Az általad gyökér hozzáállást sajnos a tefajta közfogisok okozzák, meg a tefajta, más hivatalokban dolgozóakkal történő napi háború.
Igaz, legalább lett rutinom a lekezelésükben.
volt munkatársam aki újpestről járt csepelre dolgozni, több mint egy óra volt az út, és azért nem teljesen a peremvidék
kocsival kicsit gyorsabb volt neki, ami vicces mert nekem kb 100km volt kocsival a melóhely és többnyire belefértem a másfél órába
Tudja a banat, de gondolom erosen valtozo. Nyilvan aki az agglomeracio egyik felebol megy a masikba vagy a kozpontba, az is minimum egy ora, de nem kell egybol es feltetlen Pestre asszocialni.
De nyilvan tobb utazast igenyel Makkoshotykarol Nyiregyhazara bemenni a gyarba, mint pl. Kaposvar kertvarosabol bebiciklizni az onkormanyzathoz, mint mondjuk Laszlo eseteben. Erre celoztam.
A kihívás annak az, aki nem ebbe született és nem veszi fel a ritmust. Aki meg oda, az meg ugyanazt a 8nekünk) problémát nem úgy éli meg, hanem mint te, hogy nincs elég hely az elosztóban és fel kell rakni egy nagyobbat, de viszont kifizetik, tehát nem probléma.
Jo, de jelen esetben ez egy dontes eredmenye. Laller ugy dontott, hogy videkre koltozik es viseli annak minden kovetkezmenyet, avagy elvezi az elonyeit. Gondolom, hogy bele volt kalkulalva, hogy nincs sarki nonstop es/vagy az, hogy reggel 5-kor keles es nemi autokazas aran lesz az ember 8:00-ra a munkahelyen.
Még ezt a nagy tervezést sem mondanám. Tiz percen belül van ami kell ha nem is gyalog. De már a városokban se akarnak annyira tömegközlekedni. Mindenki autoval megy mindenhova ott is. Cserébe vidéken nagyságrendekkel nagyobb az egységnyi idö alatt megtehetö km ek száma
Csak más kiterjedése van a vidéki életnek. Aki nem beleszületik, az nehezen szokja meg, ott nincs gyalog 10 percre szupermarket, hogy ha valami elmaradt, akkor átfutok, itt jó előre és pontosan meg kell tervezni mindent.
A fővárosban úgy közlekedhetek, hogy a busz és a villamos egymás nyomában lohol, a Ráksiban lakó egykori kolléga meg reggel meg este, esetleg napközben egy busz.
Viszont a kutyát nem liftben kell levinni szaratni.
Van és nem függ össze. A föváros nagyrésze olyan körülmények.között él lakik amit nem feltétlen akarnék magaménak. Akik meg ott is jol élnek arányaiban vidéken is ez a helyzet. Mindkét esetben tettek érte vagy csak jo helyre születtek de nem a hely szelleme tett senki olyanná amilyen.
Én meg azt nem értem hogy emberek miért gondolják hogy a fővároson kívül nincs élet és egzisztencia.Én éltem és dolgoztam mindkét helyen,mégegyszer nem próbálnám meg.
Az a baj, hogy ezt az üveggyöngy körüli forgást nem tudod elkerülni, hiába költözöl a fővárostól 100 km-re... ahhoz 10 000 km-re kéne, az Amazonas mellé, vagy Alaszkába 😁 szóval nem járható út.
Már a napokban is kérdezni akartalak erről, mikor láttam, hogy milyen munkád volt... a legtöbbeknek minden vágya egy ilyesmi meló (gondolom, rendes fizuért) te meg csak úgy lemondod? Hát időd így talán lesz a családra, de pénzed - az már kérdéses...
Igaz, legalább lett rutinom a lekezelésükben.
Hivjuk szemleltetes celjabol elkovetett reszben fiktiv peldalozasnak.
kocsival kicsit gyorsabb volt neki, ami vicces mert nekem kb 100km volt kocsival a melóhely és többnyire belefértem a másfél órába
:-)
De nyilvan tobb utazast igenyel Makkoshotykarol Nyiregyhazara bemenni a gyarba, mint pl. Kaposvar kertvarosabol bebiciklizni az onkormanyzathoz, mint mondjuk Laszlo eseteben. Erre celoztam.
Zsáktelepülésen?
Patca, ott lakik a feleségem rokona, írd be mapsba, nézd meg a helyet.
A fővárosban úgy közlekedhetek, hogy a busz és a villamos egymás nyomában lohol, a Ráksiban lakó egykori kolléga meg reggel meg este, esetleg napközben egy busz.
Viszont a kutyát nem liftben kell levinni szaratni.
Már a napokban is kérdezni akartalak erről, mikor láttam, hogy milyen munkád volt... a legtöbbeknek minden vágya egy ilyesmi meló (gondolom, rendes fizuért) te meg csak úgy lemondod? Hát időd így talán lesz a családra, de pénzed - az már kérdéses...