.
A ktm magurája egy kicsit racse és ott előfordul a kopás, de van helyette oberon és örök élet. Vagy vele egy gumigyuru 30forintért, olajcseréknél cserélve.
nekem volt 10db itthon aztán pár év alatt elkéregették az ismerősök, emiatt gondolom hogy a hiba nem egyedi
olajos kuplung halál ott kezdődik hogy reggel 2x kell behúzni mire be tudod tenni sebességbe, utána egész jól elvan egész nap
én amkor megvetem az lc4 motort lecseréltem rajta minden bowdent, aztán gondtalanul motoroztam nem kellett félni attól mikor szakad el szorul meg a 15+éves bowden
az hogy technikailag jobb az nem kérdés, inkább az hogy van-e értelme....
Rengeteg hidraulikus kuplungbol mar kocsonyat vakarunk ki vagy fekete le jon le belole (mert a tisztelt gazdajanak tizeneve nem jut eszebe, hogy azzal is foglalkozni kell) es meg azok is mukodnek valamennyire.
En is bowdenparti vagyok, de na. :)