Alapból lassitva kéne megközeliteni. Ahogy a kreszben is.irva vagyon. Fokozott óvatossággal, hogy elsőbbségadási kötelezettségének eleget tudjon tenni. Ezt viszont betartatnám.
Oké, azért a kampány előtt az autósok ordas nagy parasztok voltak a gyalogosokkal szemben, azzal kellett kezdeni valamit. De aztán volt az a plakátolás hogy "a gyalogosnak mindig elsőbbsége van" Na ez pont nincs így. Gyalogosnak csak akkor van elsőbbsége a KRESZ szerint ha lelépett a zebrára. Viszont van egy másik pontja is ennek, mégpedig az hogy nem léphet le addig amíg meg nem győződött az átkelés veszélytelenségéről. Ez a két szabály a két oldalról jól kiegészíti egymást, és jól működő, biztonságos rendszert alkotna.
Aztán a plakátkampánynak elég gyorsan vége szakadt amikor a statisztikák megemelkedett gyalogos halandóságot mutattak, mert az idiótája bátran lelépett eléd vakon, hisz neki elsőbbsége van.
Azóta egyébként kifejezetten udvariasak az autósok a zebránál Pesten, de beszopatni mindig be lehet ilyennel ha éppen ez a cél.
Mondjuk engem is zavar ez a nagy udvariasság. Én még úgy tanultam hogy körbenézek, és akkor megyek át ha nem jön autó. Nem azt hogy megállok, megvárom az autót, és leugrok elé ahogy a legtöbb gyalogos csinálja. 😆
Lehet, hogy a sorompózás előtt évekig kint volt a "Magánterület" feliratú tábla, csak ismerve néhány hazai erdőben csapató buzi véleményt, hogy "na és, nem lesz baja attól hogy én átmegyek", és ezt megunva kirakta a sorompót.
Amúgy jó eséllyel ezek a buzeránsok, akik a gyalogátkelőn átcsapatnak előttem keresztben, mert hogy ott őszerintük az autósnak elsőbbséget kell adni.
Ont a héten többször is volt a nagykőrösi úton a nagybani átkelőjénél, ott várnak valamire, én mindig megállok mire integetnek, hogy menjek, nem ritka ez máshol sem. Én a lassító fekvőrendőrt preferálnám az átkelők előtt mert akkor mindenki lassítana, tunéziában és máshol is működik ez.
Ez egy + bevételi forrás a rendőröknek. Mert természetesen át kell engedni a gyalogost, ha már lelépett az úttestre, de jó példa amit írtál. Én se állok meg a négysávos úton, ha a túloldalon lelép. Amíg átér az én sávomhoz, én már a következő átkelőnél vagyok.
Majd megtudnád ha itt laknál. Négysávos uton ha a tuloldalon lelép te a másik oldalon külsőbe mész, még csak nem is.zavarod a rendőr már büntet. Aztán ezzel azé rendesen vissza is élnek, széz se néznek
Nagyon nincs mit elkapatni,a gyalogosnak a gyalogátkelőnél elsőbbsége van.Kész,pont.Tudom tudom,úgy lép le hogy körül sem néz,ha benned meg van az elsőbbségadási szándék,akkor ez nem tud problémát okozni,ugyanis egy gyalogos nem a mp törtrésze alatt ér oda és lép le,tehát ha nézed a körülötted lévő dolgokat akkor látnod kell hogy egy gyalogos közelít a gyalogátkelő felé,és lassítasz,ennyi.
Biztonság kedvéért el kell ütni az összes köcsög gyalogost aki azt hiszi elsőbbsége van a zebrán, egyrészt abból majd tanulnak, másrészt majdcsak elfogy a rendőrségen a jelentkező erre a feladatra 😆
Sztem az is benne van, hogy már a leghitványabb Tekla is túl erős, és túl agresszív. Átlag hülye usák júzer jó, hogy nem bír vele... nyilván több balesetet okoznak, mint egy 140 lovas V8-al 😃
Ezt a hülye megmagyarázást......egy kicsit sem vagy elfogult,te töketlen barom.Nyilván ezt írják egy villanyautósok hu-n,egyszer látnál tovább ezen az elfogult oldalon.
Én Zsigulival is így mentem - egyszerű okból, így tanultam meg... és jól működött. Aztán valami címeres fax kitalálta, hogy vegyük át ezt a mai hülyeséget. Sokkal logikusabb volt a régi móccer.
Csak B-ig jutottam? Igen, 18 évesen önként feladtam azt a karriert, hogy teherautó sofőr lehessek! 🤣 bár szerintem ahhoz már ált. negyedikben túlképzett voltam... 😅
Nem figyelsz a libernyák komcsi szómágiára.
