Ez az. mondjuk tegyük hozzá, hogy az első Teslák egyike, a maiak állítólag ennél jobbak. Ismeretségi körben volt ember, aki nagyjából 10 évvel ezelőtt vett kettőt is, nem nagyon volt olyan hónap, hogy ne lett volna valami apró hülyesége a kocsiknak. Ha azóta javultak, akkor ma ennek nyilván ennek nincs jelentősége.
Azok az egyes autók adatai, a kék pöttyök mutatják, hogy némelyik kevesebbet, más autó akkuja meg többet degradálódott. A piros csak a trendvonal, ami azt mutatja durván merre tendál az adatsor.
Valahogy úgy van hogy 1 millió km-nél a harmadik akksi és a negyedik motor,vagy fordítva.És az 1 millió kilométert alatt a garanciális javításokon túl 5millát költött javításokra.
Ebben nem vitatkozom, mert elfogado vagyok más álláspontjával. De a mamutot is lehet terelni, meg kell tanulni. Másrészt ugyanolyan tömeghez más geometriával és sulyponttal teljesen más kezelhetőség párosul. Csak nehéz motorjaim voltak de egy se volt egyforma. Se tologatni se kanyarogni. Ez a talján ribi ráver mindegyikre és nem könyebb.
Nekem egy olyan 20+20 km a határ. De ez csak elvi lehetőség, mert az egykori legközelebbi munkahelyem 2,4 km autóval, a mostani 3,9 km. és ezen annyira nem is változtatnék már. És hálás is vagyok érte. Azt nem is tagadom, megszoktam, hogy elég negyedórával a munkakezdés előtt indulnom - ha nem éppen friss reggeli beszerzése (kefír) miatt azért ettől korábban nyitom a kertkaput.
Azt nem is értem, hogy egy fővárosban, ahol van gyerek is, és vinni kell zeneiskolába (szolfézs), úszásra, dzsúdóra, etc. abban mi a jó, hogy reggel 6:30 körül indulok, és este 19:00 óra körül hazaérek, hogy megvolt a bevásárlás meg a gyerekek is összeszedve.
Persze, ilyenkor gyorskaja, beesek a szem rágógumija elé, alvás és jöhet a következő nap.
Kicsit nehezen hihető a számomra.
Ez az. mondjuk tegyük hozzá, hogy az első Teslák egyike, a maiak állítólag ennél jobbak. Ismeretségi körben volt ember, aki nagyjából 10 évvel ezelőtt vett kettőt is, nem nagyon volt olyan hónap, hogy ne lett volna valami apró hülyesége a kocsiknak. Ha azóta javultak, akkor ma ennek nyilván ennek nincs jelentősége.
Azt nem is értem, hogy egy fővárosban, ahol van gyerek is, és vinni kell zeneiskolába (szolfézs), úszásra, dzsúdóra, etc. abban mi a jó, hogy reggel 6:30 körül indulok, és este 19:00 óra körül hazaérek, hogy megvolt a bevásárlás meg a gyerekek is összeszedve.
Persze, ilyenkor gyorskaja, beesek a szem rágógumija elé, alvás és jöhet a következő nap.