hidro minden előzmény nélkül is el tud szállni, ennek ellenére sztem is az a jobb. Nekem az első fékcső lukadt ki motoron, na hol? San Marinoban, a hegytetőn 😁 érdekes volt lejönni onnan első fék nélkül, de másnap vettünk egy csövet, és kész.
Ezen kívül soha egy hidrós fékkel-kuplunggal nem volt bajom, pedig általában nem újak voltak a gépek.
Még egy kérdés,annyira nagy az arc,hány szétszakadt embert láttál életedben?Lehet meglátnád az elsőt aztán vonyítva rohannál.....és ne mond hogy nem,mert nem voltál ilyen helyzetbe,sőt szerintem még hullát sem láttál nem hogy szétfröccsent agyvelőt.Szóval jelenleg még csak hiteltelenűl játszod a nagy honvédőt.
szerintem ebben az endúrós tapasztalatok inkább mérvadóak hiszen egy fasza kis földutas hegyi túrán többször be van húzva a kuplung naponta mint az utcai motorosnak egy hónapban.
egy kuplung bowden szerintem felét sem bírja mint egy olajos, ellenben ötödébe ha kerül
nekem mindkettő volt, az olajosnak már 6-7 évvel ezelőtt 40 ezer volt az alsó fele, a gyári(túlárazott) ktm bowden meg 20 alatt
én bowden párti vagyok mert időben cserélve sosem szakad el, de ha elszakad akkor egy 300forintos bicikli bowden belsővel megjavítható amivel haza lehet menni
ha az olajosból elszalad az olaj akkor meg lehet baszni, nagyjából lehetetlen az út szélén megcsinálni, igaz ez némi trehányságot feltételez hiszen egyik percről a másikra nem fog elmenni minden olaj belőle
Van pont ilyenem, csak a számok kicsit mások rajta 😄
Amúgy komolyan, helyette nem jó valami, ami ejrópában is van? nem is találtam még nóóóórmális adatlapot se hozzá...esetleg: https://www.hestore.hu/prod_10...
Ha minden igaz valami dcdc panellel ki tudom váltani.
Ezen kívül soha egy hidrós fékkel-kuplunggal nem volt bajom, pedig általában nem újak voltak a gépek.
Mar lattam sörétessel felszereltet is.
Tesztelte valami ruszki startup ceg.
Az viszont új, hogy te nem tudsz disznóölésen részt venni...
egy kuplung bowden szerintem felét sem bírja mint egy olajos, ellenben ötödébe ha kerül
nekem mindkettő volt, az olajosnak már 6-7 évvel ezelőtt 40 ezer volt az alsó fele, a gyári(túlárazott) ktm bowden meg 20 alatt
én bowden párti vagyok mert időben cserélve sosem szakad el, de ha elszakad akkor egy 300forintos bicikli bowden belsővel megjavítható amivel haza lehet menni
ha az olajosból elszalad az olaj akkor meg lehet baszni, nagyjából lehetetlen az út szélén megcsinálni, igaz ez némi trehányságot feltételez hiszen egyik percről a másikra nem fog elmenni minden olaj belőle
Amúgy komolyan, helyette nem jó valami, ami ejrópában is van? nem is találtam még nóóóórmális adatlapot se hozzá...esetleg:
https://www.hestore.hu/prod_10...