Nem a Teslák okozzák a legtöbb balesetet, vagy nem azt mondta, hogy baleset veszélyes, hanem a biztosítók statisztikája szerint a Teslák a leggyakrabban érintettek. Ami azt jelenti, ha a Tescoban neki tolják a bevásárló kocsit és bejelented a biztosítónak akkor az is számít. És hogy a Teslák nyertek ebben a műfajban egész egyszerűen azzal magyarázható hogy 360fokban körbe van kamerázva és felvesz minden ilyesmit.
Ez mondjuk egy biztosítónak hasznos statisztika, mert ebből tudja mennyit kell fizetnie, de az újságírók rögtön gyártottak belőle hatásvadász rémhírt.
Máskülönben meg Elon Muskot most minden fronton próbálják bemártani, mert közeleg a választás és a Demokraták elég szarul állnak, Musk és a Twitter perig nem nekik segít. Szóval lesz itt még cifrább is a kampány alatt, de az értő olvasás mindig segít.
Érdekes,nekem nem esik nehezemre megállni és átengedni a gyalogost.Azt mondjuk megértem hogy egy gyökér bmw-snek ez problémát okoz,mert hát ő mégiscsak az utak királyának hiszi magát.Nem tudom te hol élsz,de elém nem szoktak kijönni a kamionosok,leszámítva azt(de te ezt nyilván nem tudod mert csak a B-s jogsiig jutottál)hogy ők egy hosszú szerelvénnyel vannak,így vannak helyzetek hogy lassítani kell mire ő kifordul,de nekem ez sem okoz problémát mert tisztában vagyok vele hogy így kell kifordulnia ellenkező esetben egy órát ott kéne várnia.
úgy gondolom a sok buzi biciklis ott zörgött el a ház mellett 30-50es tempókban és megunta a gazda
és teljesen jogosan kitett egy sorompót a saját portájára(legalábbis feltételezzük hogy saját)
de
előtte lehet évekig évtizedekig ott hasított a biciklista szóval kurvára nem számított erre, ilyenkor azért a jóízlés csak azt diktálja hogy kitesz valami figyelmeztetést annyival a sorompó előtt hogy meg tudjon állni
szóval bármennyire is utálom ezeket az öntudatos gyökér bringásokat akkor se basznék ki eléjük egy sorompót
Aztán a plakátkampánynak elég gyorsan vége szakadt amikor a statisztikák megemelkedett gyalogos halandóságot mutattak, mert az idiótája bátran lelépett eléd vakon, hisz neki elsőbbsége van.
Azóta egyébként kifejezetten udvariasak az autósok a zebránál Pesten, de beszopatni mindig be lehet ilyennel ha éppen ez a cél.
Mondjuk engem is zavar ez a nagy udvariasság. Én még úgy tanultam hogy körbenézek, és akkor megyek át ha nem jön autó. Nem azt hogy megállok, megvárom az autót, és leugrok elé ahogy a legtöbb gyalogos csinálja. 😆
Amúgy jó eséllyel ezek a buzeránsok, akik a gyalogátkelőn átcsapatnak előttem keresztben, mert hogy ott őszerintük az autósnak elsőbbséget kell adni.
Csak B-ig jutottam? Igen, 18 évesen önként feladtam azt a karriert, hogy teherautó sofőr lehessek! 🤣 bár szerintem ahhoz már ált. negyedikben túlképzett voltam... 😅
Nem a Teslák okozzák a legtöbb balesetet, vagy nem azt mondta, hogy baleset veszélyes, hanem a biztosítók statisztikája szerint a Teslák a leggyakrabban érintettek. Ami azt jelenti, ha a Tescoban neki tolják a bevásárló kocsit és bejelented a biztosítónak akkor az is számít. És hogy a Teslák nyertek ebben a műfajban egész egyszerűen azzal magyarázható hogy 360fokban körbe van kamerázva és felvesz minden ilyesmit.
Ez mondjuk egy biztosítónak hasznos statisztika, mert ebből tudja mennyit kell fizetnie, de az újságírók rögtön gyártottak belőle hatásvadász rémhírt.
Máskülönben meg Elon Muskot most minden fronton próbálják bemártani, mert közeleg a választás és a Demokraták elég szarul állnak, Musk és a Twitter perig nem nekik segít. Szóval lesz itt még cifrább is a kampány alatt, de az értő olvasás mindig segít.
Kicsit tényszerűbben ugyan ez.
https://villanyautosok.hu/2023...
Lőrinc: - drágám, ott van szemben pár büfé, vegyek neked egyet?
és teljesen jogosan kitett egy sorompót a saját portájára(legalábbis feltételezzük hogy saját)
de
előtte lehet évekig évtizedekig ott hasított a biciklista szóval kurvára nem számított erre, ilyenkor azért a jóízlés csak azt diktálja hogy kitesz valami figyelmeztetést annyival a sorompó előtt hogy meg tudjon állni
szóval bármennyire is utálom ezeket az öntudatos gyökér bringásokat akkor se basznék ki eléjük egy sorompót