Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De!
Mondtam, nem vitatom. De amig nem ültél mindegyik motoron ezt igy ebben a formában nem jelentheted ki.
Volt olyan hogy leesett az üvegteto menet kozben.
Momentum?
Ha egyszer megtalaltam a tokeletest. 😆
műszerfalat cseréltek abba is 😂
Ez napi 580 km, de csak akkor, ha 9 éven keresztül 365/365-ben ment.
Kicsit nehezen hihető a számomra.
Hát az már lehetőleg ne(ujjával nemet mutató) akkor inkább a mi hazánk(kezeit széttáró)
https://totalcar.hu/magazin/hi...

Ez az. mondjuk tegyük hozzá, hogy az első Teslák egyike, a maiak állítólag ennél jobbak. Ismeretségi körben volt ember, aki nagyjából 10 évvel ezelőtt vett kettőt is, nem nagyon volt olyan hónap, hogy ne lett volna valami apró hülyesége a kocsiknak. Ha azóta javultak, akkor ma ennek nyilván ennek nincs jelentősége.
Jó-jó, de arról se a motor tehet. Fék meg kibaszott jó, mondanám eccer próbáld ki, de megrögzött vagy :)
Itt nem csak a suly,a geometria,a leadott ero kiszamithatosaga,a fek is csucspenge,es nem tortem bele kulcsot. 🤣
még a tojota is az lett 😅
Azok az egyes autók adatai, a kék pöttyök mutatják, hogy némelyik kevesebbet, más autó akkuja meg többet degradálódott. A piros csak a trendvonal, ami azt mutatja durván merre tendál az adatsor.
Valahogy úgy van hogy 1 millió km-nél a harmadik akksi és a negyedik motor,vagy fordítva.És az 1 millió kilométert alatt a garanciális javításokon túl 5millát költött javításokra.
Ebben nem vitatkozom, mert elfogado vagyok más álláspontjával. De a mamutot is lehet terelni, meg kell tanulni. Másrészt ugyanolyan tömeghez más geometriával és sulyponttal teljesen más kezelhetőség párosul. Csak nehéz motorjaim voltak de egy se volt egyforma. Se tologatni se kanyarogni. Ez a talján ribi ráver mindegyikre és nem könyebb.
Nekem egy olyan 20+20 km a határ. De ez csak elvi lehetőség, mert az egykori legközelebbi munkahelyem 2,4 km autóval, a mostani 3,9 km. és ezen annyira nem is változtatnék már. És hálás is vagyok érte. Azt nem is tagadom, megszoktam, hogy elég negyedórával a munkakezdés előtt indulnom - ha nem éppen friss reggeli beszerzése (kefír) miatt azért ettől korábban nyitom a kertkaput.
Azt nem is értem, hogy egy fővárosban, ahol van gyerek is, és vinni kell zeneiskolába (szolfézs), úszásra, dzsúdóra, etc. abban mi a jó, hogy reggel 6:30 körül indulok, és este 19:00 óra körül hazaérek, hogy megvolt a bevásárlás meg a gyerekek is összeszedve.
Persze, ilyenkor gyorskaja, beesek a szem rágógumija elé, alvás és jöhet a következő nap.
Nem.Tenyleg bestoff,nem egy mamutot kell terelni bambuszruddal,egy igazi szikepenge.
Minek?
lofaszt.......
Ott még nem kell motorcsere egy normális fosszikis autóba. és kb annyi az ára annak is
Az a best off.
Teslás rekorder azt mondta 290ezernél volt az első akksi cseréje.
origós nincs?
hát ha megtett 250 ezer km-nél még tudja az akksi az eredeti 92 %-át akkor hátra lehet dőlni(fetrengős) Te mik azok a kék pöttyök?
pézes parasztok...